Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän itselleni miehen?

Vierailija
19.03.2014 |

Mikä siinä on, kun olen vuodesta toiseen sinkkuna. Opiskeluaikoina poikaystäviä riitti, mutta nykyään, kun olen työelämässä (pelkkiä naisia työpaikallani), niin en löydä mistään ketään!

En ole mielestäni ruma, ihan kaunis normaalipainoinen suomalainen nainen. Baareista en edes etsi miehiä, koska ne nyt ovat siellä vaan seksin perässä. Mitä pitää alkaa harrastaa, missä pitää alkaa käydä, että löytäisin normaalin mukavan miehen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:00"]

Mikä siinä on, kun olen vuodesta toiseen sinkkuna. Opiskeluaikoina poikaystäviä riitti, mutta nykyään, kun olen työelämässä (pelkkiä naisia työpaikallani), niin en löydä mistään ketään!

En ole mielestäni ruma, ihan kaunis normaalipainoinen suomalainen nainen. Baareista en edes etsi miehiä, koska ne nyt ovat siellä vaan seksin perässä. Mitä pitää alkaa harrastaa, missä pitää alkaa käydä, että löytäisin normaalin mukavan miehen?

[/quote] Asenteesi vaatii korjausta. Ei ne baarin miehet ole seksin perässä sen enempää kuin mikään muukaan mies. Samat miehet ovat ruokakaupassa, töissä, koulussa, kadulla, kirjastossa jne.

-Mies 28v-

Vierailija
22/26 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:30"]

[/quote] Asenteesi vaatii korjausta. Ei ne baarin miehet ole seksin perässä sen enempää kuin mikään muukaan mies. Samat miehet ovat ruokakaupassa, töissä, koulussa, kadulla, kirjastossa jne.

-Mies 28v-

[/quote]

No oletkos vapaa, mennäänkö treffeille? :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:30"]

-Mies 28v-

[/quote]

No oletkos vapaa, mennäänkö treffeille? :D

ap

[/quote]Historiallinen hetki.

Vierailija
24/26 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:19"]

Siis suomi24-palstalla tapasitte? Olen jotenkin pitänyt sitä pervojen paikkana.

ap

[/quote]

Jep, siellä tavattiin. :D Olin itsekin todella skeptinen, sekä nettideittailun että etenkin suomi24 suhteen. Mutta ajatelin, että mahdollisuudet ovat varmaan ihan yhtä häviävän pienet missä tahansa deittisivustolla, joten kokeilin sitten tuota suomi24:ä.

Tulihan siellä jos jonkinlaista viestiä miehiltä jotka eivät olleet edes vaivautuneet lukemaan profiiliani, mutta ne pystyi nopeasti karsimaan pois. Eihän siellä oikeasti ole kenenkään kanssa pakko viestitellä, saati tavata, jos tuntuu siltä ettei mies kiinnosta yhtään.

Ja kaikki miehet joiden kanssa päädyin treffeille asti, olivat oikeasti ihan normaaleja, mukavia, hauskoja ja usein jopa suht viehättäviä! Olin rehellisesti sanottuna sekä yllättynyt että helpottunut.

Se täytyy myöntää, että aluksi tuo touhu tuntui jollain tapaa myös hyvin raa'alta ja hieman surulliselta, kuin olisi shoppailemassa puolisoa. Jotenkin hyvin kliinistä ja tunteetonta. Mutta kuten sanoin, loppujen lopuksi olen erittäin tyytyväinen että rohkaistuin ja karistin ainakin osan epäluuloistani romukoppaan.

10

Vierailija
25/26 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:05"]http://treffit.suomi24.fi

Se siitä, ketju voidaan nyt sulkea tarpeettomana.

[/quote]

Sinänsä oikeastaan totta, sillä itsekin kamppailin saman asian kanssa. Ei löytynyt miestä mistään. Harrastukset, baarit, tapahtumat, kaverien kaverit. Missään en tavannut miehiä jotka olisivat kiinnostaneet vakavammin. Lopulta loin profiilin nettideittailua varten. En oikeastaan edes uskonut että se toimisi (ja rehellisesti sanottuna että edes uskaltaisin tavata ketään sen kautta).

Mutta olen niin tyytyväinen että sen kuitenkin rohkaistuin tekemään, tapasin muutaman tosi kivan ja yhden aivan ihanan miehen. Tuon viimeisen kanssa ollaan oltu yhdessä siitä asti, ja tämä on ehdottomasti paras ja onnellisin suhde missä olen ikinä ollut. :) Enkä usko että olisin koskaan tavannut miestäni IRL, vaikka samassa kaupungissa asummekin.

[/quote]

ap

[/quote]

Siellä on Suomi24:n mukaan noin 100 000 aktiivista käyttäjää. Aika paljon noita pervoja meillä täällä pienessä Suomessa. Laita nyt ne valot päälle ja mene pyöräyttämään profiili.

[/quote]

En kehtaa tehdä profiilia, koska olen jonkin verran tunnettu täällä Suomessa, ja johan siitä jo häly nousisi. Siis, jos kuva pitäisi sinne lisätä..

Ja tämä on totta.

ap

[/quote]

No perkele, miten vaikeaa nyt voi olla. Tee profiili ilman kuvaa, äläkä kirjoita siihen, että hei kaikki kivat kundit, tässä tunnettu meribiologi XYZ etsii miestä. Voin luvata, ettei kukaan tunnista.

Vierailija
26/26 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:05"]http://treffit.suomi24.fi

Se siitä, ketju voidaan nyt sulkea tarpeettomana.

[/quote]

Sinänsä oikeastaan totta, sillä itsekin kamppailin saman asian kanssa. Ei löytynyt miestä mistään. Harrastukset, baarit, tapahtumat, kaverien kaverit. Missään en tavannut miehiä jotka olisivat kiinnostaneet vakavammin. Lopulta loin profiilin nettideittailua varten. En oikeastaan edes uskonut että se toimisi (ja rehellisesti sanottuna että edes uskaltaisin tavata ketään sen kautta).

Mutta olen niin tyytyväinen että sen kuitenkin rohkaistuin tekemään, tapasin muutaman tosi kivan ja yhden aivan ihanan miehen. Tuon viimeisen kanssa ollaan oltu yhdessä siitä asti, ja tämä on ehdottomasti paras ja onnellisin suhde missä olen ikinä ollut. :) Enkä usko että olisin koskaan tavannut miestäni IRL, vaikka samassa kaupungissa asummekin.

[/quote]

ap

[/quote]

Uitut millään metsäpalstalla, vaan deittipalvelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan