Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako yo-tutkinnolla oikeita töitä?

Vierailija
19.03.2014 |

L, parit E:t ja yksi M. Haluaisin viettää välivuoden ennen yliopistoa sillä ehdolla että minulle tulee kunnollinen työpaikka. Ei mitään kaupan kassaa, siivousta tai vartiointia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vartijaksi et ainakaan pääse, vähän eri vaatimukset kuin kaupan kassalle -.-" Ja nimen omaan oikeita töitä.

Ei, et saa töitä eihän sinulla ole edes mitään ammattia mitä tehdä. Ei tänä päivänä pääse edes kaupan kassalle yo-todistuksella, sitä varten ne merkonomeiksi lukee ammattikouluissa.

Vierailija
22/29 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijaksi riittää viikon kurssi niin saa tilapäisen vartijakortin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo luettelemasi ei käy (ovat ihan kunnon töitä, btw), niin et saa.

Vierailija
24/29 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kaksi vuotta visualistina vaatekaupassa suoraan lukiosta. Kassalle toki joutuu menemään jos on ruuhkaa, mutta työnkuvani on sopparin mukaan suunnittelua, esillepanoa, myymistä tms. Mutta tollaisella asenteella kuten sinun niin tuskin saat. Minua auttoi se että olin koko lukioaikani ollut osa-aikaisena töissä ja saanut arvokasta kokemusta ja molemmilta vanhoilta pomoilta mahtavat suosittelut.

Vierailija
25/29 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites ois mäkki tai hese?

Vierailija
26/29 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele kunnon työ.

Vierailija
27/29 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mikä auttaa rakentamaan uraa opiskelujen jälkeen, ja mitä voin tehdä osa-aikaisena opiskelujen ohella niin että työnantaja joustaa. Itse priorisoin opiskelut ja työ saa väistyä jos joudun valitsemaan.

Vierailija
28/29 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa esim vakuutusyhtiöstä, pankista. Vähän aikaa sitten julaistiin tutkimus, jossa todettiin että yo:t työllistyvät suoraan ja kouluttautuvat sitten työn ohessa ja etenevät talon sisällä

Vierailija
29/29 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos seiska. Pitänee soittaa paikkakunnan pankit läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi