Minkä nimisen näköisenä pidät itseäsi?
Jos antaisit itellesi nimen ulkonäkösi perusteella, mikä se olisi ja miksi?
Mulle on sanottu, että näytän Kiiralta, muttei hajuakaan miksi. Mussa ei ole vaikka Korven Kiiran kaa mitään samaa näköö...
Omasta mielestäni Terttu-Marjatta sopis paremmin...
Kommentit (37)
Nykyisen nimeni. Kaksi muuta vaihtoehtoa olisi äitini nimi tai lapseni nimi. Sen verran samasta puusta on naamat meillä veistetty.
Eli voisin vastata Inkerin näköiseltä äitini mukaan.
Saksassa humalainen nuorimies sanoin minulle, että nimeni on varmasti Claudia. Kun kuulemma kaikkien nättien tyttöjen nimi on Claudia. Omasta mielestäni en ole yhtään Claudian näköinen.
Näytän Nicolelta, koska muistutan Nicole Kidmania
Näytän mielestäni Ronjalta, Saralta tai Oonalta, mutta oikea nimeni on Rosa
Mulle on sanottu että näytän Elisalta, omasta mielestäni näytän Katrilta. Oikeasti nimeni on Päivi.
Juntti äitini nimesi mut WT-nimellä, mutta olen ulkonäön ja tyylini perusteella enemmänkin Sophie, Katariina tai Amanda. Häpeän omaa nimeäni :(
Meri. Oon aina ollu sitä mieltä, ja niin on muutkin, hankala sanoo miks.
Näytän Tuire nimiseltä lähiösutturalta, jolla on tupakan rypistämä iho ja keltaiset hampaat. Haluaisin olla Angelica.
Näytän Annalta tai Heliltä. Tämmönen peruspulliainen, jolla on ylikiloja ja ohuet hiukset.
Oikea nimi on Katariina, joka on mielestäni kauniin hoikan naisen nimi. Katariina seuraa muotia ja opiskelee kosmetologiksi/bloggaa jotain turhanpäivästä lifestyle-blogia. Katariinalla on paksut, nätit hiukset. Olen KAUKANA tosta.
Kuulemma Justiinalta näytän. Omasta mielestäni kuitenkin Victoria Anastacialta.
Varmaan joltain Tatjanalta sitten. Mua luullaan aina venäläiseks kasvonpiirteiden takia. Hilmalta olis kivempi näyttää.
Haluaisin näyttää Jormalta, mutta koskaan ei ole sanottu sen näköiseksi :/
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:44"]
[/quote]
Näytät ihan Jormalta!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:44"]
[/quote]
Näytät ihan Jormalta!
Mulle on monesti sanottu että näytän Irinalta. En siis siltä laulajalta. Näin sanottiin eka kerran jo lähes 20 vuotta sitten.