Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omaisuuteni on yli 3 700 000 euroa

Vierailija
19.11.2020 |

Kiinnostaako kysyä jotakin?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 12 kohta velatonta asiota Helsingin kantakaupungissa ja 4 kpl 10 km sisällä.

Keskiarvo on 500 000 e kpl.

Työnä olen asiantuntija, tällä hetkellä lomautettuna.

Eipä uskoisi :D

Asiantuntijan ei tarvitse omata kirjoitustaitoa, kunhan roiskii.

Kela-korvausten asiantuntija.

Vierailija
22/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä.

Itse katsoin ihan vain huvikseni käyttötilin saldoa kun en enää moneen kuukauteen ollut katsonut niin siellä on näköjään:

7 248 093,55 €

Viimeisin tapahtuma on eiliseltä +18 000 €

Jep. Vaivaannuttavaa kun AP:n kaltaiset pikkuvarakkaat tulevat pätemään. AP:n rahoista varmaan pari-kolme miljoonaa on kiinni asunnossa, ja osa lopuista kesämökissä.

Niin minäkin luulen. Ei hän reppana pääse rahoihin edes käsiksi. Mun 7,2M€ käyttötilin lisäksi mulla on muitakin tilejä, joilla hoidetaan näitä kiinteistöjuttuja, mutta ne rullaavat siellä itsekseen. En edes tiedä kuinka paljon niissä on kiinni rahaa, mutta ei edes kiinnosta. Kiinnostaa vain se mitä saan hetki käyttöön. 

Ostin äsken nettikaupasta Dyson V11-imurin, maksoi n. 800€. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull on taskussa kakskytä senttiä vain. Mutta silläkin pärjää. ;)

Vierailija
24/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis tuollainen summa, niin mulla olis varmaan parempaakin tekemistä kuin olla täällä AV:lla kerskumassa.

Vierailija
25/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mull on taskussa kakskytä senttiä vain. Mutta silläkin pärjää. ;)

Tietysti ja kun siitä vähennetään se kuuluisa viidensetin leso- vero niin ollaan lähempänä totuutta

Vierailija
26/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen paljon rikkaita täällä palstalla pyörimässä.

No mikäs tässä. Ei ole mitään tekemistä. Selailen nettikauppoja ja ostan spontaanisti tavaraa.

Vierailija
27/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen paljon rikkaita täällä palstalla pyörimässä.

No mikäs tässä. Ei ole mitään tekemistä. Selailen nettikauppoja ja ostan spontaanisti tavaraa.

Tilaa mulle imuri?

T. Köyhä

Vierailija
28/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka olet?

Kysyjä on Martina.

Vierailija
29/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko siitä saat mukaasi tuonpuoleiseen?

Ei tarvinut pitkälle selata ennen kuin löysin ensimmäisen kateellisen.

Vierailija
30/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No one cares

Vierailija
31/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No one cares

Välität silti tarpeeksi, että voisit kommentoida asiaa. Olisiko kyseessä kateus?

Vierailija
32/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä.

Itse katsoin ihan vain huvikseni käyttötilin saldoa kun en enää moneen kuukauteen ollut katsonut niin siellä on näköjään:

7 248 093,55 €

Jep. Vaivaannuttavaa kun AP:n kaltaiset pikkuvarakkaat tulevat pätemään. AP:n rahoista varmaan pari-kolme miljoonaa on kiinni asunnossa, ja osa lopuista kesämökissä.

Niin minäkin luulen. Ei hän reppana pääse rahoihin edes käsiksi. Mun 7,2M€ käyttötilin lisäksi mulla on muitakin tilejä, joilla hoidetaan näitä kiinteistöjuttuja, mutta ne rullaavat siellä itsekseen. En edes tiedä kuinka paljon niissä on kiinni rahaa, mutta ei edes kiinnosta. Kiinnostaa vain se mitä saan hetki käyttöön. 

Hmm, meillä siivoojilla on omat imurit. Miksi kukaan vaivaisi itseään tuollaisilla pikkuasioilla, palkolliset on sitä varten?

Vierailija
33/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä.

7 248 093,55 €

Hmm, meillä siivoojilla on omat imurit. Miksi kukaan vaivaisi itseään tuollaisilla pikkuasioilla, palkolliset on sitä varten?

Onko kivaa olla siivooja? Teetkö siivoojan työtä mielelläsi?

Vierailija
34/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai rikkaat makuuttaa miljoonia käyttötileillä.

Vierailija
35/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko siitä saat mukaasi tuonpuoleiseen?

Ei tarvinut pitkälle selata ennen kuin löysin ensimmäisen kateellisen.

Ei tuo kommentti tarkoita sitä automaattisesti että hän olisi kateellinen kuten jos ei pidä jostain paljon maksavasta asiasta autosta tms. niin ei tarkoita että on kateellinen. Jotkut kääntävät toisten kateudeksi ihan omassa päässään ne jos joku ei pidä vaikka siitä teslasta minkä on itselleen ostanut.

Mulla on rahaa ja saisin Teslan mutta ei kiinnosta. Jos haluaisin sähköauton nyt niin ostaisin Lucid Airin ja nauraisin tesloille kuten nytkin nauran:) Tesla ei ole hyvännäköinen mun silmiin kun taas Lucid air on. Toki ostaisin Lucidin kalleimman version.

Vierailija
36/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä.

7 248 093,55 €

Kun sulla on täällä aikaa pyöriä, niin ota vaikka kuvakaappaus sun verkkopankista tuosta nostosta ja saldosta ja laita vaikka Aijaahan ja sitten linkki tänne?

Vierailija
37/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei minua kiinnosta kuinka paljon rahaa on kiinni joissain kiinteistöissä. Ehkä se kiinnostus joskus tulee, mutta tällä hetkellä ei kiinnosta alkaa sijoittamaan rahaa asuntoihin. Arvopapereita seuraan sen verran, että tiedän missä mennään ja paljonko on vuoden lopulla plussalla. Minulle on tärkeää, että on rahaa käytettävänä. Senttiäkään ei saa mukaansa ja lapsen tulevaisuus on turvattu, se riittää. Mitä iloa minulle on siitä, että ostan neljä arvokiinteistöä, remppaan niitä ja ehkä 5-6 vuoden päästä saan ne myytyä pienellä voitolla kun voin käyttää rahaa asioihin, joista tykkään. Ei vain kiinnosta tällä hetkellä, ehkä vanhempana.

38/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa mitä joku nobody omistaa ?

Vierailija
39/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ottaa sut rahasta.

Vierailija
40/49 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei minua kiinnosta kuinka paljon rahaa on kiinni joissain kiinteistöissä. Ehkä se kiinnostus joskus tulee, mutta tällä hetkellä ei kiinnosta alkaa sijoittamaan rahaa asuntoihin. Arvopapereita seuraan sen verran, että tiedän missä mennään ja paljonko on vuoden lopulla plussalla. Minulle on tärkeää, että on rahaa käytettävänä. Senttiäkään ei saa mukaansa ja lapsen tulevaisuus on turvattu, se riittää. Mitä iloa minulle on siitä, että ostan neljä arvokiinteistöä, remppaan niitä ja ehkä 5-6 vuoden päästä saan ne myytyä pienellä voitolla kun voin käyttää rahaa asioihin, joista tykkään. Ei vain kiinnosta tällä hetkellä, ehkä vanhempana.

Kiinteistösijoittamisen ja nollakorkotilin välillä on NiIN paljon mahdollisuuksia. Sen tietää moni köyhäkin, mutta eivät sitten kaikki kuitenkaan.