Sänkyyn AINA ekoilla treffeillä
Oon ollut sinkkuna nyt puol vuotta ja treffaillut varmaan kymmenkuntaa miestä. JOKA IKISEN KANSSA olen mennyt EKOILLA treffeillä sänkyyn!! Aina päätän etukäteen että nyt en kyllä mene yöks ja päädy sänkypuuhiin mutta mikä perkele siinä on et niin vaan aina tuppaa kuitenkin käymään! Onko tää joku lorttogeeni joka mua riivaa vai miten saan itteni ruotuun? Vai onks tää nyt ees niin paha?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:19"]tota..mitä pahaa siinä on, jos ekoilla treffeillä menee sänkyyn? kyllä mä haluan miehen taidot, mieltymykset ja vehkeen koon/muodon tietää ennen kuin pidemmälle etenisin suhteessä.
on aivan perc huomata olevansa seksitaidoiltaan onnettoman ja pienikaluisen miehen kanssa yhdessä. helpompi on dumpata mies ekojen treffien jälkeen kuin parin kuukauden tapailun jälkeen..
[/quote]
Mutta voiko suoraan baarista kämpille panemaan sanoa Treffeiksi ?
[/quote]
No pitääkö niiden treffien olla Vain Ja Ainoastaan ruokailua/kahvittelua vaivaantuneissa "vittu mitä nyt sanois ettei olis niin vaivaantunu hiljaisuus.." -tunnelmissa?
Me menimme miehen kanssa ensitreffeillä rehellisesti baariin, tunnelma oli todella leppoisa ja mukava. Muutama lasi alkoholia kevensi jännitystä ja aika meni kuin siivillä.
Todella luontevasti tuli sitten suudeltua narikkajonossa ekan kerran ja ilman sen kummempaa "sopimista" päädyimme minun luokseni ja harrastimme tätä likaista, esiaviollista ja ekatreffi-seksiä.
Nyt olemme olleet neljä vuotta yhdessä ja sovimme toisillemme.
Mä en ollut mieheni kanssa ehtinyt edes ensimmäisille treffeille, kun jo pienessä tumussa päätettiin, että testataan nyt ensin että sovitaanko edes sängyssä yhteen. Hyvin sovittiin ja naimisissa ollaan oltu jo 5 vuotta. Oltiin siis pari kertaa tavattu yhteisen tutun luona, mutta ei oltu tutustuttu vielä oikeastaan yhtään toisiimme.
Eli ei ole todellakaan siitä kiinni että millä treffeillä sänkyyn mennään, jos vaan kiinnostus on molemminpuoleista.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:07"]
[/quote]
Toi on kyllä ehdottoman kannatettava strategia, sillä voihan olla niin, ettei niitä toisia treffejä koskaan tulekaan.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:07"]
[/quote]
Toi on kyllä ehdottoman kannatettava strategia, sillä voihan olla niin, ettei niitä toisia treffejä koskaan tulekaan.
[/quote]
Niinpä. Ja sitäpaitsi, sittenhän ei edes TARVITSE mennä niille toisille treffeille.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:09"]
Kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni ja päättää ettet mene sinne sänkyyn ekoilla treffeillä. Ei miehet jaksa enää kiinnostua sinusta jos heti annat. Tutustu mielummin pitkään ja vasta toisilla tai kolmansilla treffeillä menet sänkyyn.
[/quote]
Juu ei, ei ne tosiaan kiinnostu jos harrastatte seksiä heti.
Terv. Naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa harrasti seksiä ensitreffeillä.