Mikä on kaikista suklaista suosikkisuklaasi? Voi olla vaikka tietty levy tai vaikka jonkin kovenhtorasian yksittäinen konvehti, patukka tai mikä vaan!
Mikä se on? Ja miksi?
Kaikki suklaat sallittuja valkoisesta tummimoaan tummaan, suklaanapeista levyihin. Voi olla myös joku mitä ei enää valmisteta!
Kommentit (485)
Lindtin Lindorin suklaapallot! Parhaat, maitosuklaa-valkosukla, pistaasi, valkosuklaa, karamelli, stracciatella sekä tavallinen maitosuklaa.
Triplassa on Lindtin kauppa jossa suuri valikoima, itse ajan autolla välillä pidemmänkin matkan näiden suklaiden perään. Olen kuullut että jossain muuallakin on ko. liike mutta en ole saanut selvyyttä että missä.
Ferrero rocher kultapallot ja kinder
Ajat sitten markkinoilta poistunut Jambo
Brunbergin mokkapatukka, Fazerin kahvisuklaa.
Lindhin 90 %:n tumma suklaa. Pala päivässä riittää. Brunbergilta mokkasuukko silloin tällöin.
Virvon varvon-pussi, jossa pääsiäissuklaapatukoita. Omar-konvehdit ja dacapo-konvehdit.
Geisha on ollut kai jo lapsesta lähtien se maistuvin. Niin pehmeä ja rapsakka.
After Eight tai Fazerin vadelmajogurttisuklaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun eka poikaystäväni toi mulle punaisia ruusuja ja Stockmannin konvehtipaketin. Siinä oli ihania, suussa sulavia konvehteja. Syötiin niitä ja rakasteltiin.
Teki mieli suklaata, mutta eipä tee enää, kiitos kommenttisi 🤢
Minähän rakastan suklaata. Jos sitä ei minusta tiedä, ei tiedä minusta yhtään mitään. Mutta olen suklaan suhteen erittäin nirso. En pidä täytesuklaista, pl. geisha ja fazerina. Nämäkin on tietysti pilattu palmupas.kalla, kuinkas muutenkaan.
Mutta se todella yllätti, etten pitänyt Lindtin täytesuklaasta. Sen koostumus on jotenkin ällö. Tietysti söisin, jos olisi nenän edessä, mutta tuskin enää ostan...
Ihan tavallinen, PALMUÖLJYTÖN maitosuklaa on parasta. Fazerin sininen ja Lontoo rae. Marabou on pelkkää sokerimössöä ja lähes kaikki muut suklaat täynnä palmupas.kaa.
Takavuosina ainakin jouluaikaan kaupoista sai tummaa Maraboun Aladdin-konvehtirasiaa. Ehdoton suosikkini, saisipa sitä joskus vielä!
Hyi helv... kuinka niin moni vastaa että Fazerina. Sehän on ihan karmeeta kuraa! 🤢
Jos nyt joku pitäisi ainoaksi valita niin ihan vaan maitosuklaa.
Lindtin Lindor, nam!
Muita hyviä Fazerina, Fazermint, Kinder-suklaat.
Fazerin kahvisuklaalevy, saispa sitä vielä! Saatavissa olevista omia lemppareita on Pätkis ja Susu.