Miestenpäivä
Kommentit (32)
Toivotin miehelle hyvää miestenpäivää. Tuo on enemmän mitä itse sain naistenpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Toivotin miehelle hyvää miestenpäivää. Tuo on enemmän mitä itse sain naistenpäivänä.
puhe on halpaa.
Todellisuudessa yksikään palstamamma ei ole tietoinen miestenpäivästä
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti en mitenkään, mutta ehkä miehelle voisi antaa seksiä. Jospa se saisi synnytyksen viimein käynnistymään, niin saa sitten miestenpäivän päätteeksi lähteä kuskaamaan minua synnärille tuolla kurakelissä :D
Raskaana ja seksiä vielä lissää.. On siinä emäntä. Antasit miehen olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puhe on halpaa.
Miksi pitäisikään? Tuha päivä, tässä on muutakin tekemistä.
En mitenkään, ei oo miestä eikä oo koskaan ollutkaan. T: Ruma ja tissitön nainen
Vaimo odottaa naistenpäivänä kukkia ja herkkuja yms. pientä muistamista.
Miestenpäivää ei ole vielä koskaan muistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo odottaa naistenpäivänä kukkia ja herkkuja yms. pientä muistamista.
Miestenpäivää ei ole vielä koskaan muistanut.
Otapa sitten ja muistuta, jos se on sinulle tärkeä asia.
Toivotin hyvää miestenpäivää,sai suklaata ja joulukalenterin ja illalla jotain hyvää ruokaa...
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti en mitenkään, mutta ehkä miehelle voisi antaa seksiä. Jospa se saisi synnytyksen viimein käynnistymään, niin saa sitten miestenpäivän päätteeksi lähteä kuskaamaan minua synnärille tuolla kurakelissä :D
Onnea uudelle vauvalle! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin synnytyksessä!!
M45+2
Vierailija kirjoitti:
Toivotin hyvää miestenpäivää,sai suklaata ja joulukalenterin ja illalla jotain hyvää ruokaa...
Nii ja mies oli et häh?Mikä päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puhe on halpaa.
No minä olen, mutta mies ei sitä tiennyt vaikka joka vuosi olen hänelle siitä sanonut.
Up