Kuinka paljon sinulle pitäisi maksaa, että leikkaisit itsesi kaljuksi?
Sano rahasumma. Saat pitää peruukkia tai pipoa mutta joudut käymään töissä.
Kommentit (33)
6000e jos sitä peruukkia sais tosiaan pitää.
Kerran leikkasin hiukseni pois ja parantelin tulosta hiustenleikkuukoneella. En siis ollut täysin kalju, mutta hiukseni olivat huomattavan olemattomat. Yllättäen tuo sänkitukka jopa sopi minulle, ja sain positiivisia kommentteja. Hiukset kasvoivat nopeasti takaisin.
Nyt en haluaisi ajella päätäni, mutta sopivasta summasta voisin sen tehdäkin. Sänkitukkaan riittäisi muutama satanen ja kaljuksi ajeluun vähän enemmän... no, vaikka 3000 €.
En nyt kyllä varsinaisesti tarvitse nykyistä enempää rahaa, joten on vähän hankala sanoa mitään summaa. Opiskeluaikana olisin ihan hyvin voinut vetää vaikka kuukauden vuokrasta joka kuukausi.
Ai saisin työpaikankin?! Kuulostaa hyvältä diililtä. Sanotaan 3000€.
50 000 en ole pikkurahan tarpeessa
t.tutkija-mies
30 000e, loput lukuvuosi maksut ja vähän päälle ettei tarvitsisi ottaa lainaa ja vaivata vanhempia. Rakastan pitkiä hyväkuntoisia hiuksiania joita olen kasvattanut lähes 10 vuotta.
Pankkilainaani vastaavan summan. Tykkään tukastani.
On niin iso ja ruman mallinen pää, että kyllä miljoonista puhutaan.
Kasvaahan se takaisin ja lyhyt tukka sopii mulle. En silti ihan ilmaiseksi leikkauttaisi kaljuksi, enkä 2000 euroa voisi riittää. :)
Noin 50 000 koska mulla on ihana pitkä tukka - muutaman tonnin voisin tinkasta, jos siitä jäisi kiinni. Ihan pikkurahan puutteessa en myöskään ole, eikä ole lainoja, joten en myisi hätään.
600 euroa.
Kasvaahan se nyt takaisin. Mulla on paksu, hyvälaatuinen hius ja nopeakasvuinen. Silti asiakaspalvelutyössä se peruukki ois vähän niin kuin pakollinen. Sen käytön vaivasta tuo 600 e.
Koska olen jo tukkani leikannut kaljuksi ihan ilmaiseksi, niin tuskin kukaan siitä enää maksaisi. Kasvoi muuten takaisin;)
Nyt on niin ruma lyhyt tukka, niin sanotaan että 500,-
Minulla on pitkät vaaleat hiukset, sanoisin että 5000 € kävisin ajamassa kaljun.
Lähtivät viime vuonna sytostaattihoitojen myötä ihan ilmaiseksi pois, tai oikeastaan jouduin itse maksamaan, olikohan noin 37 euroa/hoitokerta. Nyt on taas pieni sänki päässä, mutta ihan olisin valmis siitä luopumaan vaikka ilmaiseksi, peruukkikin on omasta takaa valmiina makkarissa.
No niin on hentonen liru nykyinen tukka, että jos nyt euron sais per hiuskarva = 3e.