Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti ja pieni poika ovat kuolleet tulipalossa

Vierailija
17.03.2014 |

Äiti ja pieni poika ovat kuolleet tulipalossa Sastamalassa Pirkanmaalla.

Pirkanmaan pelastuslaitos sai aamulla klo 9.05 ilmoituksen tulipalosta Sastamalassa.

Palokunnan saapuessa kymmenen minuutin päästä paikalle noin 170-neliöinen, hirsirunkoinen talo oli jo ilmiliekeissä. Kaksi lasta tuli samoihin aikoihin ulos palavasta talosta.

Vainajat löydettiin rakennuksen raunioista iltapäivällä. Kyseessä on viisilapsisen perheen äiti sekä perheen 4-vuotias poika.

Perheen kaksi vanhempaa lasta olivat aikaisemmin lähteneet kouluun. Muita uhreja ei odoteta enää löytyvän. Perheen alaikäiset lapset ovat Sastamalan sosiaalitoimen huolehdittavana ja saavat kriisiapua.

Talo paloi edelleen vielä iltapäivällä.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut vl-lahkolaisia, kun oli noinkin iso tuo lapsikatras? Toisaalta heillä ei iskät niin helposti jätä perhettään, kuin yleensä. Olen kyllä kuullut, että heikäläisilläkin isä joskus lähtee lätkimään, kun ei jaksa 10-17 lapsen hälinää.

Ja kuuluu olevan lupa ottaa uusi vaimo piankin !!!

Surullinen, todella murheellinen on tuo tapaus :(

Ei paljon huvita tietää Jaggerin naisystävän itsarista tämän luettuaan!

Vierailija
82/88 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut VL, eskarilainen seuraava ja siitä ylöspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olleet kyllä mitään lahkolaisia. Elämä perheellä hiukan sekaisin ja lasten isä ihan täys hulttio. Eikä tarvi epäillä mitään alkoholismia, tai muuta sellaista, siitä ei ollut kyse, kun sitä kumminkin seuraavaksi tarjotaan syyksi...

Vierailija
84/88 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Nuo koiran pelastamisjututhan viittaavat ketjuun jossa oma koira pelastetaan ennen vieraan lasta. Kun tämä uutinen on totta, kuulostaa tuon toisen ketjun ajatukset koiran pelastamisesta vähintäänkin oudoilta)

Vierailija
85/88 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 22:33"]

No ei olleet kyllä mitään lahkolaisia. Elämä perheellä hiukan sekaisin ja lasten isä ihan täys hulttio. Eikä tarvi epäillä mitään alkoholismia, tai muuta sellaista, siitä ei ollut kyse, kun sitä kumminkin seuraavaksi tarjotaan syyksi...

[/quote] Olin itse nuorempana J:aan vähän ihastunut...

Vierailija
86/88 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 19:20"]

Miten perheenäiti nukkuu vielä yhdeksän aikaan?

[/quote]

Mäkin nukun kun olen vapaalla, mitä ihmeellistä siinä on?

[/quote]Lapset on yleensä aamuvirkkuja. Ettei tässäkin tapauksessa lapset päässeet käsiksi tulitikkuihin.

Vierailija
87/88 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti lukekaapa tämä ketju alusa loppuun.

Toivon todella että jokaikiselle ilkeilijälle tässä ketjussa käy huonosti elämässä.

Vierailija
88/88 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai jospa vaikka äiti on ollut kokkaamassa ja lapsi leikkimässä toisessa huoneessa.

Oletteko itse aina lastenne kyljessä kiinni? Oletteko?

Jos ovat pyörtyneet häkään molemmat. Tai jos palo saanut alkunsa ja äiti juossut soittamaan hätänumeroon epäonnistuen siinä, syynä edelleen se häkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan