Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen olen, kun ”alfat” tykkäävät minusta?

Vierailija
18.11.2020 |

Alfa on lainausmerkeissä, koska en nyt ole aivan varma, mitä alfalla tarkoitetaan. Minä tarkoitan miestä, joka on johtajatyyppi.

Eksäni oli sellainen, huonossa mielessä. Erittäin korkeassa asemassa. Hän oli myös dominoiva ja kontrolloiva, suorastaan narsistinen.

Nykyinen mieheni on myös. Menee minne tahansa, saa Nopeasti esimiesaseman. Hän kuitenkin kykenee antamaan minulle ja muille tilaa, ei kontrolloi eikä dominoi. Häissämme kaverini sanoi, että kaikki mieheni ovat maskuliinisia.

Työpaikallani on mies, joka on ollut vuosia minusta kiinnostunut. Tajusin juuri, että hän on samaa rotua.

Mitä tämä kertoo minusta?

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfat panee kaikkea mikä liikkuu. Et ole mitenkään spessu

Vierailija
2/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet helppo kohde alfalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet helppo uhri. Täällä toinen samanlainen.

Vierailija
4/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfat panee kaikkea mikä liikkuu. Et ole mitenkään spessu

En tarkoita tässä pelimiestä, vaan vahvaa ihmistä. Tietää mitä tahtoo, esittää asian suoraan, on suoraviivainen halki-poikki-pinoon ihminen, organisointikykyinen, toimii hyvin kriisitilanteessa.

Denderfelt kuvaa häntä punaisena persoonallisuustyyppinä.

https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mieli/erilaiset_temperamentit_tois…

Ap

Vierailija
5/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet helppo kohde alfalle

Eli millainen?

Vierailija
6/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet helppo uhri. Täällä toinen samanlainen.

No sitä en ole. Olen hyvä pitämään puoleni.

Ap

Vierailija
7/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulta saa kaikki. Oot mikä oot.

Vierailija
8/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naisellinen ja superpantava! Parempi kuin muut. Senhän halusit kuulla?

Vierailija
9/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet naisellinen ja superpantava! Parempi kuin muut. Senhän halusit kuulla?

??

Käänteisesti haluan kuulla, miksi hiljaiset ja vetäytyvät miehet eivät koskaan ihastu minuun?

Ap

Vierailija
10/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekin sellainen, selkeä ja looginen ihminen.

Vierailija
11/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sulta saa kaikki. Oot mikä oot.

No, minulta on saanut elämäni aikana kolme miestä.

Olen 52 v.

Ap

Vierailija
12/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Olet itsekin sellainen, selkeä ja looginen ihminen.

Tämä on totta.

Ja juuri tätä keskustelua haluan tässä herättää: ihastuuko ihminen aina samanlaiseen luonteeseen kuin itse on?

Ap

Vierailija
13/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös naimisissa menestyjän kanssa, huippuälykkään johtajatyypin. Ja muutkin minusta kiinnostuneet aikoinaan ovat olleet vahvoja ja älykkäitä.

Minä olen mielestäni riittävän älykäs vahvalle miehelle, ja riittävän vahva ja kunnianhimoinen, jotta minusta on aidoksi kumppaniksi menestyjälle. Toisaalta olen kuitenkin ollut riittävän perhekeskeinen, jotta minulle on riittänyt akateeminen tavisura, ja olen malttanut tehdä myös lapsia. Aika monella huippumenestyjämiehellä on kuitenkin monta lasta.

Ehkä sinä olet samanlainen.

Vierailija
14/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyyppi, josta alfat pitävät, tosin ei seksuaalisessa tai romanttisessa mielessä, vaan esim johtajat mielellään nostavat minut kolleegakseen.

Veikkaan tämän johtuvan siitä, että olen vahva, ratkaisukeskeinen, innovatiivinen ja pystyn suhteellisen vaivatta vaihtamaan moodia teoreettisen ja käytännöllisen välillä, saan ihmiset seuraamaan itseäni johtajana, mutta en oikeastaan tykkää olla esillä, jolloin se herraisojohtajan keulapaikka jää kuitenkin vapaaksi herroisojohtajalle.

Vierailija
15/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä arvio ihan metsään, mutta ehkä olet rauhallinen, kiltti (liian kiltti) ja helppo käsitellä. Alfa miehet haluaa varmaan puolisokseen tohvelin. Tämä on siis tosiaan pelkkä arvaus, ei ole omakohtaisia kokemuksia alfoista. Tosin en ole kyllä elämäni aikana kovin moneen alfaan törmännyt tai sitten en tunnista näitä ns. Alfoja :D

Vierailija
16/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös naimisissa menestyjän kanssa, huippuälykkään johtajatyypin. Ja muutkin minusta kiinnostuneet aikoinaan ovat olleet vahvoja ja älykkäitä.

Minä olen mielestäni riittävän älykäs vahvalle miehelle, ja riittävän vahva ja kunnianhimoinen, jotta minusta on aidoksi kumppaniksi menestyjälle. Toisaalta olen kuitenkin ollut riittävän perhekeskeinen, jotta minulle on riittänyt akateeminen tavisura, ja olen malttanut tehdä myös lapsia. Aika monella huippumenestyjämiehellä on kuitenkin monta lasta.

Ehkä sinä olet samanlainen.

Jep, olen samanlainen.

Ap

Vierailija
17/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, todennäköisesti olet ihan sievä nuori nainen, jolloin miehet kiinnostuvat sinusta. Sinä luultavasti kiinnität enemmän huomiota miehiin, jotka kiinnostuvat sinusta, ja joista voisit itse kiinnostua. Eli et mieti niitä "alfoja", jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita, tai niitä "betoja", jotka kiinnostuvat.

Vierailija
18/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet jonne, joka pakonomaisesti teeskentelee naista.

Vierailija
19/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, todennäköisesti olet ihan sievä nuori nainen, jolloin miehet kiinnostuvat sinusta. Sinä luultavasti kiinnität enemmän huomiota miehiin, jotka kiinnostuvat sinusta, ja joista voisit itse kiinnostua. Eli et mieti niitä "alfoja", jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita, tai niitä "betoja", jotka kiinnostuvat.

Olen 52v nuori.

Ap

Vierailija
20/92 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista naisista betat kiinnostuvat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi