Mikä on kaikista suklaista suosikkisuklaasi? Voi olla vaikka tietty levy tai vaikka jonkin kovenhtorasian yksittäinen konvehti, patukka tai mikä vaan!
Mikä se on? Ja miksi?
Kaikki suklaat sallittuja valkoisesta tummimoaan tummaan, suklaanapeista levyihin. Voi olla myös joku mitä ei enää valmisteta!
Kommentit (485)
Daim/Dajm on klassikko, joka maistuu aina. Myös rakeina. Nam!
Fazermint on hyvää. Tumma suklaa ja minttu ovat jumalainen yhdistelmä.
Muistaako joku Kilt-merkkisen jääsuklaan? Sellaisessa hopeanvärisessä kääreessä? Tosi HYVÄÄ!
Leivontasuklaata ostan vain kakkujen tekoon
Mulle maistuu Da Capo. Onneksi niitä saa patukan lisäksi myös paperikonvehteinakin. Menee koko loota jouluna helposti.
Mullakin on ikävä sitä 80- ja 90-lukujen Riisisuklaalevyä. Se oli aito ja oikea. Muut riisisuklaat ei pääse samalle tasolle.
Mun eka poikaystäväni toi mulle punaisia ruusuja ja Stockmannin konvehtipaketin. Siinä oli ihania, suussa sulavia konvehteja. Syötiin niitä ja rakasteltiin.
Brunberg vadelma-tryffelipatukka
Vierailija kirjoitti:
Ananaskonvehti!
Tämän minä nappaan aina ekana Juhlapöydän konvehdeista. Sitten mintun ja loppu jää muille.
Fazerin Tofferina toffeetäytteinen suklaapatukka oli ihanaa. Harmi, ettei enää saa.
Talous suklaaseen olen pahasti koukussa.
Mon Cheri, korsikkaliköörikonvehdit, ennen kuin ne kiellettiin.
Nomo-suklaista Hazelnot (tosiaan, kirjoitettu o:lla sillä suklaassa ei ole pähkinää) ja riisi-rusina.
Wienernougat ennen vanhaan kun se oli vielä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Wiener Nougat ennen palmuöljyä...
Minun lempisuklaani puolestaan on Sirkusaakkoset.
Hellaksen punainen Royal. Sitten joku osta Hellaksen ja Royalin ja pilasi sen.
Royal sininen patukka ja oli sitä joskus levynäkin - eipä ole enää missään, pelkkää punaista versiota vain :-((
Oli ihanaa tummaa ja vaaleaa suklaata sekaisin.