Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako naisen iän selville katsomalla tätä?

Vierailija
19.11.2020 |

Esim. Mistä tietää onko alle 18 tai vaikka onko yli 40?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy katsoa hampaat.

Vierailija
22/29 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkimalla silmälasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä työpaikassa herätti huomiota vanhempi rouva. Hänen olemuksensa oli selvästi vanhan naisen. Huono ryhti, kultaiset korvarenkaat, Bismarck-kaulakoru ja sormuksia, kultaisia. Maantienväriset hiukset ruskealla muovisoljella taakse vedetyt ja muoviset isot, tummennetut silmälasit, sekä polviin asti painava villatakki. Mietin, että rouva on varmaan kohta eläkkeelle menossa. Itse olin silloin 45-vuotias. Eli naisen ikä minun ikääni verrattuna vaikutti olevan  +20. Mukava ihminen hän oli, ei siinä mitään. 

Mutta eräänä iltapäivän kiirreettömällä hetkellä hän riensi työhuoneelleni ja huusi kurkku suorana, että Riitta, Riitta, me ollaan samanikäisiä ja olen sinua vain 3 viikkoa vanhempi. Olin niin häkeltynyt, että meinasin tipahtaa tuolilta lattialle. Sillä istumalla mietin, miten hänestä saisi nuoremmannäköisen. Jäin ylitöihin ja silloin piirsin hänestä kuvan, jossa hän olisi lyhythiuksinen, tummempi väri niissä ja kivat. värikkäät ja tyylikkäät vaatteet, uudet pokat. Piirsin hänestä useita otoksia ja väritin ne vesiväreillä. (Olin mainostoimistossa töissä). Joitakin piirustuksia jätin tahallani työpöydän lähelle ja katsoin, mitä tapahtuu seuraavaksi. Rouva huomasi piirustukset ja hieman moitti, että eikö mulla muuta duunia ollut. Sanoin, että työt tehtiin nopsaa ja aikaa jäi yli, joten. 

Eipä kauaa kestänyt kun rouva oli uudistanut lookkinsa ja todella värjännyt hiuksensa mustiksi. Kiva lyhyehkö hame ja vadelmanpunainen jumpperi oli hyvä niin ja mustat farkut. Rouva oli ikionnellinen ja meistä tuli kaverit. Olimmehan samanikäiset. Rouva nuoreni 20-vuotta silmissä. 

Vierailija
24/29 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotyyppi ja auringon ottaminen ratkaisee. Eroja ihmisten välillä syntyy jo ainakin kymmenen vuotta näillä.

Vierailija
25/29 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitan meininki kirjoitti:

Eräässä työpaikassa herätti huomiota vanhempi rouva. Hänen olemuksensa oli selvästi vanhan naisen. Huono ryhti, kultaiset korvarenkaat, Bismarck-kaulakoru ja sormuksia, kultaisia. Maantienväriset hiukset ruskealla muovisoljella taakse vedetyt ja muoviset isot, tummennetut silmälasit, sekä polviin asti painava villatakki. Mietin, että rouva on varmaan kohta eläkkeelle menossa. Itse olin silloin 45-vuotias. Eli naisen ikä minun ikääni verrattuna vaikutti olevan  +20. Mukava ihminen hän oli, ei siinä mitään. 

Mutta eräänä iltapäivän kiirreettömällä hetkellä hän riensi työhuoneelleni ja huusi kurkku suorana, että Riitta, Riitta, me ollaan samanikäisiä ja olen sinua vain 3 viikkoa vanhempi. Olin niin häkeltynyt, että meinasin tipahtaa tuolilta lattialle. Sillä istumalla mietin, miten hänestä saisi nuoremmannäköisen. Jäin ylitöihin ja silloin piirsin hänestä kuvan, jossa hän olisi lyhythiuksinen, tummempi väri niissä ja kivat. värikkäät ja tyylikkäät vaatteet, uudet pokat. Piirsin hänestä useita otoksia ja väritin ne vesiväreillä. (Olin mainostoimistossa töissä). Joitakin piirustuksia jätin tahallani työpöydän lähelle ja katsoin, mitä tapahtuu seuraavaksi. Rouva huomasi piirustukset ja hieman moitti, että eikö mulla muuta duunia ollut. Sanoin, että työt tehtiin nopsaa ja aikaa jäi yli, joten. 

Eipä kauaa kestänyt kun rouva oli uudistanut lookkinsa ja todella värjännyt hiuksensa mustiksi. Kiva lyhyehkö hame ja vadelmanpunainen jumpperi oli hyvä niin ja mustat farkut. Rouva oli ikionnellinen ja meistä tuli kaverit. Olimmehan samanikäiset. Rouva nuoreni 20-vuotta silmissä. 

Ps. Mustia farkkuja käytti myös sekä mustaa hametta, mun ideoita hänelle. 

Vierailija
26/29 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähän harjoittelee,  niin kyllä sitä kohtuu tarkasti osaa arvioida ihmisen iän. Vaikka totta kai on niitäkin, jotka yllättävät.

Vierailija
27/29 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojaan moni koittaa muokata, kiristyttää ja pullistuttaa. Sillä äkistään saattaa onnistua huijaamaan ulkonäkönsä nuoremmaksi. Jos ei lasketa sitä että operaatioiden aiheuttamat ihovauriot näkyy selvästi. MUTTA totuus löytyy käsistä! Katsokaapa niitä. Monen kädet paljastavat koppuraisuudellaan ja ryppyisyydellään oikean iän. Harva kiristyttää ja pullistuttaa kämmenselkiään ja sormiaan.

Esim atoopikko on sit varmaan aina vanhus, ja muut kellä kuivuu vaikka talvella iho xDDD ainakin mulla nimittäin kuivuu käsien iho tosi paljon ja se, miltä ne näyttää ku oon rasvan u ja ei oo kuivat kädet ja kun on kuivat kädet nii on tosi iso ero. Joka ei tätä tajua niin on idiootti.

Vierailija
28/29 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen ihan teini-ikäisen näköinen. Pyöreät kasvot,aikuisiän akne, kun ei sitä teini-iässä näköjään tullut ollenkaan... Aina kysytään paperit ja ompa töissä 18 vuotiaat kesäpojatkin luulleet minua itseään nuoremmiksi. Ikää mulla jo 34 ensi kuussa 😬

Itse olen myös huono arvioimaan muiden ikää. Tunnen olevani ikuinen parikymppinen ja en osaa ajatella itseäni tämän ikäisenä, niin muidenkin iän arvioiminen hankalaa olipa millaisia ryppyjä tai ei.

Vierailija
29/29 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojaan moni koittaa muokata, kiristyttää ja pullistuttaa. Sillä äkistään saattaa onnistua huijaamaan ulkonäkönsä nuoremmaksi. Jos ei lasketa sitä että operaatioiden aiheuttamat ihovauriot näkyy selvästi. MUTTA totuus löytyy käsistä! Katsokaapa niitä. Monen kädet paljastavat koppuraisuudellaan ja ryppyisyydellään oikean iän. Harva kiristyttää ja pullistuttaa kämmenselkiään ja sormiaan.

Mulla on ollut suunnilleen lapsesta saakka tosi kuivat ja ryppyiset, suonikkaat kädet - ei ihan aina ja kaikissa olosuhteissa, mutta esim. talvisin ainakin. Yläasteella oli vielä hauskaa kun ihastus nyppi välitunnilla pihalla mun kämmenselän ihoa ja hihkui, että "sulla on ihan mummokädet!" Olkoot sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme