Pitäisikö Turun liittyä Venäjään?
Nyt kun Krim näyttää voivan liittyä Venäjään vain lähettämällä anomuksen, niin miksei sama toimisi Suomessakin? Mä ehdotan, että Turussa järjestetään kansanäänestys Venäjään liittymisestä ja samalla voitaisiin pyytää Venäjältä joukkoja turvaamaan tuon rehellisyyttä?
Kommentit (18)
Helsinki olis lähempänäkin. Ja siellä on enempi venäläisiä.
Amerikassahan puuhataan jo anomusta liittyä Venäjään, hahaa :D
“We are collecting signatures for a national referendum on whether to remain a failed state – an economic basket case run by criminal oligarchs – or to join the Russian Federation under a President with a proven track record of bringing oligarchs to heel,” said Bill Blatsky, head of the Join Russia – Putin for President committee.
http://www.veteranstoday.com/2014/03/11/putin4prez/
Juu. Turku Venäjälle ja turkulaisten vierailu Suomen puolella viisumivaraiseks.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:50"]Juu. Turku Venäjälle ja turkulaisten vierailu Suomen puolella viisumivaraiseks.
[/quote]
Näin! Ja viisumeja myönnettäis vaan Tampereella. Samaan syssyyn vois laittaa myös Kemin.
Turku ruotsiin ja helsinki venäjään, kiitos. Turkulainen
Helsinki se venäläisten pakottama kaupunki on. Turku on helmi ja Suomen historialle paljon tärkeämpi ja kulttuurillisesti arvokkaampi. Ap varmaan olisi ollut hihkumassa kun Karjalan laulumaat meni rajan taa.
Turun voisi lahjoittaa mieluummin Ruotsille, kummankin ÄO nousisi.
Hohhoijaa että alkaa olla vanha vitsi. Ette te edes tiedä miksi Turkua dissaatte, kunhan Aku Hirviniemi on joskus kertonut Turku-vitsejä telkkarissa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:15"]
Hohhoijaa että alkaa olla vanha vitsi. Ette te edes tiedä miksi Turkua dissaatte, kunhan Aku Hirviniemi on joskus kertonut Turku-vitsejä telkkarissa.
[/quote]
Mees nyt muualle asiallisuutes kanssa. Salli hölmöille halvat huvit!
Historiasta viis, Venäjällä on paljon alempi veroaste eikä noi Brysselinkään typeryydet enää vaivaisi. Eikä ainoastaan tuloverot, mutta myös kaikki välilliset laskisivat. Ja plussana, päästäisiin eroon noista saatana SAKsta ja RKPstä.
Ahvenanmaalaiset voisivat mieluusti järjestää kansanäänestyksen Ruotsiin liittymisestä.
Var så goda, ruotsalaiset.
[/quote]
Sä et oikein tajua. Mä olen turkulainen ja haluan eroon teistä muista hölmöistä.
/AP
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:44"]
[/quote]
Sä et oikein tajua. Mä olen turkulainen ja haluan eroon teistä muista hölmöistä.
/AP
[/quote]
No lainaamasi viestin kirjoittaja on myös turkulainen. Kukkuu. Tänne jäädään me hölmöt, rajan taa yhdessä.
Mun mielestä koko Läns-Suomen väliltä Tornionjokilaakso-Hanko pitäisi välittömästi anoa liittymistä Ruotsiin. Ei euroa, eikä ap:n kaltaisia juntteja. Sitten rajat kiinni itään ja Somaliaan.
Suomen ryssäcityn eli hellsinskin voisi liittää Venäjään. Molemmissa maissa älykkyysosamäärä nousisi voimakkaasti paitsi Venäjällä. Onneksi Jokerit jo lähti, ei ne osaa pelata edes jääkiekkoa.
Uikutiuikuti kun se Turku vaan on niin paha paikka että vaikka itse asun Pieksämäellä joka on hienompi paikka kuin Turku niin kyllä minua se Turku ni9n vituttaa varsinkin kun isot pojat ovat kertoneet että Turku on Suomen perse. Tosin, itse en ole koskaan Turussa edes käynyt.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:51"]
Mun mielestä koko Läns-Suomen väliltä Tornionjokilaakso-Hanko pitäisi välittömästi anoa liittymistä Ruotsiin. Ei euroa, eikä ap:n kaltaisia juntteja. Sitten rajat kiinni itään ja Somaliaan.
[/quote]
Hyvä idea! Tosin tämän Länsi-Suomen eli varsinaisen Suomen ei tarvitsisi liittyä mihinkään vaan itsenäistyä siitä idän kiviriipasta. Ihan saatte pitää romanikerjäläiset ja somalit siellä etelän helmessä. Helsinkihän on venäläisten rakentama kaupunki, ja kaikin mokomin saavat sen pitää. Meidän oikeiden suomalaisten pääkaupunki on Turku.
Vanhoja viisauksia:
”Ruotsalaisia emme enää ole, venäläisiksi emme tahdo tulla, olkaamme siis suomalaisia”
Adolf Ivar Arvidsson (7. elokuuta 1791 Padasjoki, Ruotsin kuningaskunta – 21. kesäkuuta 1858 Suomen suuriruhtinaskunta)