Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on se rasva/aine jolla saa hoidettua rikkonaisia rinnanpäitä?

27.07.2006 |

Niin, eli ajattelin hankkia jo etukäteen nännien hoitoon jotain rasvaa mikä ehkä helpottais sitä halkeilua ja rasitusta johon rinnat imetyksen alkaessa joutuvat. Muistaako joku mitä se rasva vois olla?

Kiitos,

HariboNalle

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ihan Bepanthen käy, mutta ei mielestäni ollut yhtä suojaavaa.

Vierailija
2/4 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia voi käyttää eikä kumpaakaan tarvitse hinkata pois ennen imetystä. Toi jälkimmäinen on lampaan rasvaa ja arvokkaampaa. Itse sain sitä synnärillä. Kotona odotti sitten tuo toinen tuubi. Hyviä ovat molemmat. Osta vain etukäteen, sillä voi hoitaa sitten vaikka vauvan pyllyä jos ei tarvitse omiin tarpeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma maito rinnasta, tippa tai kaksi imetyksen jälkeen puristetaan rinnasta ja levitetään aralle alueelle. Oli ainakin paljon parempaa kuin se Lasinoh, vai mikä nyt olikaan nimeltään. Bepanthenia en ole kokeillut. Plus että minua ärsytti kun vauvan huulet oli koko ajan rasvassa kun oli ihan jatkuvasti tissillä.

Vierailija
4/4 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli jo sairaalassa molemmat rinnat haavoille... sain siellä Lansinohia ja autto heti. Alussa käytin joka imetyksen jälkeen eikä vaikuttanu vauvaan mitenkään, ei ilmeisesti haise tai maistu vauvankaan mielestä millekään. Nyt vauva 5 viikkoo ja rinnat alkanu jo kestään, ehkä kerran viikossa laitan vielä Lansinohia, kun tuntuu ärtyvän ja helpottaa heti, ettei pääse enää edes pahaan kuntoon. Suosittelen!