Mitä tällainen olohuoneen nurkka kertoo perheestämme?
Kommentit (22)
Ei yhtään mitään. Kamala suoraan sanoen. Onko toi sun koti vai joku pelleily?
harrastatte elokuvien katsomista ja teillä on kaappi täynnä dvd:tä, matosta päätellen olette myös innokkaita matkustajia
Että teillä ei imuroida kovin usein eikä osata hoitaa kasveja. Eikä ole paljon mielikuvitustakaan.
Taidatte viettää aika paljon aikaa telkkarin ääressä, katsoen ja pelaten.. Ihan hauskasti keksitty tehdä nuo filmin reunat, mutta ehkä vähän liian nokkelaa minun makuuni. Kivat värisävyt ja siistin näköinen ympäristö, siitä tykkään kovasti.
Hei miksi kaapiston sokkelilauta on vinossa, sisempänä toiselta puolelta?
Et pisä imuroinnista. Älä välitä, en minäkään. Suosin siksi sellaisia mattoja, joissa ei näy roskat.
Muuten kiva, mutta valkokankaan eteen on pistetty jotain juureksia.
No tuota...
Teillä on ainakin hinku hifi-laitteisiin, muttei ilmeisesti niihin oikein tilaa eikä varaa eikä ymmärrystä. Miksi nuo kaiuttimet on tungettu noin kiinni nurkkaan ja kaappia päin? Nehän tarvii kunnolla toimiakseen tilaa ympärilleen!
Jonkinlainen tee-se-itse-innostus on päällä tuosta seinämaalauksesta päätellen. Ihan kiva, vähän vaan huolellisuutta noiden yksityiskohtien kanssa ensi kerralla, jäänyt joistain kohdin maalarinteippi painamatta kunnolla kiinni. (Itse en tällaisesta niin välittäisi, mutta mies on sairaalloisen tiukka näissä jutuissa ja opettanut mutkin sellaiseksi.)
Joku leikkii soittavansa kitaraa. Ilmeisesti pieniä lapsia, koska skitat nostettu noin ylös katonrajaan.
Jotain minimalismia tuossa haettu (bonsai, buddha). Oikeestaan aika kiva kuva, miinus tuo matto. Vaihtakaa se matto joksikin muuksi, niin sitten tosi jees.
Jeesus ei ole teidän perheessä Herra.
Olette pakanoita jotka pelaavat Guitar Herota ja ostavat mattonsa Hobby Hallista.
Onks tää taas se sama bloginpitäjäpuuma, jolla on nuori mies, ja joka aina kyselee mitä ootte kuvan perusteella mieltä? Tää kierros käytiin ihan vähän aikaa sitten ?
Olette pienituloisia mutta haaveilette vauraudesta ja tyylikkäästä kodista.
sen, että teillä on käynyt sisustushomo joskus 4 v sitten. liian valkoista, kliinistä, palelee katsoakin.
Tyhjää sieluttomuutta. Esineet sellaista katalogirekvisiittaa. Bonsai ja buddha hifialttarilla. Matto tosiaan hobbyhallista. Niidenkö kuvastoista kehittelette sisustusideanne?
Nuorenparin eka yhteinen koti. Alle 20v, tyttö raskaana ja poika ammattikoulussa. Katselee paljon leffoja ja tykkää musiikista. Menikö pahasti pieleen?
:'D Olin valmistautunut järkyttymään jostain kamalasta lelu-/romuläjästä. Vähänkö repesin nauramaan ku tuon näin.