Mitä kaverilahjaksi 10 v pojalle?
Ei keksitä mitään sopivaa lahjaa 10 v tavalliselle pojalle. Hintaa saisi olla n. 15 e. Ehdotuksia?
Kommentit (5)
Miksi olet kaveri 10 v pojan kanssa ?
Ostin juuri uimalasit ja räpylät, iso kovakantinen Aku Ankka kirja,kaksi leffalippua, 20 euron lahjakortti Cittariin, Adidas pyyhe, jalkapallo. Tunnen kuitenkin lapseni kaverit ja tiedän mitä kukin harrastaa Ja mistä tykkää. Legoja haluaa jotkut, mutta ei enää monikaan. Dvd leffa ja mielummin joku uusi.
Ei ole enää helppoa ostaa lahjoja, kun pienemmille pojille meni aika jokin lelu. Lautapelit on hyvä, mutta monella niitä kuitenkin on.
Kiitos vihjeistä. Ei tosiaan ole helppoa Se lahjojen keksiminen. Ei edes pojalleni, joka siis on Se synttärisankarin kaveri. En minä ;).
Tiedämme mitä kaveri harrastaa ja mistä on kiinnostunut, mutta poikani ja minä emme oikein tunne noihin harrastuksiin liittyviä juttuja. Kaverin perhe on tosi rikas, joten pojalla on jo kaikki tarvitsemansa.
ap
Aku Ankka ja punainen postimerkki on juuri Ilmestynyt. Tosin maksaa 22.90. On iso ja kovakantinen kirja. Itse ostin se Aku Ankka fanille ja oli mieleinen lahja.
Thor leffa on kanssa ilmestynyt viikko sitten.
Hyvät uimalasit on aina tarpeen, ei mitään lerppuja, junior malli.
Sininen adidas pyyhe on myös uskottava koulun jumppatunneilla.
Otsalamppu, taskulamppu, dvd-leffa, lippis, Revellin pienoismalli, hauska/laadukas muki, ihan rahanakin voi antaa (täällä ainakin, voi sankari sit säästää johonkin isompaan), Lego-fani tykkää Legoista isompanakin, kasa pääsiäismunia, erilaisia koulutarvikkeita, joku lautapeli tai kortit, jne...