Omaisuuteni on yli 3 700 000 euroa
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon rikkaita täällä palstalla pyörimässä.
Suosittu palstahan tämä on. Julkkiksetkin lukee tätä.
Ap. Lähdetäänkö treffeille? Olettaen että olet mies.
Vierailija kirjoitti:
pahalta tuntuu näin työttömän näkökulmasta. mutta hauska huomata, että joku rikas sanoo täällä palstailevansa kun ei ole muuta tekemistä. sama tilanne kuin työttömällä siis. mutta jos itse olisin nyt töissä, en voisi palstailla. kandee siis olla rikas tai työtön, näillä kahdella tavalla saa samat edut eli palstailla koko päivän 😊
Melkein kaikilla on aikaa palstailla. Esim. Mieheni omaisuus on noin 2milj. Ja hänellä on hyvin aikaa lorvailla ja lueskella mitä vain. Tätä palstaakin on lukenut jos on googlannut esim. Vauvan hoitoon liittyviä juttuja. Itse olen työtön spurku ja luen kyllä palstaa. Mutta ihan yhtälailla tätä lukee lääkärit ja juristit kuin yh-mammat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä.
Itse katsoin ihan vain huvikseni käyttötilin saldoa kun en enää moneen kuukauteen ollut katsonut niin siellä on näköjään:
7 248 093,55 €
Viimeisin tapahtuma on eiliseltä +18 000 €
Jep. Vaivaannuttavaa kun AP:n kaltaiset pikkuvarakkaat tulevat pätemään. AP:n rahoista varmaan pari-kolme miljoonaa on kiinni asunnossa, ja osa lopuista kesämökissä.
Niin minäkin luulen. Ei hän reppana pääse rahoihin edes käsiksi. Mun 7,2M€ käyttötilin lisäksi mulla on muitakin tilejä, joilla hoidetaan näitä kiinteistöjuttuja, mutta ne rullaavat siellä itsekseen. En edes tiedä kuinka paljon niissä on kiinni rahaa, mutta ei edes kiinnosta. Kiinnostaa vain se mitä saan hetki käyttöön.
Ostin äsken nettikaupasta Dyson V11-imurin, maksoi n. 800€.
Hmm, meillä siivoojilla on omat imurit. Miksi kukaan vaivaisi itseään tuollaisilla pikkuasioilla, palkolliset on sitä varten?
Ei kaikilla rikkailla ole siivoojaa. Esim. Oma mies on himo siivoaja ja siivoaa lähes päivittäin itse.
Ap:n tilanne on ihan normi keskituloiselle järkevälle ihmiselle.
Säästäväisen elämän seuraus monessa perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon rikkaita täällä palstalla pyörimässä.
Suosittu palstahan tämä on. Julkkiksetkin lukee tätä.
Ap. Lähdetäänkö treffeille? Olettaen että olet mies.
Riippuu iästäsi, mitoistasi ja naamastasi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tilanne on ihan normi keskituloiselle järkevälle ihmiselle.
Säästäväisen elämän seuraus monessa perheessä.
Näin on koko lähipiirissäni. Otan osaa, jos ette osaa hoitaa asioitanne.
pahalta tuntuu näin työttömän näkökulmasta. mutta hauska huomata, että joku rikas sanoo täällä palstailevansa kun ei ole muuta tekemistä. sama tilanne kuin työttömällä siis. mutta jos itse olisin nyt töissä, en voisi palstailla. kandee siis olla rikas tai työtön, näillä kahdella tavalla saa samat edut eli palstailla koko päivän 😊