Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomio 168cm-178cm naiset: paljonko painatte?

Vierailija
20.03.2014 |

Kysymykset:

1. Paljonko painat nyt - entä nuorempana?

2. Harrastatko liikuntaa? Oletko aina ollut ns. liikkuvaista tyyppiä vai oletko vasta hiljattain aloittanut?

3. Syötkö harkiten vai oletko herkuttelija?

Minä: 175cm, n. 70kg ja alan olla jo vähän tuhti. 10v sitten painoin 8kg vähemmän ja olin "sopiva". Takana 2 raskautta, mutta kilot eivät ole jääneet raskauksista ( vaan johtuvat liikkumattomuudesta ). Nyt tavoitteena pudottaa 4kg painoa kesään mennessä. Tiukkaa tekee.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän pidempi 181 cm ja painan 63 kg, painoin saman jo 20 vuotta sitten. En urheile säännöllisesti paitsi kävelen koiran kanssa. Olen pieniruokainen. Raskauksien jälkeen painoin 69 kg, mutta paino tuli vähitellen takaisin vanhaan.

Vierailija
2/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm/66kg. Ollut tälläinen koko aikuisiäni, en urheile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Painan nyt 58kg. Nuorempana painoin enemmän, 22-vuotiaana 64kg. Olen 168cm.

2. Harrastan paljon liikuntaa, aloitin vasta aikuisiällä, 26-vuotiaana.Nyt olen 34.

3. Mietin, mitä syön, mutta herkuttelenkin. Mietin kokonaisuutta viikkotasolla.

Vierailija
4/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen 168 cm, nyt painoa 65 kg (pari kiloa ylipainoa), 20 v sitten painoin 50 kg

2. Liikun liian vähän, pariin vuoteen en ole käynyt liikuntatunneilla

3. Syön suht terveellisesti, mutta talviaikaan maistuu suklaa liikaa, en pidä ruuan laittamisesta mutta sitä enemmän syömisestä, joten käyn ainakin kerran viikossa Hesellä

Tuon parin kilon pelastusrenkaan toivon häipyvän viimeistään kesällä, 62 kg on sopiva paino. Mieluiten painaisin 59 kg ja olisin vähän timmimpi, mutta en viitsi nähdä vaivaa :)

Vierailija
5/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 cm ja 62 kg. Nuorena painoin 49 kg. Liikun kohtalaisesti, syön liikaa herkkuja. Ikää on nyt 54 vuotta ja tuo alempi paino on vuosilta 1979 - 86.

Vierailija
6/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

172/55, ikää 35. Painoin nuorempana enemmän (n.60) koska herkuttelin paljon.

Harrastan hyötyliikuntaa, joskus lenkkeilen. Ja joskus vaan laiskottelen.

Syön aika terveellisesti, mutta sallin itselleni päivittäin jonkun herkkupalan, vaikka suklaapatukan.

Vierailija
7/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

176 cm ja 66 kg. Nuorena, 20v sitten ja ennen kahta lasta, painoin 62-64 kg. Liikun 1-2 kertaa viikossa. Olen herkuttelija, mutta kontrolloin syömistä. Ts. Syön mitä vaan, mutta yritän syödä kohtuudella.

Vierailija
8/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen 178 cm ja 80,5 kg, ja en ole lihaksikas enkä kyllä lihavakaan. Olen kyllä melko leveärakenteinen niin siinä ehkä syy miksi painan näin paljon (kun vertaa muiden lukemiin täällä). Jos itse painaisin alle 70 kg niin olisin pelkkä luuviulu. Nuorempana olen painanut tuon 70 kg ja eikä ollut silloinkaan kovin kaunis näky. Joku 70-75 kg välillä olisi optimi ja siihen tähdätään koko ajan.

2. En ole ollut koskaan mikään kova liikkuja, mutta puolisen vuotta sitten aloittanut kuntosaliharrastuksen ja muutenkin lisännyt aktiivisuutta.

3. Syön harkiten ja kohtuullisesti. Olen vasta myöhällä iällä ymmärtänyt esim. miten annoskokoni ovat olleet aivan järkyttäviä. Kerran viikossa tai kahdessa annan itseni herkutella.

Vierailija
9/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 170cm. Teininä 65kg ja 35v 85kg

2. Teininä kilpauimari, nykyään hyötyliikunta. 2-8km tulee käveltyä päivittäin

3. Herkuttelija! Sekä minä että mies hulluna ruuanlaittoon

Vierailija
10/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen 170/55, nuorempana painoin 47kg.

2. Harrastan liian vähän liikuntaa, mutta yritän aina jotain kotijumpaa ja pyöräilyä tehdä.

3. Pyrin syömään terveellisesti ja silloin tällöin herkuttelen. Jos tarjolla on jatkuvasti herkkuja (esim. vanhempien luona kyläillessä), syön niitä sitten enemmänkin eli siinä suhteessa voi itsehillintä pettää.

Vierailija
11/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168cm ja painan tällä hetkellä n.80kg (rv 39+1). Normaali painoni on ollut 63-66 kilon välissä, ja olen silloin mielestäni sopiva. Kymmenisen vuotta sitten painoin aikalailla 60kg, mutta raskaudet jättivät jälkeensä kilon pari joista en yrityksistä huolimatta ole päässyt eroon.

Juoksen koiran kanssa sekä käyn/kävin pari kertaa viikossa kahvakuulassa. Syön VHH dieetin mukaan, mutta sallin itselleni herkutteluja "kiellettyjen" ruoka-aineiden listalta.

Vierailija
12/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 175 cm. 23-vuotiaaksi saakka painoin 55 kiloa, mutta päästyäni töihin ja leivänsyrjään kiinni paino humpsahti nykyisiin lukemiin. Tällä hetkellä painan 64 kiloa, ja tarkoitus olisi tiristää pari kiloa pois.

2. Liikun satunnaisesti - aivan liian vähän tällä hetkellä. Työmatkat kävelen, mutta muutoin tulee viihdyttyä turhan paljon sohvalla vaaka-asennossa. Lenkkeilyä ja salia satunnaisesti.

3. Herkuttelen minäkin.

Vierailija
13/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 175 cm painan 50kg, painan nyt 5kg vähemmän kuin yläasteella ja lukiossa.

2. En ikävä kyllä harrasta liikuntaa muuten kuin pieni kävely lenkki muutaman kerran viikossa.

3. Joka päivä menee suklaalevy tai muuta herkkua, eli herkuttelen todella paljon :)

Vierailija
14/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Paljonko painat nyt - entä nuorempana?

Nyt painan kait jotain 65kg. En ole käynyt vaa´alla ainakaan vuoteen mutta vaatteista päätellen en ole lihonnut enkä laihtunut. Pituutta löytyy 169cm.

Nuorempana paino on jojoillut 53 kilosta ihan 70 kiloon. Syytä en tiedä miksi noin.

2. Harrastatko liikuntaa? Oletko aina ollut ns. liikkuvaista tyyppiä vai oletko vasta hiljattain aloittanut?

En harrasta. Olen sohvaperuna jota ei saa edes pakolla liikkumaan.

3. Syötkö harkiten vai oletko herkuttelija?

Olen herkuttelija. Tuttavat välillä kauhistelevat ruoka/herkkumääriä joita syön. Olen aina ollut suuriruokainen.

Vierailija
15/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, en käy koskaan vaa'alla, meillä ei edes ole vaakaa.

Olen 169cm pitkä, 1 pienehkö vatsamakkara löytyy. Kiinteytyä voisin reisistä ja tuosta vatsanseudulta mutta enpä jaksa välittää " pienistä". En harrasta säännöllistä liikuntaa, herkuttelen useamman kerran vkossa jotenkin.

Vierailija
16/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 178/68. Ikää 29 v, 2 lasta. Kymmenen vuotta sitten painoin pari kolme kiloa vähemmän.

2. Käyn jumpassa (pumpissa) 2-3 krt /vko, arki melko aktiivista paljon kävelyä, portaita jne, seisomatyö (jos se nyt jotain vaikuttaa). Säännöllisen salilla/jumpassa käymisen aloitin noin 2 v sitten.

3. Pyrin jättämään herkuttelut viikonloppuun, mutta tuntuu, että aika tosi usein on jotain juhlia tai muita joissa syön paljonkin. Toisaalta kompensoin syömisiä, eli jos vaikka syön iltapäivällä/illalla ison Tupla-patukan, korvaan sillä päivällisen eli jätän ison aterian väliin kokonaan.

Vierailija
17/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 cm ja 60 kiloa, nuorena 52 kiloa. Hyötyliikuntaa ja satunnaista lenkkeilyä. Syön suht terveellisesti, mutta herkuttelen usein makealla. 

Vierailija
18/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

178 cm, 66 kg

Vierailija
19/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, karkasi:

1. 178 cm, 66 kg. Teininä painoin jotain 53 kg ja siitä on hilauduttu ylöspäin. Painavimmillani olen painanut 76 kg. Ikää nyt 42.

2. Olen aloittanut hiljattain liikunnan harrastamisen (joogaa ym) selkävaivojen takia.

3. Syön herkkuja päivittäin, mutta päivittäinen kalorimäärä pysyy silti aisoissa.

t. 18

Vierailija
20/27 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Paljonko painat nyt - entä nuorempana? Nyt 64kg, nuorempana 58-66kg. Pituus 177cm.

2. Harrastatko liikuntaa? Oletko aina ollut ns. liikkuvaista tyyppiä vai oletko vasta hiljattain aloittanut? En harrasta enkä ole koskaan harrastanutkaan.

3. Syötkö harkiten vai oletko herkuttelija? En syö kovinkaan harkiten, ostan herkkuja usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä