Kyllä on uskomattoman paškaa "palvelua" vähän joka paikassa. Kerron lisää
En nyt välttämättä lähde erittelemään kauppojen/paikkojen nimiä, MUTTA:
Tilasin halvan tilauksen paikasta x. Noh, päädyin sen palauttamaan. Laskua pukkasi silti. Otin yhteyttä, kerroin palauttaneeni.
Jonkin aikaa tämän jälkeen tuli Lowellilta kirjettä liittyen tuohon maksamattomaan laskuun. Soitin välittömästi ja kysyin, että mitä tässä nyt peritään, kun olen tehnyt palautuksen???
Puhelut olivat JATKUVASTI samaa pas.kaa: Valitettavasti minä en osaa tämän enempää sanoa, mutta ota yhteyttä tuonne ja tänne ja kysy heiltä. No otin víțțu yhteyttä sinne ja tänne ja tuonne ja VALEHTELEMATTA joka hełvețin paikassa olivat täääääysin tietämättömiä kaikesta ja eivät välitettävästi ösänneet yhtään äyttää, kyn he väin övät töissä, eivät sen enempää😑😑 eivät näin tietenkään sanoneet, mutta aivan järjetöntä miten palkkaa saavat ihmiset yrittävät päästä sieltä mistä aita on matalin eivätkä näe pätkän vertaa vaivaa selvittääkseen OMIA MOKIAAN.
JATKUU
Kommentit (59)
Hyvää palvelua olen saanut paikallisesta kaupasta, tutkin tuotteen hyvin ja maksan kassalla, en koskaan palauttele mitään enkä varsinkaan soittele.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin agressiivinen?
Ööö. Voisiko syy olla se, että soitin minne tahansa, niin AINA saan vastaukseksi pelkkää muțuilua, en valitettavasti osaa vastata-pas.kaa, täysin virheellisiä neuvoja jne.? Tämä on toistunut NIIN MONTA KERTAA.
Viimeksi otin yhteyttä klarnaan ja kysyin heidän perinnästään. ASIAKASPALVELIJA EI OSANNUT VASTATA TUOHONKAAN YHTÄÄN MITÄÄN. Lässyțți vain, että perinnän hoitaa ulkopuolinen firma eikä hän voi sanoa asiaan juuta eikä jaata.
ÖÖÖÖÖÖ????? Ei se perintäfirma tempaise tuulesta juttuja, kyllä he tekevät yhteistyötä klarnan kanssa 😴😴
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata itkeä palvelun laatua jos on pohjimmiltaan kitupiikki.
Mitä vìțțua XDDDDDD jos tilaus oli halpa, niin se oli halpa, EI VOI MITÄÄN????
Terveisiä sieltä puhelimen toisesta päästä! Ensinnäkin, minä tiedän vain sen, mitä koneelta näen. En voi tietää, mitä joku muu on sanot, jos sitä ei ole kirjattu ylös. En välttämättä tiedä, kuka voisi asiasta enemmän tietää. Monesti voin vain ottaa soittajan asian ylös ja koittaa keksiä, kuka voisi asiassa auttaa. Vaikka joku on soittanut jo 7 kertaa, en voi muuta kuin ottaa soittopyynnön ja toivoa, että joku joskus soittaa takaisin. En voi ottaa kantaa asioihin, joista en mitään tiedä eikä työnkuvaani edes kuulukaan tietää. Ja jos meille on ohjeistettu, että tällaisessa tapauksessa toimitaan tavalla X, en voi toimia sinun iloksi tavalla Y. Minäkin olen vaan töissä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on joidenkin todella vaikeaa ymmärtää, että normaalijärkinen ihminen ei "soittele randomisti sinne sun tänne", vaan tahoille, jotka asiaan liittyvät XDDDDDD Totta hełvetìssä soitan paikkaan, josta olen tilannut. Mutta kun EIVÄT TIENNEET TAAS MISTÄÄN MITÄÄN EIVÄTKÄ YHTÄÄN OSANNEET SANOA MIHINKÄÄN MITÄÄN ja olivat täysin hoomoilasena, vaikka olivat ITSE MOKANNEET.
Eli soitit väärään numeroon oikeassa firmassa etkä osannut kertoa asiaasi tarpeeksi selkeästi, että sieltä oltaisiin osattu ohjata oikeaan paikkaan.
Öööö... Miten víțușsa voin soittaa väärään numeroon, jos kaupalla on yksi numero asiakaspalvelulle XDDDDDDD
Sitä paitsi suurimman osan asioista hoidan sähköpostitse, jotta asia olisi mahdollisimman selkeä. Mutta ei, mikään ei auta. Loputonta "en valitettavasti osaa sanoa"-pas.kaa, täysin virheellisiä neuvoja jne.
Ei näihin auta yhtään mikään. Joten ainoa ratkaisu on lopettaa asiointi.
Vierailija kirjoitti:
Olet ansainnut huonon palvelun ja niin kauan kun käytöksesi on noin huonoa ja aggressiivista, et saa parempaakaan palvelua saa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
nimenomaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan; asiakkaana odotat lahtökohtaisesti saavasi asiallista, osaavaa ja asiantuntevaa palvelua. Jos kuitenkin asiakaspalvelijan vastaus on etevimmillään öö-en-mä tiiä ja asenteesta kuultaa läpi, ettei myöskään kiinnosta, niin on vähintäänkin normalia, että tällaiseen hermostuu, varsinkin,jos homma toistuu ja palvelu on pääsääntöisesti heikkotasoista. Vähän motivaatiota nyt sinne aspoihin ja pyytäkää vaikka kädestäpitäen lisäkoulutusta, jos omat taidot ei riitä. Löysä slime on liian normi käytäntö monella aspan alalla.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin NYKYÄÄN on todella, todella monissa paikoissa täysin osaamatonta henkilökuntaa. Palvelu on muțuilua, valitettavasti en osaa vastata tuohon-jankkausta, aiheetonta laskutusta jne.
Víțțu että vihaan nykyaikaa.
Tätähän se on kun kaikki ulkoistetaan. Ennen sentään, jos aspa ei tiennyt jotain, niin selvitti sen jotta osattiin vastata asiakkaalle.
Syyttömiä aspat tähän kuitenkin ovat, koska jostain ylempää on kerrottu vastailemaan asiakkaille näin. Sama homma kaikkien näiden keikkalaisten ja nollasopparilaisten kanssa. Eivät he tunne valikoimaa ja osaa neuvoa ongelmatilanteissa samalla lailla kuin vakkari. Firmojen omat säästölinjat kun ei haluta pitää asiantuntevaa, vakituista henkilökuntaa pilaavat asiakaspalvelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ansainnut huonon palvelun ja niin kauan kun käytöksesi on noin huonoa ja aggressiivista, et saa parempaakaan palvelua saa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
nimenomaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan; asiakkaana odotat lahtökohtaisesti saavasi asiallista, osaavaa ja asiantuntevaa palvelua. Jos kuitenkin asiakaspalvelijan vastaus on etevimmillään öö-en-mä tiiä ja asenteesta kuultaa läpi, ettei myöskään kiinnosta, niin on vähintäänkin normalia, että tällaiseen hermostuu, varsinkin,jos homma toistuu ja palvelu on pääsääntöisesti heikkotasoista. Vähän motivaatiota nyt sinne aspoihin ja pyytäkää vaikka kädestäpitäen lisäkoulutusta, jos omat taidot ei riitä. Löysä slime on liian normi käytäntö monella aspan alalla.
NIMENOMAAN!!! Kuka hełvetți sitten tietää, jos ei asiakaspalvelija???
En minäkään voi mennä töihin asiakaspalvelualalle ja vastailla asiakkaille, että luulen että asia on näin, mutta en ole varma, ehkä se on näin tai sitten noin. Mutta voit ottaa uudestaan yhteyttä myöhemmin, niin joku toinen osaa ehkä neuvoa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä olivatkin sitten entisen myyntialan aspan kuuluisat viimeiset sanat. Mukavaa viimeistä työpäivää!
Kannattaa jättää ne tilaukset nyt vaan tekemättä ja keskittyä pelkästään niihin miekkosiin.
Kappas. Vuokra-, vastike- ja vesimaksuhullu on keksinyt uuden kohteen, minkä päälle syytää mukamas maailman epäoikeudenmukaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä olivatkin sitten entisen myyntialan aspan kuuluisat viimeiset sanat. Mukavaa viimeistä työpäivää!
Niin voisi luulla mutta ei. Olen saanut enemmän kaupaksi sen jälkeen kun olen ymmärtänyt olla tarjoamatta hyvää tuotetta idiooteille puoli-ilmaiseksi. Anteeksi jos onnistumiseni hajottaa sinun maailmankatsomuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voisi luulla mutta ei. Olen saanut enemmän kaupaksi sen jälkeen kun olen ymmärtänyt olla tarjoamatta hyvää tuotetta idiooteille puoli-ilmaiseksi. Anteeksi jos onnistumiseni hajottaa sinun maailmankatsomuksesi.
Et hajottanut mitää, mutta kiva silti kun pyysit anteeksi :). Saat.
Vierailija kirjoitti:
Kappas. Vuokra-, vastike- ja vesimaksuhullu on keksinyt uuden kohteen, minkä päälle syytää mukamas maailman epäoikeudenmukaisuuden.
Kuka on vesimaksuhullu? Joku jonka mielestä omasta ylöspidosta ei pitäisi maksaa?
Mietin juuri, joko ne sinun kiinteistöongelmasi ovat selvinneet?
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri, joko ne sinun kiinteistöongelmasi ovat selvinneet?
Ööö no en omista VIELÄ kiinteistöä, asunto-osakkeen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin agressiivinen?
Ööö. Voisiko syy olla se, että soitin minne tahansa, niin AINA saan vastaukseksi pelkkää muțuilua, en valitettavasti osaa vastata-pas.kaa, täysin virheellisiä neuvoja jne.? Tämä on toistunut NIIN MONTA KERTAA.
Viimeksi otin yhteyttä klarnaan ja kysyin heidän perinnästään. ASIAKASPALVELIJA EI OSANNUT VASTATA TUOHONKAAN YHTÄÄN MITÄÄN. Lässyțți vain, että perinnän hoitaa ulkopuolinen firma eikä hän voi sanoa asiaan juuta eikä jaata.
ÖÖÖÖÖÖ????? Ei se perintäfirma tempaise tuulesta juttuja, kyllä he tekevät yhteistyötä klarnan kanssa 😴😴
Ei tietenkään se perintäfirma tempaise tuulesta juttujaan, vaan saa toimeksiantonsa klarnalta tai miltä muulta tahansa firmalta, joka onkin kyseessä. Mutta jos soitat Klarnan asiakaspalveluun ja kysyt perinnästä, niin jos sen tosiaan hoitaa ulkopuolinen taho, niin ei tietenkään se puhelimeen vastannut osaa kertoa perinnän yksityiskohdista mitään vaan hänen tosiaan tarvitsee joko ohjata sinut soittamaan sinne firmaan, joka perinnän hoitaa tai sitten pyytää palaamaan asiaan myöhemmin, jos juttu hoidetaan niin, että hän kyselee perintäfirmalta haluamasi asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on vesimaksuhullu? Joku jonka mielestä omasta ylöspidosta ei pitäisi maksaa?
Tämä sama sankari taitaa olla taas kyseessä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3922388/yli-tuhannen-euron-vastike
https://www.vauva.fi/keskustelu/3783956/huoltomies-kaynyt-ilman-lupaa
:D :D