Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin kotoa ovet paukkuen!

Vierailija
20.03.2014 |

Sain tarpeekseni miehen lässytyksestä. Alkoi arvostella mua taas siitä, että olin ostanut kaupasta juotavaa jugurttia, joka nyt sattui olemaan keinomakeutettu. Alkoi saarnata kuinka keinomakeutusaineet johtavat kaikki syöpään ja muihin sairauksiin ja kuinka myrkytän meidän lapsia tuollaisilla tuotteilla. Ei ole eka kerta kun kuulin tuon saarnan. Mies on todella herkkä ja terveysintoilija jolle superfoodit ovat elintärkeitä ja niin edelleen. Tänään mulla on muutenkin ollut huono päivä, joten paloi käämi aivan täydellisesti.

Otin kaikki meidän ne keinomakeutetut jugurtit ja heitin roskiin. Huusin miehelle, että toivottavasti hänen päivänsä nyt on pelastettu kun hengenvaaralliset tuotteet ovat poissa..ei tartte syöpää pelätä. Sitten nappasin lompakon ja avaimet, paukautin ulko-oven kiinni ja lähdin autolla ajelemaan.

Itkin ja huusin samalla kun ajoin moottoritiellä. Nyt pysähdyin erään suuren tavaratalon parkkipaikalle ja tunnen oloni niin kauheaksi. Päätä särkee, haluaisin vaan kotiin nukkumaan, on nälkä ja olen yhä kyllästynyt mieheeni. Olen niin kyllästynyt, että haudoin jonkin aikaa ajatusta ajaa lentokentälle ja ottaa ensimmäinen mahdollinen lento ulkomaille. En halua palata enää kotiin - olen saanut tarpeekseni. Mitäs nyt teen?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene ainakaan kotiisi vaan jollekkin tutulle tai vanhemmillesi yöksi. Pyydät ruokaa ja nukut siellä yösi.

Ota hotellihuone jos sulla on rahaa.

Itse suutuin kerran ja olin 2 yötä äidilläni. Lähdin menemään kesken kotlettejen paiston.

Vierailija
2/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt ensin ostamassa jotain syötävää ja jos särkylääkettä. Nälkä ja pääkipu pois, sit alat pohtimaan mitä. 

Minkä ikäiset lapset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois ero?

Vierailija
4/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 5 ja 2 v eli huono äiti olen jos en kotiin palaa. Mietinkin josko kävisin heidät hakemassa kotoa ja menisin heidän kanssaan hotelliin. Sukulaiset kun kaikki asuvat vähän kauempana. Rahaa kyllä on vaikka lähteä ulkomaille..mutta ilman mitään suunnitelmaa on varmaan edesvastuutonta lapsiakin lähteä ulkomaille raahaamaan. Teen keikkatöitä, joten töiden puolesta olen vapaa lähtemään.

Vierailija
5/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat bel airiin.

Vierailija
6/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, rahaa on, ni käy lapset hakemassa, et sano miehelle mitään. Menette hotelliin ainakin ensi yöksi, saa mies vähän kanssa miettiä :)

Vierailija
7/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäisenä ja väsyneenä tulee ylireagointeja. Syö ja ota nokoset, niin näyttää taas valoisammalta.

Vierailija
8/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 17:44"]Miten ois ero?

[/quote]

No tuo kyllä on käynyt mielessä kerran jos toisenkin. Olen oikeasti todella väsynyt mieheeni. Jotenkin hän vaan saa kaikesta tehtyä niin kamalaa draamaa ja kaikki tappaa ja on myrkyllistä ja käytännön asioiden hoitaminen on hänelle kuitenkin aivan mahdotonta. Siis on insinööri joka oikeasti toimii kuten "insinöörit" mahdollisimman epäkäytännöllisesti ja hankalasti.

Nojoo, on niitä hyviä puolia varmaan kanssa, mutta just nyt suututtaa niin että höyry vaan nousee korvista. -ap

Vierailija
9/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ensin jotain. Vaikka keinomakeutettua jogurttia ;) Kylläisenä ajatuksesi voivat olla paljon positiivisemman.

Vierailija
10/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etsi nyt joku paikka ensi yöksi ja nuku yön yli. Ja mieti sitten uudestaan. Onko sinulla ketään ex-poikaystävää tai muuta jota voisit käydä kiksauttamassa? Sen jälkeen tiedät kaipaatko vielä kotiin vai onko avioliitto ohi.

Vierailija
11/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi rauhallinen keskustelu miehen kanssa kun vahan viilenet. Ei tuollainen huutaminen ja ulos ryntaaminen pitkan paalle ole mitenkaan rakentavaa. Etsitte yhteiset saannot ja kompromissit joihin kumpikin on tyytyvainen.

Vierailija
12/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö teet ? Kirjoitat tänne tunnepuuskassa ja kysyt viisaammilta neuvoa.

Vierailija
13/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota päänsärkylääke ja ja jotain syötävää, istu vaikka kahvilassa kaikessa rauhassa. Jos työaikatauluun sopii, varaa joku pikku reissu itsellesi ja lapsillesi, lähdette huomenna vaikka kylpylään, tukholmaan, sukulaisiin tmv. Etäisyys arjesta antaa ajatuksille tilaa.

Vierailija
14/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 17:50"]Nälkäisenä ja väsyneenä tulee ylireagointeja. Syö ja ota nokoset, niin näyttää taas valoisammalta.

[/quote]

Totta. Mulla yleensäkin nälkä ja väsymys yhdistettynä kiukuttaa. Tämä on kyllä eka kerta kun lähdin meidän 10 vuoden suhteen aikana tällä tavalla kotoa. Tuntuu jotenkin hurjalta että mulla kilahti näin pahasti.

Menen nyt johonkin syömään, käyn apteekista hakemassa särkylääkettä ja sitten käyn ainakin ostamassa itselleni jotain kivaa. Jospa siitä tulisi parempi mieli. -ap

Vierailija
15/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käyt syömässä kunnolla. Täydellä mahalla sitten funtsailet.

Mun mielestä sä voisit ottaa irtioton perheestä. Annat se ukon häärätä siellä lasten kanssa ja nauttia terveistä asioista, samalla vedät kunnon rasvasen pitsan vaikka.

Saa mieskin sitten funtsailla syöpäkauhuissaan sanojansa.

Otat yhden iltayön vapaata heistä ja nukut kunnon unet. Miehelle laitat vain tekstarin, et tule yöksi kotiin, kun sun pitää ajatella jatkoa. Sitten puhelin kiinni.

Jos huomenna tilanne tuntuu vielä yhtä paskalta, niin sitten miehen kanssa pitkä keskustelu..

Eihän tuommoinenkaan enää tervettä ole, että satunnaisista jogurteista alkaa melskaamaan. Syövän kehittymistä ei vielä tiedetä, ei se voi noin sanoa.

Vierailija
16/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teillä tekeee yleensä ruokaostokset? jätä se nyt täysin miehen huoleksi, lopeta kaupassa käynti.

Vierailija
17/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ajoittain nipottavan insinöörin puoliso. Hyvä kun kunnolla kilahdit, saa ehkä vähän mietittävää myös mies. Eikähän kaikki käänny parhain päin, kunhan olet syönyt ja saanut vähän etäisyyttä tilanteeseen. 

Vierailija
18/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 18:00"]Kumpi teillä tekeee yleensä ruokaostokset? jätä se nyt täysin miehen huoleksi, lopeta kaupassa käynti.

[/quote]

Mä olen vastuussa ruoasta - ostosta ja sen laittamisesta. Ajattelin, että nuo jugirtit oli hyvä välipala ennen kuin tulee päivällinen. Olisihan mun pitänyt muistaa, että kun mies ne näkee alkaa nalkutus. -ap

Vierailija
19/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paskiainen! Ja kaappaa lapsetkin mukaan salaiseen paikkaan. Etkä tule lapsien kanssa kotiin ennen kuin se sovinistipaskiainen on opetellut käyttäytymään!

Ei kunnon av-mamman tarvitse riutua noin huonon miehen kanssa.

Vierailija
20/48 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset pärjää pari päivää, joten mene hotelliin, kylpylään jne. ja ole yksin. Älä vastaa puhelimeen, siitä tulee vain lisää riitoja.

Lauantaina palaat kotiin ja kerrot miehelle, että hän ostaa tästä lähtien perheen  ruuat ja ne myös valmistaa. Sinä et voi ottaa vastuullesi sitä, että lapset kuolevat syöpään. Ehdota miehelle myös koko perheen hengityssuojaimien hankkimista, koska pienhiukkaset aiheuttaa keuhkosyöpää.