Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan työkyvyttömyyseläkettä 1550€/kk

Vierailija
26.08.2025 |

Nettona siis. Olen naimisissa. 

Eläkkeelläni pystyn maksamaan normaalien kulujen lisäksi myös oman harrastukseni, ja säästämään pahan päivän varalle sekä matkustelua varten.

Miksi tämä olisi väärin? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama summa. Eihän tässä mitään väärää ole. Yritetään elää parhain päin vaikka eläkkeellä jo olisimme.

Vierailija
2/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin väliaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä 5v. Sain nettona 1990€/kk. Oli hienoa aikaa, nyt tosin taas työelämässä mukana ja eläkkeelle aikaa 6v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä 40 v valtiolla ja nyt saan vanhuuseläkettä tuon verran. 

Vierailija
4/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kai aika normi duunarin työeläke. Jos on tehnyt töitä ikänsä, niin usein on myös jonkinlainen oma asunto ja pärjää silloin paremmin, jos asumiskulut eivät ole suuret.

Vierailija
6/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva maksaa sairaiden elämä🤷

Vierailija
7/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltähän se taas tuli.

Suomen valtio on järjestänyt asiat niin, että myös sinä ja läheisesi olette oikeutettuja työkyvyttömyyseläkkeeseen, jos käy niin että työkyky menee.

Vierailija
8/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö epävakaa persoonalllisuushäiriö diagnoosiksi eläkkeelle pääsyyn?

Vierailija
9/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltähän se taas tuli.

Suomen valtio on järjestänyt asiat niin, että myös sinä ja läheisesi olette oikeutettuja työkyvyttömyyseläkkeeseen, jos käy niin että työkyky menee.

Ei missään nimessä. Maksan itse sairauskuluni jos sairastun. En myöskään aio ottaa eläkettä vastaan kun jään eläkkeelle.

Lapsistanikaan en halunnut lapsilisää ja heidän koulutuksen maksoin omasta pussista.

Vierailija
10/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltähän se taas tuli.

Ei missään nimessä. Maksan itse sairauskuluni jos sairastun. En myöskään aio ottaa eläkettä vastaan kun jään eläkkeelle.

Lapsistanikaan en halunnut lapsilisää ja heidän koulutuksen maksoin omasta pussista.

Näinhän sitä monet näyttävät jotenkin oudosti järkelevän, kun noita kommenttejaan latelevat 😀

Vierailija
11/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko terve lusmu ?

Vierailija
12/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaiden ja sairaiden, osa työttömistä onnistuu kusettamaan lääkäriä tarpeeksi uskottavasti niin saa paperit.

Osa hakee näitä fyysisten juttujen perusteella ja osa henkisten.

Mitähän tuokin harrastaa, siihen löytyy kuitenkin kykyä, kevyeen työhön ei, erikoista?

Vierailija
13/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa ja matkustelee mutta ei kykene työhön, jep jep, onkohan joku sukulainen kirjoittanut nuo kyvyttömyyspaperit?

Vierailija
14/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan työmarkkinatukea. Miksi tämä olisi väärin?

Vierailija
15/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saisin 1550€, mutta se kuuluisa kelalääkäri on sitä mieltä, etten ole työkyvytön. Kumma kyllä, kaikki muut ihmiset ovat, etenkin työnantajat.

Vierailija
16/16 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaiden ja sairaiden, osa työttömistä onnistuu kusettamaan lääkäriä tarpeeksi uskottavasti niin saa paperit.

Osa hakee näitä fyysisten juttujen perusteella ja osa henkisten.

Mitähän tuokin harrastaa, siihen löytyy kuitenkin kykyä, kevyeen työhön ei, erikoista?

Lääkäri kirjoittaa ainoastaan diagnoosin ja työeläkeyhtiössä tehdään päätös potilasta näkrmättä. Tuo on ihme harhaluulo, että jotenkin huijaamalla voisi päästä työkyvyttömyys eläkkeelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi