Kuka mielenterveysongelmainen läskivihaaja täällä pyörii?
Kommentit (46)
Ensimmäinen painoon liittyvä ketju minkä aloitin, meitä on kuulkaas vähintään kaksi!
T: terveyttään vaaliva läskien kaveri
Teidän pitää ottaa itseänne niskasta kiinni. Me läski"vihaajat" emme vain ymmärrä miksi pahoinpitelette itseänne niin. Vähän perspektiiviä.
Hanki sitten hiukan kirjaviisautta millaisia tekijöitä syömisongelmien taustalla voi olla. Pohdi sitä esimerkiksi samaan tapaan kuin mitä tahansa riippuvuutta; tupakkaan,aineisiin, alkoholiin, urheilun endorfiineihin, seksiin, nettiin. Pohdi millaisia psykologisia tekijöitä voi olla lohtusyömisen tai palkintosyömisen takana tai mikä saa kehonkuvan vääristymään suuntaan tai toiseen. Tai mikä saa ihmisen väsymään niin, ettei jaksa taistella painon kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:02"]
Teidän pitää ottaa itseänne niskasta kiinni. Me läski"vihaajat" emme vain ymmärrä miksi pahoinpitelette itseänne niin. Vähän perspektiiviä.
[/quote]
Mene sanomasn sama heille päin naamaa :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:11"]
[/quote]
[/quote]
En ole tyhmä :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:07"]
Hanki sitten hiukan kirjaviisautta millaisia tekijöitä syömisongelmien taustalla voi olla. Pohdi sitä esimerkiksi samaan tapaan kuin mitä tahansa riippuvuutta; tupakkaan,aineisiin, alkoholiin, urheilun endorfiineihin, seksiin, nettiin. Pohdi millaisia psykologisia tekijöitä voi olla lohtusyömisen tai palkintosyömisen takana tai mikä saa kehonkuvan vääristymään suuntaan tai toiseen. Tai mikä saa ihmisen väsymään niin, ettei jaksa taistella painon kanssa.
[/quote]
Tuskinpa kirjaviisaus näissä asioissa paljonkaan auttaa. Parempi vaan hymyillä ja keskustella vaikka musiikkista tai uutisaiheista.
-4
Ei kukaan täällä vihaa lihavia. Minä ainakin vain säälin heitä ja toivon heidän ottavan itseään niskasta kiinni ja syövän vähemmän. Voi kunpa lihavilla olisi enemmän itsekuria, Suomi säästäisi terveydenhuollossa paljon rahaa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aijaa! Meni kyllä mulle ihan täydestä! :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:32"]
Ei kukaan täällä vihaa lihavia. Minä ainakin vain säälin heitä ja toivon heidän ottavan itseään niskasta kiinni ja syövän vähemmän. Voi kunpa lihavilla olisi enemmän itsekuria, Suomi säästäisi terveydenhuollossa paljon rahaa.
[/quote]
Ehkäpä iso osa ylipainoisistakin elää ihan mukavaa, onnellista elämää. Kaikki ylipainoiset eivät ole sairaalloisesti ylipainoisia. Älä tuhlaa sääliäsi. :)
P.S Innolla odotan, kuka vetää seuraavaksi "koska minun verorahani!" kortin...
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 12:48"]
Ne lääkkeet!
[/quote]
Lihava nainen on puistattava näky.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:49"]
Lihava nainen on puistattava näky.
[/quote]
Ja lihava mies ei tunnu miltään kun maha laskostuu pallien päälle... :-)
... Tai sitten lääkitys voisi tosiaan olla päivän sana.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aijaa! Meni kyllä mulle ihan täydestä! :)
[/quote]
Joo ei me kaikki olla sellaisia kuin sinä! :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:41"]
P.S Innolla odotan, kuka vetää seuraavaksi "koska minun verorahani!" kortin...
[/quote]
Jepjep, sitä minäkin odotan. :D
Ylipainoisilta tulisi kieltää hissien ja liukuportaiden käyttö. Samoin kauppojen parkkipaikoilla tulisi olla omat parkkiruudut paksukaisille mahdollisimman kaukana kaupan ovesta. En silti vihaa heitä, olen vain huolestunut.
Jos tarkoitat minua joka on kommentoinut tuossa Ylipainoinen sairaslomailija-keskustelussa niin lueppas uudestaan. :)
Ja se oli ENSIMMÄINEN painoon liittyvä ketju johon MINÄ kommentoin, tämän lisäksi tietty.
Ja en ymmärrä kuinka ihmeen tavalla minut liitettiin läski-vihaajaksi!? Ja tämä siis jos joku nyt minusta näin ajatteli. Jos ei, niin hyvä että sanoma meni siellä viimein perille. :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:00"]
Ylipainoisilta tulisi kieltää hissien ja liukuportaiden käyttö. Samoin kauppojen parkkipaikoilla tulisi olla omat parkkiruudut paksukaisille mahdollisimman kaukana kaupan ovesta. En silti vihaa heitä, olen vain huolestunut.
[/quote]
Toivottavasti olet huolestunut myös omasta mielenterveydestäsi, se kun on siinä kiikun kaakun.
Ilmeisesti hän on syömisongelmainen itsekin. Olisiko anoreksian puolella tuo kontrollin tarve sitten hänellä. Ei riitä, että itseään tarkkailee, pitää huolehtia muistakin.