Käytekö työpaikalla vessassa?
Itse en ole tohtinu käydä jotenki sitä kai hävettää käydä kun kaikki näkee kun sinne menne.
Kommentit (34)
2-3 kertaa työpäivän aikana käyn pissalla. Juon pitkin päivää mehua ja vettä, en muuten jaksaisi työskennellä. Hoitoalalla olen.
Paskalla en käy missään julkisissa tiloissa, mutta kusasen kyllä ihan minne vaan.
Olen siis mies.
Voi varjelkoon,miten sinä olet 8 tuntia käymättä vessassa,eihänpienempää hätää voi ainakaan pidättää ja onhan se epäterveellistäkin ja vaarallista.Taidat olla lapsellinen.
Ilman muuta kusen ja paskannan töissä. Ja töistä lähtiessä käyn tiristämässä kuset,säästyy vettä kotona;)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 20:55"]Mulla suoli toimi kellontarkasti ja käyn aina samaan aikaan paskalla töissä, ihan jokaikinen päivä.
[/quote]
Yök
[/quote]
Mitä yök? Ei se.mikään performanssi ole. Menen vessaan, paskon, tulen pois. Aikaa kuluu ehkä kaksi minuuttia, ei kukaan edes tiedä, pissaako siellä tiristetään vai torttua väännetään. Mä oon tosi tyytyväinen aineenvaihduntaani ja suolen säännölliseen toimintaan, pysyn hoikkana, terveenä ja hyvinvoivana.
Ehkä sulla normaalit asiat ovat yök. Sääli.
Mä en käynyt koko yläasteen ja lukion aikana vessassa kuin ehkä korkeintaan yhteensä kymmenen kertaa. Kai se jotenkin hävettikin, mutta en kyllä muista joutuneeni erityisemmin pidättelemäänkään. Ei vaan ollut hätä, ehkä en juonut juuri mitään koko päivänä.
Nyt jo kolmekymppisenä uskallan käydä ihan reippaana tyttönä paskallakin työpaikan vessassa.
Heh, meillä oikein kuulutellaan töissä, että menen nyt vessaan tai käyn pissillä tai ennenkuin jatketaan niin käyn pissalla jne.
tervetuloa päiväkotiin töihin:) lapsia kun ei voi jättää yksin, niin tulee aina ilmoitettua kun poistuu tilasta ja kun tuo vessassa käyminen on niin luonnollista kaikilla, että siitä kailottaminen ei ole noloa (jos vielä juo paljon kahvia, niin saakin juosta vähä väliä vessassa)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 18:28"]
Tietyllä tavalla ymmärrän eli olen vessa-asioissa itse "ujo" mutta kyllä työpäivän aikana vaan on pakko vessassa käydä ja etenkin nyt kun on raskaana.
[/quote]
Oletkohan aivan kypsä saamaan lapsen jos vessassa käyntikin ahdistaa? Mites synnytys kun pitää olla koko perse paljaana?
Mua jännitti aikanaan inttiin mennessä kaikkein eniten se, miten mä kykenen vääntään tortut muiden nähden. Siihen aikaan ei ollut vielä ovia huusseissa. Mulla on ollut aina hankalaa tortanohvin kanssa muutenkin. Ikinä en ole päässyt vieraissa paikoissa riittävään fiilikseen ja tarvittessa olen ollut vääntämättä useammankin päivän.
Kyselin kovasti intin jo käyneeltä kaverilta, että onko siellä missään jotain yksityisempää vessaa, mihin vois livahtaa jossain välissä. Suunnittelin myös mielessäni, että menisin vessaan muiden nukkuessa.
No kun sitten alokasaika koitti, niin huolet häippäs aika nopeasti. Vessassa käynnille ei montaa hetkeä ollut ja silloinkin jonot oli kovat, joten jonoon oli mentävä. Jokaiselle pytylle oli useampi jannu jonottamassa suoraan pytyn edessä, jossa samaan aikaan yksi väänsi torttua. Kumman nopeasti siihen tottui, kun oli pakko.
Ei siinä kauaa mennyt, kun jo juteltiin naapuripytyn jannun kanssa niitä näitä samalla kun molemmat lojautteli satsit pyttyyn. Mettäkeikallakin istuttiin millon kenenkin kanssa riukupaskalla vierekkäin ja vertailtiin samalla minkälaista läjää saatiin aikaiseksi :).
Mulla suoli toimi kellontarkasti ja käyn aina samaan aikaan paskalla töissä, ihan jokaikinen päivä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 20:55"]Mulla suoli toimi kellontarkasti ja käyn aina samaan aikaan paskalla töissä, ihan jokaikinen päivä.
[/quote]
Yök
En tietenkään. käyn aina ulkopisillä työpaikan nurkan takana. On paljon vähemmän noloa. Varsinkin jos ei ole paljon lunta.
Mitäs luulet? Työaika on 12 tuntia 15 minuuttia ja työmatka 45 minuuttia suunta. Sitä paitsi työskentelen yksin.