Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten liian tumma väri pois hiuksista?

Vierailija
18.03.2014 |

Kampaaja värjäsi sitten liian tummaksi mun hiukset. Kyseessä on kestoväri. Harmittaa kun halusin vaan hiuksiin lisää kiiltoa ja muutaman valkoisen hiuksen näkymättömiin. Mitä näille voi tehdä? Nyt olen pessyt joka toinen päivä, kuluttaakseni väriä. Vaaleat raidat ei houkuttele. Kyseessä on kestoväri.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:44"]

B4:ää ei kai enää myydä Suomessa :( olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa

[/quote]

Ok, netistä saa tilattua kyllä. Esim. briteistä tai muualta EU:sta jos tilaa niin ei ole vaaraa ylimääräisistä kuluistakaan, vaikka samaan tilaukseen laittaisi muutakin.

Vierailija
2/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan raitoja, ei ne välttämättä tee hiuksia vaaleiksi. Tai mene kampaajalle uudestaan. Sano että nyt on kyllä liian tumma tää väri, voitko vaalentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?PHPSESSID=9u3cj3i5jd5e729ejvjdsm6bh3&topic=1122.0

Minäkin suosittelisin raitoja. Jos ne eivät houkuta ja ja et halua takaisin kampaajan tuoliin, niin tuon linkin takana on kaikenlaisia kotikonsteja värin haalistamiseen. Lopputuloksesta ei tietysti ikinä ole takuuta. Itse olen saanut samassa tilanteessa tukan vaaleammaksi kotitekoisen vaalennuspesun avulla. Vei kyllä hieman kiiltoa, mutta tukasta tuli kokonaisuutena paljon parempi. Korjasin kiillottomuutta sävyttävin hoitoainein (esim. kc color mask) seuraavaan värjäykseen asti.

Vierailija
4/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkeistä, nyt perehdyn tuohon ketjuun :)

Vierailija
5/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on nopea, helppo ja hellävarainen keino: pelkistävä värinpoistoaine. Ne vaalennuspohjaiset värinpoistothan "räjäyttää tukan" eikä niitä voi ainakaan pitkähiuksiselle suositella, mutta vain keinoväriä poistavat pelkistävät värinpoistot eivät tee pahaa jälkeä.

Poistin itse kerran lähes mustaksi menneen keskiruskean kestovärin tällaisella ja se onnistui uskomattoman hyvin. Tuotteen nimi on Colour B4 ja sitä sai ainakin ennen Prismasta ihan http://www.colourb4.com/ 

Vierailija
6/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee öljyhoitoja. XZ-öljyhoitoa saa pikkukaupoistakin.

Vierailija
7/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

B4:ää ei kai enää myydä Suomessa :( olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa

Vierailija
9/10 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla liukeni öljyllä aika hyvin. Käy esim kookos tai oliivi. Eli öljy vaan koko illaksi päähän, pestään.

Vierailija
10/10 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin kerran punaista tuolla c-vitamiinilla, kolme kertaa taisin laittaa. Toimii, vaikka ei tietenkään kaikki lähtenyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan