Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUORIPUKKI ja PAHA

Vierailija
17.03.2014 |

Ukkomies 50+

Olen addiktoitunut maksullisiin naisiin.

Kun netti tuli kohta 20 vuotta sitten niin se alkoi.

Laskin juuri, että ole ollut yli 500 kertaa maksullisen kanssa.

Tuo on varovainen arvio. Rahaa on varmasti mennyt reilusti mutta onneksi on ollut varaa.

En ole läski surkimus ulkoisesti, eikä vaimoni pihtaa mutta nuoret naiset on vaan niin uskomattoman kiihoittavia.

Pääasiassa opiskelija ym. ns. ei raskaansarjan ammattilaisia olen suosinut.

Harvoi olen ollut saman kanssa enemmän kuin kerran.

Sanoisin, että n. 90% on ollut onnistuneita tapaamisia ja loput huonoja.

Aina kumilla ja naista hyvin kohdellen.

Suihkun jälkeen siistinä ja puhtaana tapaamisiin, noilla olen pärjännyt.

Jonkun sortin luonnevika varmasti löytyy kun omatuntokaan ei pahemmin kolkuttele.

Ilmaiseksikin olisin saanut mutta koskaan en ole sillä lailla pettänyt;)

vaan aina rahalla maksanut.

Jos kertoisin mihin kaikkeen ja keihin kaikkiin olen törmännyt kukaan ei uskoisi mutta sanottakoon, että uskomattomia tapauksia joukossa.

Tiedän, että osittain johtuu siitä, että kun on vastuullisessa ja vaativassa tehtävässä niin, että edes sängyssä saisi joskus keskittyä vain omaan nautintoonsa ilman, että pitää sielläkin suorittaa.

Kun maksaa niin ei tarvitse kummankaan pettyä.

Terveisin

Huoripukki

Ps. Kun varmastii pyyhketä tulee niin voin todeta, että on ollut kyllä monesti aivan uskomattoman hauskaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mitä ilmeisemmin ostanut seksiä myös parituksen uhreilta, mitä mieltä olet siitä? Oletko myös aivan varma, että saisit seksiä maksamatta siitä ja millaisia he olisivat? Tunnetko itsesi surkimukseksi/machoksi/tosimieheksi/luonnevikaiseski tai muuten henkisesti sairaaksi (siitähän tosin mainitsitin, että luulet olevasi luonnevikainen) Kykenetkö normaaliin parisuhteeseen ja sen haasteisiin? Miten tämä "luonnevikaisuutesi" ilmenee muuten ihmissuhteissasi? Eikö häiritse, että seksinmyyjällä ei välttämättä ole sinusta kovin positiivista kuvaa jms. Olisitko iloinen jos mahdollinen tyttäresi alkaisi hupakoimaan? Mitä jos paljastuisit työnatajallesi/vaimollesi/kavereillesi? Näetkö asiassa mitään moraalitonta. Ymmärrän tietenkin, ettet näe...

Vierailija
2/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 18:47"]Ukkomies 50+

Tuo on varovainen arvio. Rahaa on varmasti mennyt reilusti mutta onneksi on ollut varaa.

En ole läski surkimus ulkoisesti, eikä vaimoni pihtaa mutta nuoret naiset on vaan niin uskomattoman kiihoittavia.

Jonkun sortin luonnevika varmasti löytyy kun omatuntokaan ei pahemmin kolkuttele.

Jos kertoisin mihin kaikkeen ja keihin kaikkiin olen törmännyt kukaan ei uskoisi mutta sanottakoon, että uskomattomia tapauksia joukossa.

Tiedän, että osittain johtuu siitä, että kun on vastuullisessa ja vaativassa tehtävässä niin, että edes sängyssä saisi joskus keskittyä vain omaan nautintoonsa ilman, että pitää sielläkin suorittaa.

Terveisin

Huoripukki

Ps. Kun varmastii pyyhketä tulee niin voin todeta, että on ollut kyllä monesti aivan uskomattoman hauskaa.

[/quote]siirry yh äiteihin niin säästyy rahaa kummasti.ne lähtee aina mukaan ja nainnille tulee hintaa siiderin tai kaljan hinta.sitä voi nussia niin kauan kun se alkaa puhua seurustelusta..sitten vaihtoon.yh äideillä on hyvä myös rahottaa elämistään esim muiden yh äitien nussiminen.eli pyytää rahaa kun menee kaljalle ja sillä rahalla tarjoaa sidukan uudelle kaadolle joka antaa taas persettä..eli tämä on jatkumo ja lopulta et maksa pillusta mitään vain sen ekan saastasen yh äipän sidukan..niillä hölmöillä voi maksattaa laskunsakkin ja elää siivellä.suosittelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 18:47"]Ukkomies 50+

Terveisin

Huoripukki

[/quote]siirry yh äiteihin niin säästyy rahaa kummasti.ne lähtee aina mukaan ja nainnille tulee hintaa siiderin tai kaljan hinta.sitä voi nussia niin kauan kun se alkaa puhua seurustelusta..sitten vaihtoon.yh äideillä on hyvä myös rahottaa elämistään esim muiden yh äitien nussiminen.eli pyytää rahaa kun menee kaljalle ja sillä rahalla tarjoaa sidukan uudelle kaadolle joka antaa taas persettä..eli tämä on jatkumo ja lopulta et maksa pillusta mitään vain sen ekan saastasen yh äipän sidukan..niillä hölmöillä voi maksattaa laskunsakkin ja elää siivellä.suosittelen
[/quote] ja kun höpisee rakkaudesta näille pöljille niin voi saada hyviäkin korvauksia.perseaukisiahan ne monesti on mutta ottavat pikavippiä kun puhuu pyörryksiin.ja naintikeikat kannattaa ajoittaa korvaus.lapsilisä.asumistuki ja elatusmaksun päiviin ettei tarvi tyhjin käsin lähteä

Vierailija
4/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 18:47"]

Ukkomies 50+

Terveisin

Huoripukki

[/quote]    Nämä huoripukithan kirjoittelevat osatamistaan palveluista osoitteessa www.sex.work.net.forum. kukin voi päätellä, minkälaisia he ovat...

Vierailija
5/12 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä huoripukit kommentoivat ostamiaan palveluja sivulla www.sex.work.net.forum. Jokainen voi päätellä minkälaisia he ovat...

Vierailija
6/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk!

Ällöttävä ajatus, että tuollainen vanha ukko harrastaa rahasta seksiä nuoren naisen kanssa. En kyllä usko, että tilanne olisi kovin mukava palvelun tarjoajallekaan. Herra tietenekin kirjoittaa muuta pönkitääkseen omaa egoaan. Ällöttävääää ja todella käy sääliski näitä nuoria naisia, jotka joutuvat tällaiseen tilanteeseen

Vierailija
7/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarinasi tarkoituksella jätetty tänne, että se ärsyttäisi äitejä jm? Sairasta touhua, ei voi muuta sanoa! Ja säälittävää!

Vierailija
8/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen leikkinyt ajatuksella koittaa maksullisia naisia. Jokin niissä kiihottaa todella paljon. Enkä nyt puhu mistään aasialaisista vaan juuri paikallisista/eurooppalaisista nuoremmista naisista kuten opiskelijatytöistä yms. Ogelmana ei ole se etten saisi seksiä muuten. Minulla on puoliso ja vielä hyvän näköinen ja saisin myös baarista naisen. Mutta esim puolison kanssa ogelmana on se että hän on kovempi jutuistaan makuhuoneen ulkopuolella kun itse makuhuoneessa. Ja seksi vain ei ole niin hyvää kun se voisi olla, mutten sen takia halua naista vaihtaa. Tiedän myös ettei hän tulisi iikinä hyväksymään että harrastaisin seksiä jonkun muun kanssa, puhumattakaan maksullisista.

Tämä maksullisissa käynti on minulle sama kun että vaikka osaan tehdä hyvää ruokaa, niin silti tykkään syödä mieluummin ulkona. Maksullisissa on juuri se sama mukavuuden ja helppouden tunne, saat sitä mistä maksat eikä sun tarvi suorittaa itse mitään.

Lisäksi minulle seksi on hyvin arkinen ja tavallinen asia, joka ei ole millään tavalla tabu tai vaati mitään erikoisempia tunteita kahden henkilön välillä. Sen takia en näe huoriin menemistä sen kummempana kun hierojalla käymistä. Olen kyllä tietoinen ettei suurin osa näe asiaa ihan samalla tavalla.

Joku tässä mainitsi tämän alan ja ihmiskaupat. Olen tietoinen siitä että kyseisellä alalla tätä tapahtuu enkä ostaisi palveluja jos tietäisin että tukisin ihmiskauppaa, mutta ei se minua estäisi kokonaan ostamasta seksiä. Samoin en myöskään jätä ostamatta kehitysmaissa tehtyjä vaatteita sen takia että joskus alalla esiintyy/on esiintynyt lapsityövoimaa.

PS. Tarkoitus ei ole ärsyttää ketään, kerroin vain miten asian näen.

30-M

Vierailija
9/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen siis kiihottaa ja on vaihtelua. Entäs sitten se yhteys, nimenomaan läheisyys ja henkinen yhteys omaan vaimoon? Eikö huorissa käyminen vaikuta läheisyyden tunteeseen, kun ei voikaan jakaa ihan koko elämäänsä vaimon kanssa? Eikö se estä sitä kaikkein läheisintä ja luottamuksellisinta suhdetta syntymästä ja tule kuitenkin sillä tavalla vaimon ja huorissa käyvän miehen väliin. Samoin kuin siis minkä tahansa asian salailu? Onko avoimuudella ja vastavuoroisella läheisyydellä siis näiden miesten kohdalal mitään merkitystä? Entä luottamus, mikä merkitys sillä on, vai onko se vain tavallaan hyödyke, eli kun vain toinen ei tiedä ja luottaa, niin kaikki on oikeasti hyvin. Tietysti myös omatunto painaa monella, mutta sitten tosiaan tämä henkisen läheisyyden menetys, eikö se vaivaa?

Vierailija
10/12 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli huoripukin motiivi tulla kertomaan asiasta vauvalehteen?

Vierailija
11/12 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut edes lukea papparaisen seikkailutarinaa. Sori.

Vierailija
12/12 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen yrittää kääntyä miehiseksi huoripukiksi siitä kirjoittamalla, niin tulos on tuo. Epäuskottava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi