45-vuotiaana vauva
Kommentit (49)
Joo sain vaikeasti vammaisen lapsen ja elämäni on mennyt omaishoitajana.
Ei ole liian vanha lapsen saamiseen, jos mitään vakavia sairauksia ei ole.
Niin onnellinen , että haluan muidenkin kokevan saman. 😊
Et kadu koskaan saaneesi vauvan. Kadut sitä, jos et nyt yritä.
Pitäis olla mies. Vaan ei oo. Oon 45v.
Vierailija kirjoitti:
Joo sain vaikeasti vammaisen lapsen ja elämäni on mennyt omaishoitajana.
Tämä taas ei ole iästä kiinni millään tavalla.
Minä sain 42v. Kaksi tytöistä 45.v.
Nyt tunnen suurta iloa!
On se ikä, jos aikoo omilla munasoluilla saada. Vai oletko tallettanut munasoluja nuorempana?
Ei kuitenkaan täysin mahdoton. Onnistumisen mahdollisuus on alle 10 %?
Myös siittiöiden iällä on merkitystä. Nuoremmat terhakampia ja tasapainottavat vähän myös munasolun vanhuutta.
Mones lapsi? Itse yrittäisin, jos olisi ensimmäinen, mutta en, kun on jo useita lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo oo ikä eikä mikään.
Ei niin siksi sitä toivookin muille😉
Mun opiskelukaverin täti teki vauvan täsmälleen sun kanssa saman ikäisenä ilman parisuhdetta. Ja voi luoja, miten äärettömän söpö, nokkela ja pikkuvanha leikki-ikäinen tyttö siitä on tullut. Se on oikeasti kaikkien silmäterä:)
Vierailija kirjoitti:
Pitäis olla mies. Vaan ei oo. Oon 45v.
Eiköhän joku kiva mies sua jeesi ton verran.
En voisi kuvitellakaan omalle kohdalle. 45v ei ole ikä eikä mikään, mutta lapsi kasvaa ja tarvitsee äitiään kasvaessaan vielä vuosikausia. 55-vuotiaana lapsi on vasta 10v ja lukioikäisenä äiti onkin jo lähellä eläkeikää.
45v jaksaa hyvin, mutta kuinka moni 60+ iässä haluaa ottaa vastaa jälkikasvun murrosiän myrskyt?
Olen itse nyt 39v ja vaikka voisin aivan hyvin hankkia vielä neljännen, en pysty sulkemaan ajatuksia siitä, että olisin sidottu lapseen vielä kuusikymppiseksi asti.
Jos on ikää 45 vuotta jo, niin tämä ei ole oikea paikka kysellä kommentteja ja kokemuksia. Oikea paikka on lääkärin vastaanotto. Lääkäri kertoo siellä, mikä on rehellinen tilanne. Riskit ovat kohonneet, se on fakta.
On alle kouluikäinen. Se tekee tyytyväiseksi.
Miksi, oi miksi nämä ikäloput mahot haluavat lisääntyä?
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitellakaan omalle kohdalle. 45v ei ole ikä eikä mikään, mutta lapsi kasvaa ja tarvitsee äitiään kasvaessaan vielä vuosikausia. 55-vuotiaana lapsi on vasta 10v ja lukioikäisenä äiti onkin jo lähellä eläkeikää.
45v jaksaa hyvin, mutta kuinka moni 60+ iässä haluaa ottaa vastaa jälkikasvun murrosiän myrskyt?
Olen itse nyt 39v ja vaikka voisin aivan hyvin hankkia vielä neljännen, en pysty sulkemaan ajatuksia siitä, että olisin sidottu lapseen vielä kuusikymppiseksi asti.
Tämä!
45-vuotiaana jaksaa varmasti raskauden ja vauvan, mutta se kasvatustyö jatkuu vielä parikymmentä vuotta eteenpäin. Pitää oikeasti miettiä, haluaako elää 15-vuotiaan teini-ikäisen kanssa 60-vuotiaana.
Ei se ole mikään ihme ikä nykyään. Jos vaan tärppää niin mikäs siinä.
Sinulla on ollut noin 30 hedelmällistä vuotta takanasi. Mitä olet tehnyt niinä vuosina? Miksi heräsit tähän vasta nyt?
Eihän tuo oo ikä eikä mikään.