Saako naisen iän selville katsomalla tätä?
Esim. Mistä tietää onko alle 18 tai vaikka onko yli 40?
Kommentit (29)
Välttämättä ei saa. Olen itse nainen, ja minun on kyllä kauhean vaikeaa arvioida muiden naisten ikiä. Yhtä naapuria pidin pitkään yli 40-vuotiaana, hän olikin 26! Muutaman naisen iän olen arvioinut n. 37-39 välille, he ovat oikeasti olleet n. 10 vuotta vanhempia.
Mahdoton melkeinpä sanoa. Joku 20v voi näyttää 40 ja päinvastoin.
Nykyään nainen voi olla mitä vaan välillä 25-45, kaikki sen ikäiset näyttää samalta.
Kasvojaan moni koittaa muokata, kiristyttää ja pullistuttaa. Sillä äkistään saattaa onnistua huijaamaan ulkonäkönsä nuoremmaksi. Jos ei lasketa sitä että operaatioiden aiheuttamat ihovauriot näkyy selvästi. MUTTA totuus löytyy käsistä! Katsokaapa niitä. Monen kädet paljastavat koppuraisuudellaan ja ryppyisyydellään oikean iän. Harva kiristyttää ja pullistuttaa kämmenselkiään ja sormiaan.
Hmmmm, mä olen yli 40 ja kädet ei ole koppuraiset eikä ryppyiset mitenkään. Täytyy olla oikeasti tosi vanha, että ikä näkyy käsistä!! Eikä mua kyllä ole kiristelty naamastakaan.
Jos yhtään epäilet että on alaikäinen niin jätä rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Kasvojaan moni koittaa muokata, kiristyttää ja pullistuttaa. Sillä äkistään saattaa onnistua huijaamaan ulkonäkönsä nuoremmaksi. Jos ei lasketa sitä että operaatioiden aiheuttamat ihovauriot näkyy selvästi. MUTTA totuus löytyy käsistä! Katsokaapa niitä. Monen kädet paljastavat koppuraisuudellaan ja ryppyisyydellään oikean iän. Harva kiristyttää ja pullistuttaa kämmenselkiään ja sormiaan.
Jep, kämmenselät ja kaula paljastaa paremmin kuin kasvot.
Kädet, lapsenpyöreys kasvoissa, silmät menevät ikäänkuin kuoppiinsa ja luomet alkavat painua, posket alkavat roikkua, ihoon tulee läiskiä, vyötärö levenee, muutenkin yleisilme tanakoituu eikä ole niin terhakka ja sileä, nenä erottuu kasvoista kulmikkaammin, hampaat kellastuvat, hiukset eivät ole niin sileät ja kiiltävät,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kämmenselät ja kaula suojattaisiin yhtä hyvin auringolta kuin kasvot, niin olisiko silloin iän tunnistaminen niistä vaikeampaa?
Kyllä sen 10 vuoden tarkkuudella näkee.
Ei saa, kaikki ovat yli 10v ikäistään vanhemman näköisiä. Oman ikäiseni naiset (23) näyttävät kaikki 40v yksinhuoltajilta. Itse näytän vielä vastasyntyneeltä perunalta. Miehenä vain komistuu kun ikää tulee!
Vierailija kirjoitti:
Ei saa, kaikki ovat yli 10v ikäistään vanhemman näköisiä. Oman ikäiseni naiset (23) näyttävät kaikki 40v yksinhuoltajilta. Itse näytän vielä vastasyntyneeltä perunalta. Miehenä vain komistuu kun ikää tulee!
Hot potato!
Kyllähän ikä tekee muutoksia ulkonäköön, mutta kun ne tulevat ihmisille ihan eri tahtiin. Joku on ihan rupsahtanut jo n. 27-vuotiaana, osa näyttää tosi hyvältä vielä 45-vuotiaana. Aika paljon riippuu varmaan geeneistä mutta myös siitä, miten itsestään huolehtii. Jos kulkee kauniissa, puhtaissa vaatteissa, urheilee ja pitää kroppansa kunnossa, hoitaa hampaansa ja hiuksensa näyttää kyllä hyvältä pitkään. Moni ei tee tuota edes nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Kädet, lapsenpyöreys kasvoissa, silmät menevät ikäänkuin kuoppiinsa ja luomet alkavat painua, posket alkavat roikkua, ihoon tulee läiskiä, vyötärö levenee, muutenkin yleisilme tanakoituu eikä ole niin terhakka ja sileä, nenä erottuu kasvoista kulmikkaammin, hampaat kellastuvat, hiukset eivät ole niin sileät ja kiiltävät,
Vartalon iho muuttuu myös todella paljon. Sanoisin, että toisten naisten iho vanhetessa jotenkin ohenee ja muuttuu läpikuultavaksi ja sellaisilla näkyy verisuonet kokoko kehossa ja mustat silmän aluset kasvoissa. Toisilla iho paksuuntuu ja lopulta 40- vuotiaana ihminen on kuin joulukinkku. Myös miehen iho muuttuu samalla tavalla joulukinkuksi.
Nuoriso pukeutuu mummovaatteisiin mahdollisimman rumasti, ja nelikymppiset esittelee tissivakoaan biletopissa. Tästä voi päätellä naisen iän vuonna 2020
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kämmenselät ja kaula suojattaisiin yhtä hyvin auringolta kuin kasvot, niin olisiko silloin iän tunnistaminen niistä vaikeampaa?
Kyllä se iho ohenee ja menettää kimmoisuuttaan väkisin iän myötä, mutta aurinko kyllä paksuunnuttaa ihoa niin että esim. sormen rystyset tulevat karkeampina näkyviin. Huomasin tämän kun muutaman kesän ulkoilin aina hanska toisessa kädessä (koiran hihnan vuoksi) ja toinen käsi ilman hanskaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millaisissa rupuporukoissa pyörit, mutta minua luullaan aina reippaasti ikäistäni nuoremmalta. Ihan imartelevaa kyllä... papereita saa näytellä aika usein... N35
Ei saa.
Itse olen ainakin todella huono arvioimaan ikää. Luulin pitkään, että esim. Sara Belorf, Maisa Torppa jne ovat vähintään 35 v, siis pelkästään kuvien perusteella. Oli sitten pakko googlettaa ja samaa ikäluokkaa itseni kanssa.
M29
No jos oot viranomainen niin helpommin saat selville katsommalla vaikka passista tai ajokortista :/