Mikä on kaikista suklaista suosikkisuklaasi? Voi olla vaikka tietty levy tai vaikka jonkin kovenhtorasian yksittäinen konvehti, patukka tai mikä vaan!
Mikä se on? Ja miksi?
Kaikki suklaat sallittuja valkoisesta tummimoaan tummaan, suklaanapeista levyihin. Voi olla myös joku mitä ei enää valmisteta!
Kommentit (485)
Tupla, aiemmin oli Markant ja lyhytaikainen joku Fazerinan juhlapatukka
Minulle se on vihreä tee (matcha) suklaa. Rohmuan niitä aina kilokaupalla Japanin matkoilla. Suomessa saa vähän matchasuklaata joistakin pääkaupunkiseudun kaupoista. Lindltillä oli myynnissä muutaman kuukauden ajan matchasuklaata, mutta se ei tainnut myydä länsimaissa toivottuun tapaan ja se hävisi Triplan myymälästä yhtä vähin äänin kuin ilmestyikin sinne.
Japanilainen vesimelonisuklaa on kanssa yksi parhaimpia, mitä olen koskaan syönyt, vaikka kuulostaa aivan käsittämättömälle yhdistelmälle.
Koto-Suomessa parasta suklaata ovat Lindtlin suklaanallet ja -puput. Artesaanisuklaata tulisi maistella enemmän, mutten yleensä raaski ostaa - kuten en noita kalliita pupuja ja nallejakaan niin usein.
Ritter Sport 100g Rum Raisins Hazelnuts suklaa
Fazerin appelsiinikrokantti-tummasuklaa, jota ei vissiin enää valmisteta kun en ole löytänyt. Myös joskus oli päärynä-tummasuklaata joka oli tosi hyvää.
Fazerin suklaalevy, jossa kokonaisia hasselpähkinöitä.
Simpukkasuklaat, pätkikset, Budapestit ja Mozart-kuulat sekä juhlapöydän konvehtirasiasta ne joissa on minttua tai toffeeta, erityisesti se joku crispy. Jännää miten paljon maut vaihtelee, kun täällä on mainittu monia inhokkejani kuten likööri- ja marmeladikonvehdit sekä fazerina!
Vierailija kirjoitti:
Simpukkasuklaat, pätkikset, Budapestit ja Mozart-kuulat sekä juhlapöydän konvehtirasiasta ne joissa on minttua tai toffeeta, erityisesti se joku crispy. Jännää miten paljon maut vaihtelee, kun täällä on mainittu monia inhokkejani kuten likööri- ja marmeladikonvehdit sekä fazerina!
Simpukkasuklaat, budapest ja minttusuklaatummasuklaa-konvehdit on omia inhokkeja, joten kyllä, maut vaihtelee.
En oikeastaan kovasti välitä suklaasta, mutta joskus jossain vaikka jäätelöannoksessa tai leivoksessa on sellainen kova lohkeava suklaakuori. Siitä tykkään. Tai niin kuin niissä suukkojutuissa, pitäisikin jouluksi ostaa niitä pakkaus.
Sulatettu Pätkis croissantin väliin ja kuppi kaakaota .
Tykkäättekö siitä ananaskonvehdista Juhlapöydän konvehtirasiassa? :D Jakaa mielipiteitä todella rajusti. Mun mielestä ihan huippu.
Onko Lidlin simpukkasuklaa mistään kotoisin? Harkitsen ostamista.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Tykkäättekö siitä ananaskonvehdista Juhlapöydän konvehtirasiassa? :D Jakaa mielipiteitä todella rajusti. Mun mielestä ihan huippu.
Tykkään!
🇺🇦🇮🇱
Siesta. Ja laivasuklaa, se iso levy.
Fazerin rasiassa oleva kirsikkasuklaa- ja lattekonvehdit eli useinmiten vain jouluna näitä. Kaikki minttusuklaa ja Da capo ympäri vuoden.
After Eight, Budapestit ja Brunbergin kohvehdit.
Näitä saa Suomesta Isosta Omenasta.