Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin toi Walking Dead alkaa keskittymään enemmän ihmissuhteisiin?

Vierailija
18.03.2014 |

En jaksa kohta katsoa enää, silmitöntä tappamista koko ajan eikä yhtään draamaa. Kenelle tää sarja on suunnattu? Kategoriassa lukee kuitenkin "draama"

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eilisessä jaksossa tapahtui?

Vierailija
2/105 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei milloinkaan. Kauniit ja rohkeat pyörii ihmissuhdenälkäisiä varten joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 08:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 08:36"]

En mä usko, että Tyreese ja Carol alkais, Tyreesea häiritsee liikaa, kun Carol tappoi Karenin. Ilmeisesti sarjakuvassa kuitenkin ovat pari?

[/quote]

Minusta Carolia ei edes ole koko sarjakuvassa?

[/quote]

Ai jaa, en tiedä kun en ole lukenut niitä. Jostain luin tuollaisen "tiedon".

Vierailija
4/105 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 09:01"]

hahahaha mun mies taas rutisee kun ei tapahdu mitään (enemmän walkereita, verta ja suolenpätkiä?) ja pelkää ihmissuhdeshaissea :D eli kait se on katsojan silmässä mitä tapahtuu.

aivan mahtava sarja, katon joka kerta ja jännitän niin että masu on kipee. sopivasti jännitystä, kauhua ja sitä ihmissuhdeshaissea!

[/quote]

Mulla sama, mäkin jännitän aina. Se jakso, missä Rick piileskeli siellä sängyn alla, oli niin jännä, että mun piti välillä laittaa pause päälle kun en kestänyt katsoa :D

Vierailija
5/105 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh...Walking Dead; Kauniit&Rohkeat post-apokalypsymaailmaan sijoitettuna. Sitähän se on. Crappy romantic subplottia toisensa perään...

Vierailija
6/105 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 09:45"]Heh...Walking Dead; Kauniit&Rohkeat post-apokalypsymaailmaan sijoitettuna. Sitähän se on. Crappy romantic subplottia toisensa perään...

[/quote]

Ei ole pakko katsoa?

Vierailija
7/105 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rutisin viimeisimmän jakson jälkeen, että voisko jo lopettaa tämän pirskottelun eri hahmojen välille. Eikö he voisi jo kohdata toisiaan. Siinä on minusta riittävästi ihmissuhdedraamaa että saataisiin edes osa tästä yhteisöstä kasaan. Ja vauva isälle ja veljelleen. Seksi sunmuut lällyilyt voi tosiaan jättää emmerdalen yms. (joita myös katson). Mutta tässä sarjassa parasta on toiminta ja sen hieman paremman turvapaikan etsiminen.

Mies sanoi valittaessani että sarja kulkee niin aikataulussa, että on pakko laittaa tällaisia himmailujaksoja että ehtivät käsikirjoittaa sarjakuvaa sarjaksi kun yleisö sitä niin kiivaastii vaatii. Hän on lukenut sen sarjakuvankin ja sanoi, että siellä ei läheskään kaikkia hahmoja ole jotka ovat itse ohjelmassa.

Vierailija
8/105 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 08:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 08:23"]En jaksa kohta katsoa enää, silmitöntä tappamista koko ajan eikä yhtään draamaa. Kenelle tää sarja on suunnattu? Kategoriassa lukee kuitenkin "draama"

[/quote]

Walking Dead -blu rayn takana genreksi ilmoitetaan kyllä "kauhu"...

[/quote]

Netflixissä lukee draama

[/quote]

Jaa-a, eka kausi on Suomessa ilmestynyt levyllä jo ennen kuin Netflixistä edes osattiin uneksia. Ja kyllähän sen nyt tyhmempikin tajuaa, että se genre ON kauhu, ja draamaa vähän mausteeksi sen verran että perusmammakin jaksaa katsoa.

Vierailija
9/105 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin sarjan seuraamisen juuri siksi, kun siinä tuntui olevan liikaa periamerikkalaista sentimentaalista perheajattelua.

Vierailija
10/105 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mitään ihmissuhde-diibadaabaa ja surkuttelua enää. Vaan sitä selviytymistä ja parhaan mahdollisen olinpaikan etsimistä. Mielenkiintoisten paikkojen & asioiden löytämistä. Taistelua. Näillä sarja sai alunperin koukkuun, näitä kannattaa vaalia.

Vierailija
11/105 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sarjasta kyllä mitään jännää ja kauhua saa, lällyhän tuo on.

Kun suolia ei enempää tule, niin jotain muuta kuin tuota keleen tarpomista ja retkeilyä. Vähän niinkuin nähty jo.

Oon myös tyytyväinen, että sisältää romantiikkaa niin vähän.

Kaksi jaksoa enää jäljellä tätä kautta, nippanappa ehtivät Terminukseen.. Ja cliffhangeriin taas loppuu, kuten huonot kässärit tekee nykyään.

Vain rakkauteni zombeja kohtaan saa mut palaamaan uudestaan telkkarin ääreen.

Aa, yksi plussa tällä kaudella.. Pienellä asialla ovat niputtaneet tarinat toisiinsa, vaikkei kaikkia näytetäkään, joka jakso. Ne kaikkien bongaamat tulipalot! Eka vankilassa palo, kaikki retkikunnat näki, joten piti toistaa Daryl ja Beth poltti ja taas kaikki näki.

Nyt tuli toinen plussa mieleen, Rickiä ja sen löysää nönnerö poikaa on näytetty sopivan vähän. Ne on vaan niin lällyjä ja surkeita näyttelijöitä.

Badass Michonne ja hänen zombie orjansa upeeta! Meinaavat vaan Michonnestalin tehdä nynnyn muisteluillaan..

Vierailija
12/105 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

carol on kovasti matkalla turvapaikkaan. mun mielestä on hyvä että sarjan hahmoihin saa ulottuvuutta, esim michonne on kovis, puhumaton jne mutta vain ympäristö ja taistelu elämästä on tehneet hänestä sellaisen. myös rick ja hänen poikansa kokivat muutosta omilla tahoillaan mutta ovat palanneet ihmisiksi/inhimillisiksi. juopostakin on tullut oikea mies ja valoisa persoona. tämä saa katsojan kiintymään hahmoon ja sitten kun tulee snips snaps zombi on kuolemaks niin shokki on varma.

erittäin hyvä, hyvin tehty ja hahmorakenneltu sarja!!

toisin kuin revolution, valtiatar, under the dome. mitähelv...??

Vierailija
13/105 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauden finaali hirvittää jo valmiiksi, kukakohan pääsee hengestään. Rickillä on "storyarmor", ja toivottavasti myös Darylilla, mutta muista en osaa yhtään sanoa. Tai ehkä kirjoittajat yllättävät, ja kukaan ei kuole.

Vierailija
14/105 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän keskittyy ihan liikaa ihmissuhteisiin! Mä en jaksa, kun kaikki hyvät sarjat pilataan ihmissuhdekiemuroilla. Jos sellaiset jotain kiinnostaa, kattokoon Salkkareita. Ei jaksa paljoa pysyä tossa Walking Deadissa mielenkiinto yllä, kun se on koko ajan sen pohdiskelua, että kuka rakastaa ja ketä ja missä on joku vauva ja kuka on kenenkin kaveri, kuka ei ole, kenellä on kärhämää keskenään.

Kattia kiinnostaa.

Enemmän vaan sitä zombieapokalypsisurvivalia!

Vierailija
15/105 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksitoikkoistahan se olisi, jos vaan näytettäisi tuhat ja yksi tyyliä tappaa walkereita. Täytyy olla muutakin sisältöä.

Vierailija
16/105 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 08:23"]

En jaksa kohta katsoa enää, silmitöntä tappamista koko ajan eikä yhtään draamaa. Kenelle tää sarja on suunnattu? Kategoriassa lukee kuitenkin "draama"

[/quote]

Draama ei tarkoita pelkkää romanttista-lässynlää-titanic-siirappia, vaan draamaluokitteluja on useita. Jos haluat tuohon lässynlää-kategoriaan kuuluvaa ohjelmaa katsoa, niin kannattaa pysytellä niissä täykkäreissä ja grayn anatomiassa..

Vierailija
17/105 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:00"]

Aika yksitoikkoistahan se olisi, jos vaan näytettäisi tuhat ja yksi tyyliä tappaa walkereita. Täytyy olla muutakin sisältöä.

[/quote]

Ehkä sinulle. Minun oli pakko lopettaa True Bloodin katsominen kun se alkoi mennä ihan Twilight-tasolle.

Vierailija
18/105 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:00"]

[/quote]

Ehkä sinulle. Minun oli pakko lopettaa True Bloodin katsominen kun se alkoi mennä ihan Twilight-tasolle.

[/quote]

En usko että ihan Twilight-tasolle vajotaan Walking Deadissa, onneksi. 

Vierailija
19/105 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan netflixiin tai hbo:lle tulossa Walking Deadin kolmoskautta, tietääkö kukaan?

Vierailija
20/105 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 08:23"]En jaksa kohta katsoa enää, silmitöntä tappamista koko ajan eikä yhtään draamaa. Kenelle tää sarja on suunnattu? Kategoriassa lukee kuitenkin "draama"

[/quote]Mitä katsot noita ylihypetettyjä sarjoja. Ihmiset menee kuin lampaat jonku helvetin laatuleiman takia kuten HBO En katso kuin niitä ohjelmia joista oikeasti tykkään, kannattaa kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi