Lähdin kotoa ovet paukkuen!
Sain tarpeekseni miehen lässytyksestä. Alkoi arvostella mua taas siitä, että olin ostanut kaupasta juotavaa jugurttia, joka nyt sattui olemaan keinomakeutettu. Alkoi saarnata kuinka keinomakeutusaineet johtavat kaikki syöpään ja muihin sairauksiin ja kuinka myrkytän meidän lapsia tuollaisilla tuotteilla. Ei ole eka kerta kun kuulin tuon saarnan. Mies on todella herkkä ja terveysintoilija jolle superfoodit ovat elintärkeitä ja niin edelleen. Tänään mulla on muutenkin ollut huono päivä, joten paloi käämi aivan täydellisesti.
Otin kaikki meidän ne keinomakeutetut jugurtit ja heitin roskiin. Huusin miehelle, että toivottavasti hänen päivänsä nyt on pelastettu kun hengenvaaralliset tuotteet ovat poissa..ei tartte syöpää pelätä. Sitten nappasin lompakon ja avaimet, paukautin ulko-oven kiinni ja lähdin autolla ajelemaan.
Itkin ja huusin samalla kun ajoin moottoritiellä. Nyt pysähdyin erään suuren tavaratalon parkkipaikalle ja tunnen oloni niin kauheaksi. Päätä särkee, haluaisin vaan kotiin nukkumaan, on nälkä ja olen yhä kyllästynyt mieheeni. Olen niin kyllästynyt, että haudoin jonkin aikaa ajatusta ajaa lentokentälle ja ottaa ensimmäinen mahdollinen lento ulkomaille. En halua palata enää kotiin - olen saanut tarpeekseni. Mitäs nyt teen?
Kommentit (48)
Hyvä että pysyt topakkana ap, sinä saat syödä mitä haluat. Mut voithan sä sanoa hänelle että mies vastatkoon vastaisuudessa lasten ruokien ostosta ja kotiin kantamisesta. Hänen huono itsekurinsa herkkujen edessä ei ole sinun vikasi.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 18:42"]
Yöks tollaset superfood fanaatikot voi olla joskus raivostuttavia. Sinuna menisin jonnekkin ehkä yöksi, kyllähän lapset pärjää isälläänkin mutta saatat saada siitäkin syytöksiä että jätit ne, en tiedä.. ehkä voit palata yöllä ja nukkua sohvalla?
[/quote]
Panin tuollaisen kaverin kans välit poikki. En kestäisi puolisona
Menin takaisin kotiin kun olin aikani ollut omissa oloissani. Mies yritti kerran soittaa, mutta en vastannut. Kun pääsin kotiin olicat lapset innoissaan ja ihan kuten ei mitään olisi tapahtunut. Miehelle en sanonut sanaakaan. Hoidettiin kyllä lasten iltarutiinit erittäin sivistyneesti. Nyt minä nukun tämän yön meidän vierashuoneessa - ei tee mieli nukkua samassa sängyssä miehen kanssa.
Huomenna katson tilanteen aamulla ja jos yhtään ahdistaa pakkaan itselleni ja lapsille vähän viikonlopuksi vaatetta sun muuta ja lähden sukulaisteni luokse käymään. Jos ei vielä maanantainakaan huvita tulla takaisin kotiin lähden lasten kanssa käymään Tukholmassa risteilyllä.
-ap
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 17:52"]Ota päänsärkylääke ja ja jotain syötävää, istu vaikka kahvilassa kaikessa rauhassa. Jos työaikatauluun sopii, varaa joku pikku reissu itsellesi ja lapsillesi, lähdette huomenna vaikka kylpylään, tukholmaan, sukulaisiin tmv. Etäisyys arjesta antaa ajatuksille tilaa.
[/quote]
Ja ongelma odottaa yhä kotona. Nyt ap nukkuu yön yli ja huomenna keskustelee kuin aikuiset miehensä kanssa. Lapsia on turha raahata mihinkään pillastuneen äidin toimesta, anna heidän olla kotonaa isänsä kanssa jos sinun on välttämätöntä paeta helmat hulmuten muualle.
teen TASAN kuten itse haluan, mitään syytä minussa ei ole. toisaalta jos olisit dieetillä ja mies ostaisi TASAN sitä mitä se haluaa niin koko saatanan sakki täällä olisi valittamassa ettei mies kunnioita sinun ruokailupyrkimyksiäsi.
pellejä olette koko kasa alapeukuttajia. toivon miehen ja lasten puolesta että tämä nainen menee ruotsiin ja jää sinne.
Suuttuminen on ihan ok, kukapa ei joskus suuttuisi oikein kunnolla. Päiväkausia ei riitoja kuitenkaan kannata venyttää. Sanot vain miehellesi rauhallisesti sen mikä mieltäsi painaa tai edes osan siitä. Keskustelua voi jatkaa aina kun tulee sopiva hetki.
Lapset aistii tunnelmia aika herkästi ja huomaavat että kaikki ei ole ihan oikealla tolalla.
Mun mies on ainakin kuunnellut ja ottanut opikseen vaikka aika raivolla on joskus tullut sanottua asiansa. Mulla on aika pitkä pinna, mutta joskus sekin napsahtaa. Jälkeenpäin on sitten juteltu rauhallisemmin.
On ne asiat joka tapauksessa selvitettävä, liika pitkittäminen on turhaa.
Anteeksi nyt heti alkuun. Mutta mua naurattaa ihan törkeesti nyt tämä :DDD
On teilläkin (tai siis sulla) ongelmat, voi hyvää päivää. Elävä esimerkki näistä "first world problems" tyypeistä.
Anna mennä nipotus toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Älä ota henkilökohtaisesti.
Ja jälleen kerran, jos vaihdamme sukupuolet toisinpäin niin mieshän se (taas) olisi roisto: vaimo ystävällisesti perheen parasta ajatellen huomautti epäterveellisestä ruuasta, ja kusipää hullu äijä menetti hermonsa ja lähti lätkimään. Jätä se! Kohta se jo lyö sua!
Määä-mä-määää ja lammaslauma kuorossa laulaa...
:D
amut tukholmassa päivä kuulostaa kyllä hyvältä myös kunhan ilmoitat että palaat esim. sunnuntaina eli et vain katoa t. 46