Mistä rahaa nopeasti???
Hirvee kriisi...300e pitäis repästä mahd. nopeasti jostain?
Kommentit (14)
Kolme 30min huorausta. Ilmotuse alansivustolle ja rahat on sulla 5h sisää.. Varsinki jos oot tuhti, niitä ei oo tarjolla ja milffi jutut on nyt kuumaa..
Huuto.nettiin kaikki vähänkään arvokas ei-tarpeellinen kama. Mukavuuselektroniikka vaan myyntiin.
Tunti seksiä suomalaisen harmittoman 38v perheenisän kanssa. Been there done that.
Huutonettiin jotain osta heti-hinnalla. Jos sulla on muumimukeja tai muita haluttuja astioita, merkkivaatteita tai Kalevalakoruja esimerkiksi. Siis jotain mitä ilman pärjäät. Telkkaria tai muuta elektroniikkaa ei kannata myydä, siitä ei saa paljon paskaakaan mutta uuden ostaminen tilalle tulee kalliiksi. Kovin hyvää hintaa tuskin voi pyytää jos pikaisesti haluat kaupat tehdä. Itse olen melkolailla rahaton mutta tieto siitä että on jotain mitä realisoida, helpottaa kummasti oloa :)
No ei ainakaan mitään seksin myyntiä. jos oma seksuaalisuus kärsii siitä, niin haitat on paljon suuremmat kuin joku kolme hunttia.
Mää en teitä siskot ymmärrä. Joka typy istuu pankkinsa päällä. Se ei käytöst kulu, pikemminkin virkistyy :) eli myyntiin vaan, niin mäkin teen :D
Mihin tarvit rahaa. Yleensä kun nukkuu yön yli rauhassa niin näkee asiat toisin. Vain ruoka ja katto pään päällä on välttämätöntä
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:40"]
Mää en teitä siskot ymmärrä. Joka typy istuu pankkinsa päällä. Se ei käytöst kulu, pikemminkin virkistyy :) eli myyntiin vaan, niin mäkin teen :D
[/quote]
Kaikki eivät halua kaupallistaa seksuaalisuuttaan. Mä harrastan seksiä vain himosta, en koskaan rahasta. Mä tyydytän seksissä ensijaisesti itseni.
Miten nopeasti ja miten nopeasti pystyisit maksamaan lainan takaisin? Ja mihin tarvitset? Onko sinulla mitään, mitä voisit myydä tai vuokrata?
Nämä vaikuttaa aika paljon minun vastauksiini...
Millä hinnalla?
Kulutusluotto voi olla pankissa kallista!
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/01/23/mista-saa-tonnin-lainan-halvimmalla
Vertaa tai katso rahoitusvertailusta tai jostain
http://www.heti-vippi.com