Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko pakkorokotukset jos suuri osa kansasa ei halua koronarokotetta?

Vierailija
17.11.2020 |

Tullaanko kotoa hakemaan yhteiskuljetuksella lähimmälle terveysasemalle?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚐💉💉

Vierailija
2/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjon rokottajan, kyllä se muutamalla satasella tekee väärät kirjaukset ja koska joka tapauksessa rokote on koekaniinivaiheessa, niin mahdollinen sairastuminen johtuu siitä, että muka sain lumerokotetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ollaan äänestetty ja kohta sitä saadaan!

Vierailija
4/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule

Vierailija
5/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä näky kun naapurin huutavaa vastustajaa kärrätään pakkopaidassa rokotettavaksi 😂😂

Vierailija
6/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä seuraava paska-palstan jankutuksen aihe maskien jälkeen. ROKOTEROKOTEROKOTE. 

Vierailija
7/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, ei pelkoa.

Vierailija
8/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? Eihän se vaadi kuin lakimuutoksen.

Vierailija
9/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule pakkorokotuksia, mutta veikkaan että se vaikuttaa terveydenhoidossa aika paljon hoitajien ja lääkäreiden asenteisiin hoitaa sellaisen potilaan koronaa tai siihen liittyviä ongelmia. Ne kuitenkin näkee sieltä koneelta että onko se rokote otettu vai ei.

Vierailija
10/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muttei tuon takia lakia muuteta. Pitäisi olla vakavampi tauti, että pakkorokotettaisiin.

Vierailija
11/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei periaatteessa, mutta matkusteluun voidaan vaatia koronarokotetodistusta

12/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tulisi pakolliseksi? Yhteiskunta ei ole halunnut pakottaa edes vanhempia rokottamaan pienokaisiaan vakavia sairauksia vastaan. Aina välillä leimahtaa sitten rokotevastaisella paikkakunnalla tuhkarokkoepidemia. Viimeksi Pohjanmaalla pari vuotta sitten.

,

Vierailija
13/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu muka jättää rokotteen ottamatta?

Vierailija
14/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ottaa rokotetta, enkä todennäköisesti enää koskaan mitään muutakaan rokotetta. Noh, jäykkäkouristus on ainut, jota voin harkita. Olen kyllä valmis kantamaan mahdolliset seuraukset itse. Lääkäriä ja sairaalaa välttelen muutenkin kaikissa vaivoissa viimeiseen saakka erittäin huonoista lapsuuden aikaisista kokemuksista johtuen. Silloin en voinut itse päättää, nyt aikuisena voin. 

Vierailija
15/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita edes lakimuutosta. Tartuntatautilaissa on jo tarvittava pykälä pakkorokotuksista. Koronavirus ei kuitenkaan ole sellainen, jonka vuoksi pakkorokotuksiin ryhdyttäisiin. 

Vierailija
16/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio ottaa rokotetta, enkä todennäköisesti enää koskaan mitään muutakaan rokotetta. Noh, jäykkäkouristus on ainut, jota voin harkita. Olen kyllä valmis kantamaan mahdolliset seuraukset itse. Lääkäriä ja sairaalaa välttelen muutenkin kaikissa vaivoissa viimeiseen saakka erittäin huonoista lapsuuden aikaisista kokemuksista johtuen. Silloin en voinut itse päättää, nyt aikuisena voin. 

Sikainfluenssarokotustakaan en ottanut ja se oli elämäni parhaita päätöksiä. En myöskään sairastunut sikainfluenssaan, mutta olin silloin todella varovainen, paljon varovaisempi kuin nyt. Tajuan siis kyllä, että voin sairastua koronaan ja se voi olla kohtalokaskin. En kuitenkaan kauheasti jaksa välittää kun elämä on muutenkin nykyään todella vaikeaa. Minulla on siis paljon ongelmia, sellaisiakin, joihin olen yrittänyt apuakin hankkia mm. sossu, mutta apua en ole saanut. Eniten pelottaa, että tartuttaisin muita.

Vierailija
17/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tulisi? Rokote kun suojaa vain saajaansa niin jos joku ei halua niin aivan samahan se on. Korkeintaan riskiryhmäläisille ja yhteiskunnalle tärkeille ryhmille rokote suotava. Silloin voitaisiin avata myös yhteiskunta normaaliksi. Turha niitä edes tuhlata jokaiseen sillä suurin osa saa sairastaa vapaasti. 

Vierailija
18/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ole edes tulossa kuin vain noin reilulle miljoonalle. Terveydenhuollon työntekijät ovat ensimmäisten joukossa, itse aion tietenkin ottaa koska työelämää vielä paljon edessä ja työskentelen vaikeasti sairaiden potilaiden parissa. Eli ei tietenkään pakkoa tule koska sitä ei edes riitä kaikille. Senkin puoleen hyvä etteivät kaikki halua, niin ei tule riitaa.

Vierailija
19/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän menee monta vuotta, että Suomeen edes saadaan yli 5miljoona rokotetta... Joten ei riitä edes kaikille halukkaille ensin. Ja ensin rokotetaan terveydenhuolto, sitten riskiryhmiä. Eli en taida kovin karkipäässä olla sitä edes saamassa perusterveenä nuorena ihmisenä

Vierailija
20/84 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla varaa maksella vahingonkorvauksia, joita tuosta kuitenkin ilmeisesti osotetaan tulevan, ksoka perustettu rahastoakin sitä varten.  Siksi täytyy pelottelusyyllistys-kampanjalla taas koettaa saada ihmiset ottamaan vapaaehtoisesti eli omalla vastuullaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän