Ärsyttävää, kaverini takertuu munhun baari-iltoina
Aina kun olen miespuolisen kaverini kanssa liikkeellä, se tyyppi roikkuu mussa koko illan. En saa jutella kenellekään seurueen ulkopulisille rauhassa vaan se jää viereen kuuntelemaan. Jos tää ulkopuolinen tyyppi on miespullinen, kaveri alkaa kuuluttamaan mun poikaystävästä mikä teked tilanteesta vaan nolon hänen kannaltaan, koska kaikki tietävät jo, että olen naimisissa. En ikinä pääse käymään rööjilläkään rauhassa koska se tulee sinnekin perässä. Pahinta on, etteicvät mitkään vihjeet mene perille enkä tiisaalta ole ihminen joka töksäyttää suoraan että painu helvettiin. Voinko muuta kuin lakata käymästä ulkona heidän kanssaan?
Kommentit (13)
Huh, joku sentään tuntuu tajuavan mistä kenkä puristaa. Tulin pöytäkoneelle, niin helpompi vastata. Huh, joku sentään tuntuu tajuavan mistä kenkä puristaa. Noi alkupään "kasva aikuiseksi" kehotukset ja syyttelyt siitä, että itse raahaisin tyyppiä mukanani jätän aukottomasti omaan arvoonsa, koska ne eivät nyt ihan vastaa kuvattua tilannetta. Se on vain niin yllättävää, et joku on niin mustasukkainen ettei tajua pysytellä tilanteesta riippuen kädenmitan päässä. Joka ikinen kerta kun menen tupakallekin ihan toisten kavereitten kanssa, niin se tulee sinnekin mukaan notkumaan ja vaan kyttäämisen riemusta katsomaan mistä on kyse. Jollei sekään riitä, niin se käy iholle :o
Olen kuitenkin huomannut, ettei tähän käytökseen kukaan sellainen osaa ottaa kantaa, joka ei tätä ole itse kokenut. Ei mulle tullut puhelimeen vastatessa mieleenkään silloin kun olin mieheni kanssa ulkona, että se saattaisi pamahtaa tonteille tosta vain. Ainakin itse jos kuulen että joku on kumppaninsa kanssa ulkona eikä itse pyydä seuraan jätän menemättä. Ilmeisesti ei auta muu kuin reipas etäisyydenotto? :p
Toi oli aika paha, minkä nro 10 kertoi..:o
Tulin pöytäkoneelle, niin helpompi vastata. Huh, joku sentään tuntuu tajuavan mistä kenkä puristaa. Noi alkupään "kasva aikuiseksi" kehotukset ja syyttelyt siitä, että itse raahaisin varta vasten tyyppiä mukanani jätän aukottomasti omaan arvoonsa, koska ne eivät nyt ihan vastaa kuvattua tilannetta. Se on vain niin yllättävää, et joku on niin mustasukkainen ettei tajua pysytellä tilanteesta riippuen kädenmitan päässä. Joka ikinen kerta kun menen tupakallekin ihan toisten kavereitten kanssa, niin se tulee sinnekin mukaan notkumaan ja vaan kyttäämisen riemusta katsomaan mistä on kyse. Jollen heti pöydässä keskity siihen, niin se alkaa hakea huomiota. Jollei sekään riitä, niin se käy iholle :o
Olen kuitenkin huomannut, ettei tähän käytökseen kukaan sellainen osaa ottaa kantaa, joka ei tätä ole itse kokenut. Ei mulle tullut puhelimeen vastatessa mieleenkään silloin kun olin mieheni kanssa ulkona, että se saattaisi pamahtaa tonteille tosta vain. Ainakin itse jos kuulen että joku on kumppaninsa kanssa ulkona eikä itse pyydä seuraan jätän menemättä. Ilmeisesti ei auta muu kuin reipas etäisyydenotto? :p
Toi oli aika paha, minkä nro 10 kertoi..:o
ap
No voi voi. Kasva aikuiseksi tai mene yksin sinne baariin jos on noin tärkeää olla siellä itsekseen. Ja tietty jos siellä pyörimisen pointti on se että saa baarikärpäsiltä huomiota niin sit ei ainakaan kannata liikkua jonkun kanssa joka tietää sut varatuksi.
Kysymys: Jos kaikki, koko maailma jo tietää että sä olet naimisissa, mitä ihmettä sen kertominen haittaa?
Niin ja oliko sulla poikaystävä vai oletko naimisissa?
Anteeksi typotys, mutta olen puhelimella täällä ja tulee ihan älyttömästi virheitä. Piti vielä kertoa paras esimerkki, iun olin kerran mieheni kanssa tavallaan treffeillä yhdellä. Erehdyin vastaamaan kaverilleni puhelimeen, ja sanoin, missä olemme. En olisi ikinä uskonut, mutta hän ilmestyi kavereineen sinne vaikka tiesi että olimme kahdestan liikkeellä! Meillä oli jutut kesken mieheni kanssa, mutta emme pystyneet jatkamaan niitä enää, koska kaverini juttuineen on nii hallitsevia pöytäseurueena.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 03:53"]
No voi voi. Kasva aikuiseksi tai mene yksin sinne baariin jos on noin tärkeää olla siellä itsekseen. Ja tietty jos siellä pyörimisen pointti on se että saa baarikärpäsiltä huomiota niin sit ei ainakaan kannata liikkua jonkun kanssa joka tietää sut varatuksi.
Kysymys: Jos kaikki, koko maailma jo tietää että sä olet naimisissa, mitä ihmettä sen kertominen haittaa?
[/quote]
No mietihän. Juttelen vanhalle koulukaverilleni, kyselen häneltä miten lapsilla tai hänellä iysellään ylipäätään menee ja koulukaverini kysyy miten meillä meni pariskuntareissailu. Sitten tämä yksi urpo kävelee paikalle ja paukauttaa "sulla on poikaystävö", ja toi kommentti saa sen kolmannen osapuole joskus hämilleen aika pahasti et mistä tässä on kyse. Muutenkaan toi tahditon käytös jatilanteeseen änkeäminen on todella ärsyttävää, varsinkin kun nää ihmiset on to, lle tyypille ihan tuntemattomia. Kerran sattui niin, että törmäsin baarissa tiskillä tyyppiin, jota en ollut nähnyt neljään vuoteen ja yritin jutella hänen pyynnöstään yhtä asiaa läpi, niin tilanne oli vähintään kiysallinen kun tyyppi ilmestyi kui ohjus paikalle vahtimaan mitä puhuimme. Hän ei lähtenyt kulumallakaan ennen kuin sanoin et nyt pois soitä, ei kuulu sulle. Seuraavana päivänä sain osakseni kauheetaulinaa, miksi juttelin sille ylipäätään.
Suomi on vapaa maa, javaikka vietän ajastani sen seurueen kanssa jonka kanssa tulin niin valtaosan ilkasta, niin se ei tarkoita sitä, että mun pitäisi kihnuttaa niiden tyyppien rinnalla kuin hitsattuna koko illan. Ap
Kysy siltä suoraan, että pitääkö se sua niin huorana, että luulee sen pettävän heti jos joku ei oo vahtimassa.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 04:05"]
Kysy siltä suoraan, että pitääkö se sua niin huorana, että luulee sen pettävän heti jos joku ei oo vahtimassa.
[/quote]
Hei, tää oli hyvä! Ap
Sanoppa sille kaverillesi kun olette selvinpäin molemmat että et pidä hänen känniääliöinnistä. luulisi tajuavan. Jos ei tajua niin On kyllä tollo tyyppi.
Sinähän se roikut kaverissa. Miksi ihmeessä raahaat häntä joka paikkaan ja kerrot missä olet? Jos olet miehesi kanssa niin olet miehesi kanssa ja silloin ei siinä mihinkään puheluihin tarvitse vastata. Ja jos hänet olet kaveriksesi baariin kutsunut tai hänen kanssaan lähtenyt, niin siitä voit syyttää itseäsi, olisi ollut varmaan muitakin vaihtoehtoja? Lopeta ihan itse roikkuminen ja tee päätös kenen kanssa haluat olla ja missä. En näe tässä siis mitään muuta ongelmaa kuin oma käytöksesi, muuta siis sitä.
Ei hitto just ku mun kaveri!
Miespuolinen joka on aina ollu tosi mustasukkanen musta jos joku mies vahingossakaa juttelee. Kerran mulla oli yhen illan juttu baarista kotiin roudattuna ja tää kaveri jäi ite baariin se SOITTI mulle kesken kaiken sen sata kertaa, vaikka olin sanonu et me mennää ny X:n kaa meille moro. En vastannu nii tuli oven taa "varmistaan" et mulla on kaikki hyvin ja kysy et keitänkö kahvit :))
Nyt pari vuotta sitte aloin seurustella nykysen mieheni kanssa nii tää ja tää mun kaveri menivät kauppaan hakee meille herkkuja ja kaliaa. Oli tarkotus kattoo mm-kisoja. Nii tää mun kaveri jätti mun miehen kauppaan ja ajeli ite mun luo ja oli muka "unohtanu" et mun mies oli kassalla sen takana, vaikka oli koko päivän muuten meillä ollu!
Sillon suutuin ja sanoin tosi rumasti no sekää ei auttanu nii oon jättäny yhteydenpidon tähän hulluun.
Meijän kihlajaispäivänä se tuli kakku kahville ja pyys josko lähden hänen kans kahdestaan ajeleen kylille. Se ei auttanu nii vaihtotaktiikkaa ja rupes juttelee vaan mun miehen kans ja yritti saada sen koko ajan lähtee johonki kahestaa sen kaa baareileen tai jotain. Miestä ei kiinnostanu, koska oli jo huomannu millanen sekopää tää kaveri on. Mulla meni vähä pidempään huomata
Ärsyttää ku muuten luotettava, hauska ja hyvä kaveri onki tollanen vitun psykopaatti.
Mä tiedän ton miestyypin.. tosi tosi friikkejä :/ mä oon kyllä saanu onneks ne karistettua kannoilta aika nopeesti :D