Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaanmatkojen hinnat

Vierailija
27.07.2006 |

Miten kallista on käydä perheellä (2 aikuista ja 1 lapsi) viikon ulkomaanmatkalla? Olen katsellut hintoja ja järkyttynyt. Onko tosi että siihen menee väkisinkin yli 2000 euroa??

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kokoinen perhe matkustaa sinne alle 5000 eurolla.

Vierailija:

Mutta matkojen hinnat on ihan älyttömiä tänäpäivänä, halvemmaksi tulee ottaa halpislennot ja vuokrata kämppä. Tekis kerran mieli viedä koko perhe (6+1) taikkuihin mutta siihen ei lompakko taivu:(

Vierailija
42/48 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se 3000e viikosta maksannut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse räätälöimällä lennon (pitää olla suora) ja hotellin saa mielettömiä juttuja. Eikö tarvitse kärsiä siitä että joka paikka pursuaa suomalaisia! Viikon matkalla espanjassa kuultiin suomea 2krt!

Vierailija
44/48 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pituinen Mauritiuksen matkanne on? Minkä tasoinen hotelli? Aivan hirvittävä hinta!

Vierailija
45/48 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkä pituinen Mauritiuksen matkanne on? Minkä tasoinen hotelli? Aivan hirvittävä hinta!

Vierailija
46/48 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnehän pääsee huomattavasti halvemmallakin. En ikinä maksaisi tuollaista hintaa.

Vierailija
47/48 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuten olen aiemmin tässä ketjussa sanonutkin, mulle tasokas hotelli on TOSI tärkeä, ja lapsen koulun takia ei voida lähteä ihan milloin huvittaa.

Vierailija
48/48 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä 9000:sta jää jäljelle vielä 6500 euroa. Väitätkö ettei sillä hinnalla saa kahdeksi viikoksi tasokasta hotellia? Eikä tarvitse lähteä milloin huvittaa vaan varaa vaikka kuukausia etukäteen.

Vierailija:

mutta kuten olen aiemmin tässä ketjussa sanonutkin, mulle tasokas hotelli on TOSI tärkeä, ja lapsen koulun takia ei voida lähteä ihan milloin huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi