Kuinka kauan jaksaa bloggaaija kiinnostaa oma naama, hiukst ja materia?
Mietinpä vaan, kun jotkut bloggaajat ovat olleet jo vuosikaupalla netissä samoine meikki- ja hiuspostauksineen, lisänä vaate-, kenkä-, ja sisustushankinnat. Ja matkustelu. Siis kaikki oman itsen ympärillä pyörivä.
Etenkin tuo hiusten ja naaman värkkääminen kummastuttaa. Että miten jaksaa olla itse vuodesta toiseen niin kiinnostunut itsestään, että haluaa jakaa lähikuvia naamastaan nettiin kehuja odottelemaan.
Kommentit (26)
Enkä minä jaksaisi enkä kehtaisi seistä miehen edessä käsi ojossa pummaamassa rahaa kaikkeen kuten uuteen matkaan ja tavaraan, jonnekin josta saa uusia merkkilaukkuja, ja uusinta ja toiseksi uusinta laukkua tai kenkää ei ehditä käyttää kun ostetaan jo seuraavaa ja seuraavaa ja hamstrataan laukkuja ja muuta asustetta, vaatetta ja kosmetiikkaa siihen tyyliin kuin maailmanloppu olisi edessä! :-o Kamala pakkomielle haalia, asustaa, valokuvata muiden hyväksyttäväksi ja kehunkerjuuta varten, vielä herranjumala aikuiset ihmiset!!!
Aivan uskomatonta että miehetkin lähtee mukaan tuollaiseen vaimonvarustelu-kotkotukseen! Saan lahjoja mieheltäni joten en todellakaan ole kateellinen ja minulla on vähän eri elämänarvot kuin materia, mutta en ensinnäkään vaadi tai pummi mitään ja oikeasti alkaisin jo epäilemään että miehellä jotain omantunnontuskaa meneillään jos jatkuvasti minulle olisi jotain ostelemassa ja lahjuksia tunkemassa.
Itsekeskeisyydellä ja ahneudella on paskainen loppu, mitäs muuta siihen voi enää sanoa.......
Haha! Ne kaikki on vielä saman näköisiä niin letteineen kuin meikkeineen joten mikä idea kuvata? Samat vaalennuskellastuneet ylikasvaneet polkat tai sitten juuriskasvuiset pitkät joissa terve ja tumma kiiltävä ja suora tyvikasvu mutta kuivat mattaiset valkaistut joka suuntaan sojottavat harakanpesämateriaalikelpoiset korppulatvat.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 10:31"]
Aivan uskomatonta että miehetkin lähtee mukaan tuollaiseen vaimonvarustelu-kotkotukseen!
[/quote]
no ilmeisesti ne naiset on niitä perheen itseään koristelevia kukkoja ja miehet niitä perheen kanamaisia tottelevaisia kynnysmattoja ;D
Tuohon aloittajan listaan voidaan vielä lisätä viina, koska niitä drinkkilasipostauksia näyttää blogit ja instat olevan pullollaan.
No, onhan se saavutus olla kenties ehkä Suomen kaunein blogisti.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 11:53"]
No, onhan se saavutus olla kenties ehkä Suomen kaunein blogisti.
[/quote]
Mikä on blogisti? :D Sama kuin kemisti tai floristi? Luetaanko blogistiksi jossain Takahikiän Ammattioppilaitoksessa? Opinnot kestää 2 päivää? ;D
Minä kun olen pitänyt näitä lähinnä bloggaajina tai blogin pitäjinä.
Enkä minä jaksaisi enkä kehtaisi seistä miehen edessä käsi ojossa pummaamassa rahaa kaikkeen kuten uuteen matkaan ja tavaraan, jonnekin josta saa uusia merkkilaukkuja, ja uusinta ja toiseksi uusinta laukkua tai kenkää ei ehditä käyttää kun ostetaan jo seuraavaa ja seuraavaa ja hamstrataan laukkuja ja muuta asustetta, vaatetta ja kosmetiikkaa siihen tyyliin kuin maailmanloppu olisi edessä! :-o Kamala pakkomielle haalia, asustaa, valokuvata muiden hyväksyttäväksi ja kehunkerjuuta varten, vielä herranjumala aikuiset ihmiset!!!
Aivan uskomatonta että miehetkin lähtee mukaan tuollaiseen vaimonvarustelu-kotkotukseen! Saan lahjoja mieheltäni joten en todellakaan ole kateellinen ja minulla on vähän eri elämänarvot kuin materia, mutta en ensinnäkään vaadi tai pummi mitään ja oikeasti alkaisin jo epäilemään että miehellä jotain omantunnontuskaa meneillään jos jatkuvasti minulle olisi jotain ostelemassa ja lahjuksia tunkemassa.
[/quote]
Ikävää, jos sinun pitää pummata kaikki mieheltäsi, otan osaa. Minä ainakin olen ostanut ihan itse itselleni merkkilaukkuni ja vaatteeni, vaikka mieheni tienaakin minua suunnilleen neljä kertaa enemmän. Mies sitten puolestaan tarjoaa minulle esimerkiksi lomia, teatteri-iltoja ja ravintolaillallisia, maksaa enemmän asumisesta ym.
Yksityiskohtaisia blogeja hiusten ja ripsien kasvatuksesta, lähikuvia ihohuokosista, VUODESTA TOISEEN. Se on mielenkiintoinen ilmiö se.
Itse en ole bloggaaja, mutta kyseiset asiat ovat kiinnostaneet minua melkein 17 vuotta eikä loppua näy. Kai se on ihmistyypistä kiinni.
On se sentään hyvä että bloggaajaa itseään kiinnostaa oma pinnallinen pikku piirinsä, kun lukijoita ei näytä enää ihan hirveästi kiinnostavan ja blogit ovat kohta ohimennyt ilmiö täälläkin :-D
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 12:03"]
[/quote]
Ikävää, jos sinun pitää pummata kaikki mieheltäsi, otan osaa. Minä ainakin olen ostanut ihan itse itselleni merkkilaukkuni ja vaatteeni, vaikka mieheni tienaakin minua suunnilleen neljä kertaa enemmän. Mies sitten puolestaan tarjoaa minulle esimerkiksi lomia, teatteri-iltoja ja ravintolaillallisia, maksaa enemmän asumisesta ym.
[/quote]
^ LUETTEKO TE ENÄÄ EDES KUNNOLLA VIESTEJÄ LÄPI ennenkuin alatte avautumaan ja korostamaan itseänne, vai onko luetun ymmärtämisessä muuten vaan toivomisen varaa vai yksikertaisesti vaan äö sama kuin kumisaappaalla?????!
Viekö merkkilaukut älyn riippeet???
Tuo 3. nimen omaan kirjoitti ettei pummaa tai kerjää mieheltään mitään eikä ole materiaalikeskeinen, vaikka mies saattaa jotain lahjoja kai joskus ostaa. Miksi väität muuta????
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 11:50"]
Tuohon aloittajan listaan voidaan vielä lisätä viina, koska niitä drinkkilasipostauksia näyttää blogit ja instat olevan pullollaan.
[/quote]
Suomalainen blogi-ilmiö? "mun viinat on hei hienompia ja ne juodaan hienommassa paikassa kun missä sä oot!" =D
Ilmeisesti jaksaa kiinnostaa ne omakuvat ja muut kun otetaan niitä naurettavan näköisiä ankkahuulikuvia omalla kädellä, naamat kallellaan :D
Kunnon ääliöaloitus taas kerran. Miksi ketään kiinnostaa yhtään mikään asia? Mikä sinua jaksaa kiinnostaa vuodesta toiseen, tuskin kenenkään muunkaan naama kuin omasi/perheesi. Mikä sitten on se "hyväksytty" kiinnostuksen kohde AV-mamman mielestä? Lapsiblogaajat on saatanasta, meikkiblogaajat on saatanasta, sisustusblogaajat on saatanasta ja lista jatkuu. Lakatkaa mankuminen muiden blogeista, jokainen kiinnostukoon mistä lystää.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:44"]Kunnon ääliöaloitus taas kerran. Miksi ketään kiinnostaa yhtään mikään asia? Mikä sinua jaksaa kiinnostaa vuodesta toiseen, tuskin kenenkään muunkaan naama kuin omasi/perheesi. Mikä sitten on se "hyväksytty" kiinnostuksen kohde AV-mamman mielestä? Lapsiblogaajat on saatanasta, meikkiblogaajat on saatanasta, sisustusblogaajat on saatanasta ja lista jatkuu. Lakatkaa mankuminen muiden blogeista, jokainen kiinnostukoon mistä lystää.
[/quote]
Kai mitä nyt ilmiönä saa ihmetellä? Älä avaa ketjua jos noin ärsyttää.
Kyllä minuakin huvittaa ja ihmetyttää miten narsisti pitää olla, että jaksaa kuvata päivästä päivää, vuodesta toiseen omaa naamaansa tai vaatteitaan kaikkien nähtäväksi. Tosiaan vuosi tolkulla samat ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:44"]Kunnon ääliöaloitus taas kerran. Miksi ketään kiinnostaa yhtään mikään asia? Mikä sinua jaksaa kiinnostaa vuodesta toiseen, tuskin kenenkään muunkaan naama kuin omasi/perheesi. Mikä sitten on se "hyväksytty" kiinnostuksen kohde AV-mamman mielestä? Lapsiblogaajat on saatanasta, meikkiblogaajat on saatanasta, sisustusblogaajat on saatanasta ja lista jatkuu. Lakatkaa mankuminen muiden blogeista, jokainen kiinnostukoon mistä lystää.
[/quote]
Kyllä minuakin huvittaa ja ihmetyttää miten narsisti pitää olla, että jaksaa kuvata päivästä päivää, vuodesta toiseen omaa naamaansa tai vaatteitaan kaikkien nähtäväksi. Tosiaan vuosi tolkulla samat ihmiset.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:57"]
[/quote]
[/quote]
Saa kai ihmetellä myös vuodesta toisen jatkuvaa mankumisilmiötä? Karavaani kulkee ja AV-mammat räksyttää.
Se että kirjoittaa blogia elämästään ei ole narsistia nähnytkään. Tuskastuttaa tämä turha ja jatkuva määkiminen vuodesta toiseen blogistien narsistisuudesta, kun selvästikään määkijät eivät tiedä hittoakaan millainen oikea narsisti on.
Tuntuupa hurjalta ajatuskin, ettei olisi kiinnostunut itsestään. Sinä olet ilmeisesti kiinnostunut bloggaajista?