Selvis, että vaimolla ollut toinen joskus seurustelumme alkuvaiheessa...
Kommentit (12)
Tapailuvaiheessa ennen varsinaista seurustelua, vai kun olitte jo sopineet seurustelusta?
Aivan kauheaa. Ei sellaiseen voi enää luottaa. Ei ole reilua pitää samaan aikaan useita partnereita. Ja vielä nykyaikana, kun on niin paljon s×k×puolitautejakin.
Sellaisia naiset ovat.
Nyt on se tienhaara missä sinun pitää päättää alatko käsitellä asiaa vaimon kanssa, vai onko pettäminen ylitsepääsemätön luottamuksen kannalta. Miten sait tietää? Oliko vaimo itse rehellinen, ja jos niin miksi päätti nyt asiasta kertoa? Vai kuulitko muuta kautta?
Oletteko jutelleet asiasta yhdessä?
Tuo voi olla hirvittävä tilanne, joten paljon voimia! Jos et tiedä mistä selvittämisen ja selviämisen voisi aloittaa, niin tämähän on jo aloittamista kun avaudut nimettömästi. Pohditaan kimpassa ja ainakin saat hieman purkaa. Todennäköisesti löytyy myös vertaistukea.
Minäkin haluaisin tietää, pitikö vaimosi tuolloin itseään sinkkuna joka tapailee, vai olitteko vakiintuneessa suhteessa. Miehillä on tapana tehdä tässä kohtaa melkoisia ylilyöntejä omistussuhteessa. Itsellä voi olla toki useampikin ehdokas, mutta naisen pitäisi olla heti niin kiintynyt että ei enää muista edes miespuolisten sukulaistensa nimiä.
Huono, vanha provo ja wite rash haisee ulkoavaruuteen asti.
Ap voisi nyt vähän avata tilannetta, muuten joudumme pitämään aloitusta provona.
Sehän on merkki että nainen on haluttu, ja hyvä niin.
Ilmeisesti ainakin vuoden tapailtuamme, kun olimme jo muuttamassa yhteen. Kuulin muualta, mutta vaimo myönsi. Olemme kokeilleet puhua, mutta mulla on hankalaa kuunnella, tai edes olla samassa huoneessa. Ajan kanssa varmaan voin käsitellä. Nyt on varmaan paras asua hetki jossain muualla.
ap
Eli vuoden valehteli sinulle. En itse luottaisi sellaiseen ihmiseen enää.
Kuinka alkuvaiheessa? Silloin kun just. tapasitte vai vielä puolen vuoden vakavan ja sitoutuneen seurustelun jälkeen? Aika eri sfääreissä liikutaan.