Mitäh..??? Susanna Laine menee Salkkareihin!
"Minua toimittajana kiinnostaa tämä koneisto." Juu.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jattiyllatys-puoli-seitseman-ohjelm…
Kommentit (21)
No mikäs siinä, kun on kerran mahdollisuus kokeilla monenlaisia juttuja.
On halunnut aina näyttelijäksi. Mitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Pääsis varmaan muuallekin.
Ei se, kyll mä tykkään Salkkareista, hyvää komediaa!
Sopii hyvin joukkoon. Suurinosa Huonoja näyttelijöitä, jotka ovat halunneet näyttelijöiksi, vaikka minkäänlaista ammattitaitoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä vitsailet?
Salkkareita ei ole yhtään mitään tekemistä näyttelemisen kanssa. Hirveää kuraa sen perusteella mitä minä olen joutunut tuttavan luona pakolla katsomaan, myötähäpeän määrä on järkyttävä. Rahaahan se Sussu menee sinne tekemään, mutta meni kyllä arvostus ö-luokkaan susilta. Hyi!
Älykäs ihminen kunnioittaa itseään sen verran, ettei noita mainoskanavien ohjelmia katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi sitä katsoa, joskus yritin, ei hitto, aivotonta pazkaa.
Salkkareihin ei nykyään enää oteta laisinkaan näyttelijätaitoisia ihmisiä vaan pärstäkertoimen ja suhteiden mukaan. Kunhan olet kaunis, hoikka ja nuori niin pääset näyttelijäksi, näyttelijätaidot tulee toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Susanna ei kyllä ole toimittaja
Monet julkkisjuontajat kuvittelevat olevansa toimittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi sitä katsoa, joskus yritin, ei hitto, aivotonta pazkaa.
Et sitten ymmärrä, aivoton.
Parhaat naurut saa Salkkareista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä vitsailet?
Salkkareita ei ole yhtään mitään tekemistä näyttelemisen kanssa. Hirveää kuraa sen perusteella mitä minä olen joutunut tuttavan luona pakolla katsomaan, myötähäpeän määrä on järkyttävä. Rahaahan se Sussu menee sinne tekemään, mutta meni kyllä arvostus ö-luokkaan susilta. Hyi!
Älykäs ihminen kunnioittaa itseään sen verran, ettei noita mainoskanavien ohjelmia katso.
Jaa rahaa vai, hah! Luuletko, että Suomessa näyttelijän palkalla jotenkin rikastuu?
Petyin itse myös Susannan ratkaisuun :(
Mielestäni Susanna parempi juontaja kun näyttelijä. Pitäisi ihmisten tajuta omat vahvuutensa,,tosin Salkkareissa ei ole kun muutama hyvä näyttelijä mutta suurin osa ei osaa näytellä.
Hyvä Susanna! Elämässä kannattaa tehdä ja kokeilla monenlaisia asioita.
Ei sovi sarjaan, koska on liian voimakas leima edellisestä työpaikastaan telkkarissa.
Vaihtelu virkistää. On hyvä kokeilla uusia juttuja. En ole aikaisemmin katsonut Salattuja elämiä, mutta nyt täytyykin alkaa katsomaan.
Taru on totuutta ihmeellisempi.