Omaisuuteni on yli 3 700 000 euroa
Kiinnostaako kysyä jotakin?
Kommentit (49)
Mitä tuossa on mukana? Ihan kaikkiko? Itselläni vakituinen asunto n 1 500 000, sijoitusasunto n 500 000, vapaa-ajanasunto n 120 000 sekä käteisvarat ja muu sijoitusomaisuus 1 200 000 eli yhteensä n 3 230 000.
Hienoa, onnea Sinulle. Toivottavasti tukehdut seteleihisi. Olet varmaan ruma kun pitää tulla tänne kirjoittelemaan ja sinulla on pieni muna.
Vippaa mulle pari tonnii niin on varaa ottaa muijas teneriffalle panolomalle.
Köyhä.
Itse katsoin ihan vain huvikseni käyttötilin saldoa kun en enää moneen kuukauteen ollut katsonut niin siellä on näköjään:
7 248 093,55 €
Viimeisin tapahtuma on eiliseltä +18 000 €
Vierailija kirjoitti:
Köyhä.
Itse katsoin ihan vain huvikseni käyttötilin saldoa kun en enää moneen kuukauteen ollut katsonut niin siellä on näköjään:
7 248 093,55 €
mikä tuo eilinen tapahtuma oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä.
7 248 093,55 €
mikä tuo eilinen tapahtuma oli?
Myin autoni, koska ostin uuden. Eilen tuli näköjään kaupparahat tilille.
Meillä on 12 kohta velatonta asiota Helsingin kantakaupungissa ja 4 kpl 10 km sisällä.
Keskiarvo on 500 000 e kpl.
Työnä olen asiantuntija, tällä hetkellä lomautettuna.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 12 kohta velatonta asiota Helsingin kantakaupungissa ja 4 kpl 10 km sisällä.
Asuntoihin en ole viitsinyt vielä panostaa. Tällä hetkellä yhteensä 5 asuntoa, joista yksi omassa käytössä, 2 vuokralla ja 2 ulkomailla (Italia ja Kanada) vapaa-ajan asuntoina.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä.
7 248 093,55 €
Jep. Vaivaannuttavaa kun AP:n kaltaiset pikkuvarakkaat tulevat pätemään. AP:n rahoista varmaan pari-kolme miljoonaa on kiinni asunnossa, ja osa lopuista kesämökissä.
Kyllä kiinnostaa kysyä.
Kuinka paljon olet käyttänyt hyväksi lapsityövoimaa, ihmiskauppaa, epäeettisiä työoloja, tuhonnut luonnonvaroja, aiheuttanut päästöjä ja tuhonnut ympäristöä kartuttaessa omaisuuttasi? Mikä on todellinen hinta jonka muut ovat riitostasi joutuneet kärsimään?
Vierailija kirjoitti:
Eipä uskoisi :D
Työskentele kovasti, ehkä sinulla joskus vielä on omaisuus. Pikkuvarakas olet nyt.
"Ehkä onni on siinä että oivaltaa
miten vähän tarviikaan,
ja ettei mitään mukaan saa" -kls.
Kuka olet?