Kumman pelastaisit lassukan vai käsilaukkusi?
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 23:24"]
En ainakaan lassukkaa. Lassukoillehan on normaalia kuolata ja miettiä seksuaalisia fantasioita yli 20vuotta nuoremmista tytöistä. Koska olen itse 20vuotias tyttö, niin ei kiitos.
[/quote]
20-vuotias tyttö? En tiedä tiedä sinä tytön ja naisen määrittelet, mutta minä olen ainakin kutsunut täysi-ikäisiä ihmisiä naisiksi. Kiinnostaisi tietää miten sinä määrittelet tytön ja toisaalta myös miten määrittelet lassukan?
[/quote]
Mitähän vitun merkitystä sillä on, miten joku määrittelee tytön? Olisikohan sinun aika mennä nukkumaan...
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:40"]
Kai annat pillua myös? Lassukkana ajattelen ettei kannata pelastua jos ei saa tuheroa.
[/quote]
En lassukoille. :)
[/quote]
"Antaisit beibe!"
Laukkuni, se on kuitenkin tärkeä.
Lassukka pärjää varmastikin, onhan se mies. Jos ei, niin se on luonnon valintaa se.
Käsilaukkuni. Lassukka pystyisi naisen nähtyään suoltamaan niin paljon lisää sontaa, että yltäisi reunalle omin avuin.
Jotenkin vähän surullista kuinka paljon tällä palstalla vähätellään ja haukutaan miehiä. Ei anna kovin mairittelevaa kuvaa suomalaisista äideistä :/
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:36"]
Jotenkin vähän surullista kuinka paljon tällä palstalla vähätellään ja haukutaan miehiä. Ei anna kovin mairittelevaa kuvaa suomalaisista äideistä :/
[/quote]
ihan vaan tiedoksesi että tämä aloitus ei ole äidin eikä naisen näppäimistöstä. Koskaan en ole enkä tule samaistumaan porukkaan joita täällä kutsutaan lassukoiksi, kymmeniä kertoja olen vaatinut heiltä perusteluita huoritteluihin ja vihapuheisiin, mitään vastausta saamatta, sama vttuilu kohdistuu heillä myös miehiin, jotka ei heitä ja heidän juttujaan myötäile.
ap
Vuonna 1995 käytiin Holmenkollenilla. Mulle ostettiin sellainen asuntovaunujen persiiseen kuuluva matkamerkki. Sitä olen vaalinut lompakosta lompakkoon ja nytkin se on uudessa käsilaukussani.
Tarvitseeko selittää enempää?
Minulla on yli tonnin Mulberry, joten en todellakaan jättäisi sitä mihinkään lantasiiloon.
Käsilaukkuni. Lassukan pelastaminen lantasiilosta on lähes mahdotonta, niin hyvin se sinne maastoutuu.
Täällä eräs vakituisesti palstaileva isä, joka on kyllästynyt nimimerkkiin -Mies28v-. Käyttää tätä foorumia terapiaryhmänään pilaten kaikki keskustelut.
[/quote]
Öööö oletko koskaan lukenut näiden ns. lassukoiden tekstejä?
Kerrankin hyvä juttu :D jatkakaa kehittelyä!!
ja kyllä, pelastaisin Michael Korsini ja lassukat, se ei tarkoita teitä vaan laukkua. Sinnepä te minutkin jättäisitte oman onneni nojaan jos pitäis valita Flesukan tai minun väliltä :D
Siis enhän mä vois lassukkaa pelastaa kun olen yli 25v. Se ei näkis mua vaikka kuinka koikkelehtisin, ihmettelis vaan katoavaa käsilaukkua.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:49"]
[/quote]
[/quote]
Öööö ymmärrätkö että ei ole olemassa mitään "lassukoita"? Kyseinen ryhmä on av-palstan luoma olkinukke, jonka avulla miehiä halvennetaan. Uskon että suurin osa tämän palstan lassukoiden teksteistä on itse asiassa naisten kirjoittamia provoja. Henry Laasanen ei ole yhtä kuin miesasialiike, vaan kyseessä on yksittäinen henkilö, joka mieltää itsensä miesasialiikkeen kannattajaksi. Kuitenkin täällä KAIKKI maskulistit leimataan "lassukoiksi", termi johon täällä liitetään mm. naisettomuus, naisviha, eräänlainen reppanuus jne.
[/quote]
[/quote]
Miehen sananvapaus on siinä tapauksessa aika paljon laajempi kuin naisen. Mies saa täällä palstalla mielinmäärin huoritella, vaatia raiskausten sallimista, teinityttöjen pakottamista seksityöhön ja suojaikärajojen pudottamista, ihmisoikeuksien ja äänioikeuden sekä kouluttautumismahdollisuuksien poistamista naisilta, abortin sallimista jos sikiö on tyttö, eronneiden naisten julkista kivittämistä ja väittää uudelleen ja uudelleen kuinka naiset ovat kaikessa miestä huonompia ja lisäksi kykenemättömiä nauttimaan seksistä (kaikki nuo em. löytyvät tältä palstalta, lassukoiden kirjoituksina), ja naiset eivät saa reagoida noihin kommentteihin millään tavalla.
Melkoista.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:56"]
[/quote]
[/quote]
Öööö ymmärrätkö että ei ole olemassa mitään "lassukoita"? Kyseinen ryhmä on av-palstan luoma olkinukke, jonka avulla miehiä halvennetaan.
[/quote]
Onko sun maailmassa mitään tilannetta jossa mies joutuu katsomaan peiliin ja ottamaan vastuuta sanoistaan? Onko kaikki vika tosiaan aina naisen?
[/quote]
Kyynel.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:56"]
[/quote]
[/quote]
Uskon että suurin osa tämän palstan lassukoiden teksteistä on itse asiassa naisten kirjoittamia provoja.
[/quote]
Kerro siis miesasiamiehille että todellisuudessa heitä ei ole olemassakaan.
Samat naisvihamieliset jutut joita täällä on ollut, löytyvät myös eräistä mainitsemattomista blogeista, jopa nimien ja kasvojen kanssa, mutta ehkä siinäkin on taustalla AV-mammojen juonimat julmat identiteettivarkaudet...
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 23:24"]
En ainakaan lassukkaa. Lassukoillehan on normaalia kuolata ja miettiä seksuaalisia fantasioita yli 20vuotta nuoremmista tytöistä. Koska olen itse 20vuotias tyttö, niin ei kiitos.
[/quote]
20-vuotias tyttö? En tiedä tiedä sinä tytön ja naisen määrittelet, mutta minä olen ainakin kutsunut täysi-ikäisiä ihmisiä naisiksi. Kiinnostaisi tietää miten sinä määrittelet tytön ja toisaalta myös miten määrittelet lassukan?