Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavien halveksunta

Vierailija
17.11.2020 |

Eräs tuttuni arvostelee ja haukkuu koko ajan lihavia ihmisiä. Mistä tällainen läskiviha johtuu?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies vihaa lihavia naisia, vaikka itse on mallia "ensin tulee maha ja sitten tulee mies".

Kantsii miettiä, kuka näitä lihavien vastauskommentteja oikein laittelee.

Pitäis noiden setämiesten myös miettiä, onko varaa arvostella.

Itseasiassa aika moni läski möhömahamies, joka on kuin tikittävä aikapommi haukkuu/halveksuu lihavia naisia.

Tämä on niin nähty. Ex mieheni, joka oli kaljamahainen plösökki arvosteli ja haukkui kaikkien naisten ulkonäön

Miesten mielestä mies saa olla lihava, se vaan kuuluu asiaan. Jos nainen on, se on tuomittava synti. Miehet arvostelevat eniten ja syy on pohjimmiltaan naisvihassa

Syy on pohjimmiltaan siinä, että naisilla ei ole muuta tekemistä kuin tuijottaa peiliä ja vaakaa ja ulista. Hankkisit työpaikan

Vierailija
42/55 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies vihaa lihavia naisia, vaikka itse on mallia "ensin tulee maha ja sitten tulee mies".

Itseasiassa aika moni läski möhömahamies, joka on kuin tikittävä aikapommi haukkuu/halveksuu lihavia naisia.

Tämä on niin nähty. Ex mieheni, joka oli kaljamahainen plösökki arvosteli ja haukkui kaikkien naisten ulkonäön

Minullakin muutamakin samanlainen ex. Minäkin olin läski vaikka olin normaalipainoinen. Herra mätisäkki kaljavauvan odottaja tietysti oli mies parhaissa mitoissa. Alle 100kg punnitaan neuvolassa hekoheko röyyyyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi enemmän pohtia syitä mistä lihavuus johtuu. Ja myös sitä miksi ihmiset ovat haluttomia huolehtimaan isestään. Mä olen 164/80, töissä ja kaupungilla olen hoikimmasta päästä. Melkein kaikki vastaantulijat ovat järjestään sairaalloisen lihavia. Missä on vika? Sokerissa? Masennuslääkkeissä? Yhteiskunnan ilmapiirissä ts. lohtusyömisessä? Omalla kohdalla minut lihotti liika piilosokeri. Olen siis ollut paljon lihavempi mutta kohonneet rsva- ja maksa-arvot + lääkärin sanat pysäyttivät.

Mistä se johtuu? Siitä, että syödään enemmän, kuin kulutetaan.

Vierailija
44/55 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi enemmän pohtia syitä mistä lihavuus johtuu. Ja myös sitä miksi ihmiset ovat haluttomia huolehtimaan isestään. Mä olen 164/80, töissä ja kaupungilla olen hoikimmasta päästä. Melkein kaikki vastaantulijat ovat järjestään sairaalloisen lihavia. Missä on vika? Sokerissa? Masennuslääkkeissä? Yhteiskunnan ilmapiirissä ts. lohtusyömisessä? Omalla kohdalla minut lihotti liika piilosokeri. Olen siis ollut paljon lihavempi mutta kohonneet rsva- ja maksa-arvot + lääkärin sanat pysäyttivät.

Suomessa on melkein puoli miljoonaa SSRI-lääkkeiden käyttäjää. Ne lihottaa vaikka ruokahalu ei kaikilla niistä nousekaan. Lisäksi ns. piiloalkoholisteja on myös paljon etenkin nuorissa. 

Vierailija
45/55 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samasta syystä kuin tupakalla tai viinalla terveytensä tärveleviä halveksutaan.

Ei ehkä samasta syystä, mutta ylipaino on samallainen terveysriski. Outoa, että on hyväksyttävää sanoa tutulle ihmiselle tupakalla, että tapat itsesi tuolla, mutta sanoppa Hesburgerissa sama lihavalle, joka ahmii kerrosateriaa. Eikö kehopsitiivisuuden voisi laajentaa koskemaan myös keuhkoja, ja maksaa. Tekopyhää koko kehopositiivisuus.

Kenellekään tutulle ei ole hyväksyttävää sanoa, että tapat itsesi tuolla, olipa kyseessä tupakka, alkoholi, roskaruoka, liika työnteko tai mikä tahansa asia. Eipä ole itelle tullut mieleen ikinä sanoa tupakoville tutuille, että tuo tappaa. Tapanani ei ole pitää muita typerinä, varmasti tietävät, ettei ole hyväksi ja heillä on omat syynsä tehdä niin. 

Sellainen ihminen on typerä, joka kuvittelee, ettei toinen ihminen tiedä jonkun tavan vahingollisuuttan ja tulee ylhäältä "valistamaan" kanssa ihmistä. Tällainen ihminen voi katsoa peiliin ja miettiä, miten vahingollista on vihata muita. Sekin sairastuttaa ennen pitkää.

Vierailija
46/55 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asis kirjoitti:

Olen ollut ylipainoinen 25 vuotta. Eilen sitten kävin ravitsemusterapeutilla, haluaisin laihtua sen 10 %. Lopputulos: Syön liian vähän, pitää lisätä syömisiin proteiineja ja kasviksia. No, tiedän etten ole suursyömäri enkä mussuta munkkia päivät pitkät. Enkä edes lauantaina ahmi päättömästi. En juuri käytä alkoholia. Mutta enpä oikein jaksa uskoa, että syömisen lisäämisellä paino lähtee alaspäin.

Mutta tuntuuhan se kohtuuttomalta, että minua syyllistetään painostani, puhutaan läskiveroista ja ties mistä... Ja ajatellaan, että en saa ikinä syödä sitä munkkia, koska olen lihava.

Miksi luonnostaan hoikat saavat syödä niin paljon ja kuinka epäterveellisesti tahansa eikä kukaan syyllistä heitä? Jos minä syön sen yhden jäätelötötterön kesässä, katsotaan kieroon :(

Kyllä se "luonnostaan" hoikkakin lihoo, jos kalorit ylittää kulutuksen. Harvassa on nämä läpipaskot, jotka todennäköisesti sairastavat jotain suolistosairautta, jolloin kaikki syöty tulee heti sulamattomana ja vetenä ulos.

Vierailija
47/55 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomautuksena keskusteluun, että minua ovat taas lihavat kiusanneet, vaikka en ole itse heitä kommentoinut millään tavalla. Itse olen hoikka ja lyhyt nainen. Onko mahdollista, että heillä on huono itsetunto; miksi he kommentoida sitten muita, jos ei sitä itsekään siedä?

Teen täysin havaintoja ihmisistä, mutta en näe minkäänlaista tarvetta kommentoida ketään.

Vierailija
48/55 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asis kirjoitti:

Olen ollut ylipainoinen 25 vuotta. Eilen sitten kävin ravitsemusterapeutilla, haluaisin laihtua sen 10 %. Lopputulos: Syön liian vähän, pitää lisätä syömisiin proteiineja ja kasviksia. No, tiedän etten ole suursyömäri enkä mussuta munkkia päivät pitkät. Enkä edes lauantaina ahmi päättömästi. En juuri käytä alkoholia. Mutta enpä oikein jaksa uskoa, että syömisen lisäämisellä paino lähtee alaspäin.

Mutta tuntuuhan se kohtuuttomalta, että minua syyllistetään painostani, puhutaan läskiveroista ja ties mistä... Ja ajatellaan, että en saa ikinä syödä sitä munkkia, koska olen lihava.

Miksi luonnostaan hoikat saavat syödä niin paljon ja kuinka epäterveellisesti tahansa eikä kukaan syyllistä heitä? Jos minä syön sen yhden jäätelötötterön kesässä, katsotaan kieroon :(

Mistä läskit onnistuvat aina löytämään näitä ravintoterapeutteja, joiden mukaan läski johtuu liian vähästä ruuasta ja pitäisi syödä enemmän, että laihtuisi

Vierailija
49/55 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä yhdenkään ihmisryhmän vihaamista. Olisi se rankkaa elää vihaten jotain. Itse tulen lähinnä surulliseksi ihmisten kapeakatseisuudesta ja suoranaisesta typeryydestä, mutta toivon kuitenkin että joskus hekin näkevät valon ja huomaavat että elämää on muunkinlaista kuin heidän elämänsä.

Mutta jos näitä kapeakatseisia ja typerämpiä ihmisiä ei olisi, et sinäkään voisi kohottaa itseäsi heidän yläpuolelle. Teet tässä ihan samaa kuin läskien halveksujat. On kiva kohottaa itsensä muiden yläpuolelle edes sen varjolla, ettei itse ole yhtä lihava kuin ne tyhmät ihmiset, jotka ovat syöneet itsensä taikinapalloiksi. Vai miten toi sun asenne on parempi?

Vierailija
50/55 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä että läskit syyttelevät jatkuvasti lääkäreitä, hoikkia, urheilevia etc. läskifobiasta ja että läski ei koskaan aiheuta terveysongelmia mutta läskifobia aiheuttaa, kehopositiivisuus kuuluu ainoastaan läskeille, "if you're thin you're not coming in!" "only dogs like bones" yms. paasaus aiheuttaa ennenpitkää vastareaktion.

https://pics.me.me/this-is-sexy-this-is-not-real-men-have-curves-331117…

oikeilla miehillä on kurvit!

Oikeen puolimmainen näyttää nyljetyltä oravalta, jolla on kuuma hiilihanko pärssiissä.

Vierailija
51/55 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asis kirjoitti:

Mistä läskit onnistuvat aina löytämään näitä ravintoterapeutteja, joiden mukaan läski johtuu liian vähästä ruuasta ja pitäisi syödä enemmän, että laihtuisi

Ongelma taitaa olla siinä, että syödään liian vähän sitä terveellistä ruokaa ja vatsa täytetään sitten runsaskalorisella hötöllä, joka ei pidä nälkää yhtään ja pitää olla napsimassa kaikkia runsasenergisiä välipaloja vähän väliä... Onhan se nyt periaatteessa vähän syömistä, että aamulla juodaan kuppi kahvia, päivällä joku salaatti/Saarioisten valmiskeitto ja illalla meneekin sitten sipsipussi, 3 suklaapatukkaa ja 3 leipää ja se ylittää sen päivän kaloritarpeen, vaikka sinänsä tuossa ei paljon syömistä olekaan.

Vierailija
52/55 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asis kirjoitti:

Tekosyitä löytyy aina. Eli sinulla on vääränlainen ruokavalio, mutta tokihan se ei ole sinun vika....

Vierailija
53/55 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asis kirjoitti:

Kyllä sinä jotain sitten syöt väärin ja liikaa, kun kerran lihava olet. Sinä et ilmeisesti syö kasviksia/proteiineja, mutta kaikkea hiilarihöttöä senkin edestä? Ei tarvitse mussuttaa munkkeja päivät pitkät tai juoda tölkkitolkulla sidukkaa, kun ihan jo liikaa leipää ja vaikka kalapuikkoja syömällä kalorit nousee pilviin.

Vierailija
54/55 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä juomisesta. Seuraa kuinka paljon kaloreita ihmiset oikeasti juovat. Maidot, limsat, energiajuomat, smoothiet, kahvit, mehut, alkoholi, teet, pirtelöt jne. Sitten se aina kotona oleminen. Kun ei mennä minnekään ja jos mennään niin ulos juomaan tai syömään tai töihin ja kouluun istumaan ja autolla tietenkin. Niin ja sitten tämä terveellisesti syöminen. Kun jokaiseen ateriaan pitää saada kaikki terveellinen mahtumaan niin lopputulos on liikaa. Salaatit, öljyt, pääruoka, jälkiruoka ja kaloripitoinen juoma ja kaikki aina kaksikertaa päivässä, sekä aamiaiset, välipalat ja iltapala. Voit kuluttaa 1200 päivässä, mutta lehdissä kerrotaan kuinka 4 tunnin välein on syötävä ja iltapalan ja aamiasenkin väliin saa jäädä vaan 7 tuntia suunnilleen.

Ihmiset syövät liikaa, liian usein ja liian kaloripitoista.

Kun nelihenkiselle perheellä menee yli 1000€ kuussa ruokaan ja keskimääräisesti monella menee, niin jossainhan tuo suuri ruuan määrä näkyy, kun se kaikki on syöty.

Vierailija
55/55 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asis kirjoitti:

Mikset tekisi kuten tämä ravitsemus sanoi? Lisää kasviksia ja proteiinia ja loput pois. Omilla keinoilla olet saavuttanut sen minkä peilistä näet, joten vosithan sinä tosiaan edes sen puoli vuotta kokeilla tuon ravitsemusterapeutin ohjeita, ilman omaa sooloilua siihen päälle? Jos lihot tai et laihdu, voit sitten ainakin todeta ettei se siitä ravinnosta ollut kiinni. Tee juuri niinkuin käsketään, ei enempää eikä vähempää. Ehkä se toimii.