Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kaikista suklaista suosikkisuklaasi? Voi olla vaikka tietty levy tai vaikka jonkin kovenhtorasian yksittäinen konvehti, patukka tai mikä vaan!

Vierailija
17.11.2020 |

Mikä se on? Ja miksi?

Kaikki suklaat sallittuja valkoisesta tummimoaan tummaan, suklaanapeista levyihin. Voi olla myös joku mitä ei enää valmisteta!

Kommentit (485)

Vierailija
281/485 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinaisen Hellaksen ja Chymoksen suklaakonvehtirasioissa oli hyvää suklaata. Kasarin lopussa niitä vielä sai.

Vierailija
282/485 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monien kanssa samaa mieltä siitä että fazerin suklaat on jokin pilannut. Ehkä se palmuöljy tai muu reseptiuudistus jossa raaka-aineita muutettu halvemmiksi. Kuitenkin tänä vuonna hoksasin että se present - rasian sitruunapiiras-konvehti on yllättävän hyvää, jopa niin että tekis mieli ostaa niitä lisää koko ajan. :D

Toinen ehdoton herkku on Pandan sydän-konvehtirasia: tummalla suklaalla kuorrutettu vadelmamarmeladisydän. ♥️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/485 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin vadelma-karpalo levy <3

Vierailija
284/485 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maraboun crisp patukka ja levy

Ovat ihan erilaisia ja molemmat niiin hyviä

Vierailija
285/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mon Cheri -kovehdit. Kuuluivat aina jouluun.

286/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Tällä hetkellä Tupla -kausi meneillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
287/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindt Lindor -suklaapallot! Rakastan niitä kaikkia makuja. Harmi (tai no, kropan kannalta hyvä :-), kun ovat niin kalliita. Irtomyynnissä yleensä n. 35€/kg, joten ei ole varaa ostaa niitä kuin joskus ja jouluna. Viikonloppuna sattui hyvä tuuri, kun Triplan Lindt-myymälän koko valikoima oli -20%. 

Vierailija
288/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin Marianne Kismet😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
289/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka tykkää Pandan suklaarusinasuklaasta?

En jaksanut kaikkia kommentteja lukea mutta ei ainakaan tullut vastaan

Vierailija
290/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuhaus Gianduja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
291/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa Varhonan konvehti.

Vierailija
292/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultasuklaan riisisuklainen iso jääkiekko, jota ei valitettavasti enää tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
293/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Miranda(?) ja Vanessa-suklaakonvehdit on parhaita, niissä on vaan 2 konvehtia mistä en tykkää.

Fazerin Present on myös hyvä, mutta siinä on 8 pahanmakuista.

Vierailija
294/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen Royal.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
295/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin Tofferina patukka. Tai sit toinen pätkis crunchy.

Taltuttaa makeannälän mukavasti.

Vierailija
296/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupla original, ehdottomasti. En kyllästy siihen koskaan. Toinen superhyvä suklaaherkku on Susu joko patukkana tai irtokarkkilaarin paloina.

Vierailija
297/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin mustikkajogurtti-levy

Vierailija
298/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaan suurena ystävänä on vaikea keksiä vain yhtä, mutta tässä muutama suosikkini. Pätkis, fazermint, fazerin vadelma-jogurttisuklaa, kismetit kaikissa mauissa, dumlet.

Vierailija
299/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaan suurena ystävänä on vaikea keksiä vain yhtä, mutta tässä muutama suosikkini. Pätkis, fazermint, fazerin vadelma-jogurttisuklaa, kismetit kaikissa mauissa, dumlet.

Dumlella nyt ei ole mitään tekemistä suklaan kanssa. 99% kaikkea muuta kuin suklaata.

Vierailija
300/485 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunbergin minttusuklaanapit, simpukkasuklaa, Raffaellot, Ferrero Rocher. Myös kaikki kalliit, kauppahalleista tms. saatavat konvehdit. Ei ole varaa ostaa kovin montaa, niin ei annoskoko kasva suureksi :D