Onko kaikki suomalaisten miesten thaimaalaiset vaimot
entisiä tiedätte-kyllä-mitä? Naapurin mies toi pari vuotta sitten thaimaasta naisen ja lapsen. Kuinkahan tämä pariskunta on tavannut ja miten kukaan thaimaalainen lähtee kylmään Suomeen?
Kommentit (7)
Miksei lähtis, kun elävät siellä köyhyyden keskellä. Tuskin kaikki maksullisia on. Minun tuttuni toi hierojana toimineen naisen sieltä.
Ei. Tutullani on thaimaasta "hankittu" vaimo. Tyttö ei ole ollu koskaan missään baarissa töissä, vaan on opiskellut yliopistossa ja on vähän paremmasta perheestä. Myös tytön vanhemmat ovat käyneet Suomessa kyläilemässä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:38"]
Ei ole.
Ja mitä pahaa on "kylmyydessä"? Itse en voi sietää nyrkin kokoisia itikoita tai mitään helvetin kalkkaroita uiskentelemassa vessanpytyssä. Olen tyytyväinen kun täällä ilmasto pitää ne kammotukset kurissa hyrr
[/quote]
Ei kylmyydessä minustakaan mitään pahaa olekaan, mutta vois luulla, että jollekin joka on ikänsä asunut lämpimässä vois ollakin.
ap.
Kertokaa hiukan minkälaisia thaimaalaiset ihmiset ovat? Mulla ei ole mitään käsitystä eikä kuvitelmia heistä (paitsi tuo maksulliset naiset). Tämä naapurissa asuva lapsi on tosi eloisa ja hyvät käytöstavat, mutta sitä äitiä en ole tavannut koskaan. Millaisia thaimaalaiset naiset ovat? Puheista päätellen sillä ei ole kavereita täällä, kuten ei itsellänikään. Vois olla kiva tutustua.
ap.
Iloisia, rentoja ja ystävällisiä ovat. Lapset saavat kylläkin tehdä mitä haluavat, kulttuuriin ei kuulu kovin tiukka komentaminen. Päätä ei koskaan saa pörröttää, pää on kaikista pyhin!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:38"]
Ei ole.
Ja mitä pahaa on "kylmyydessä"? Itse en voi sietää nyrkin kokoisia itikoita tai mitään helvetin kalkkaroita uiskentelemassa vessanpytyssä. Olen tyytyväinen kun täällä ilmasto pitää ne kammotukset kurissa hyrr
[/quote]
Ei ole.