Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää naiset jotka sanovat saaneensa hyvää seksiä tai ihania orgasmeja

Vierailija
17.03.2014 |

Jos nainen sanoo, että hänen miehensä antoi hänelle ihania orgasmeja, tulee vaikutelma jostain jabba the hutista joka joka vaan makaa lahnana ja mies palvelee häntä kuin joku orja. En ikinä käyttäisi ilmaisua "sain hyvää seksiä" koska minulle hyvän seksin määritelmään oleellisesti kuuluu se, että se toinenkin osapuoli nautti siitä. Voisin sanoa, että "saimme hyvää seksiä" mutta se taas kuulostaa vähän suorituskeskeiseltä. Sanoisin mieluiten, että "onnistuimme molemmat täyttämään toistemme odotukset".

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Mä saan hyvää seksiä. Ja annan.

Vierailija
2/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa tyhmä. Noin tyhmä ei ole koskaan saanut hyvää seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa ja nainen antaa.

Vierailija
4/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onnistuimme molemmat täyttämään toistemme odotukset"?

Asia selvä.

Vierailija
5/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en näe tuota ilmaisua mitenkään ongelmallisena, enkä ajattele että se joka "sai" pelkästään makasi itse lahnana. Ajattelee, että hänelle painottui tuosta seksistä se, kun hän oli ottavana osapuolena mutta ei sen tarvitse sitä tarkoittaa, että seksissä ei tehty muuta tai että makasi lahnana koko ajan. Mutta kyllä suuseksissä mieltää olevansa se vastaanottava puoli ennemmin, jos "saa" kuin että "harrastimme yhdessä" tms.

Vierailija
6/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oma ehdotuksesiko ei kuulosta suorituskeskeiseltä? :D Tuollaisia lauseita kirjoitetaan pomolle työprojektin loppuraporttiin!

Vierailija
7/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin mieheltä hyvää seksiä. Kelpaako?

Vierailija
8/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:22"]Ja oma ehdotuksesiko ei kuulosta suorituskeskeiseltä? :D Tuollaisia lauseita kirjoitetaan pomolle työprojektin loppuraporttiin!

[/quote]

Nimenomaan. Voin kuvitella millanen takakiree tiukkapipo aloittaja on :D

Jonkun pitäs nostaa ap rajusti pöydälle ja antaa kyrpää perseeseen ja lujaa.

Vierailija
9/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:23"]

[/quote]

Kauhea! Kuulostaa siltä, että teit seksuaalista väkivaltaa. 

Vierailija
10/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään teennäinen olis toi sun versiosi hyvästä seksistä :D

Vierailija
11/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:22"]Ja oma ehdotuksesiko ei kuulosta suorituskeskeiseltä? :D Tuollaisia lauseita kirjoitetaan pomolle työprojektin loppuraporttiin!

[/quote]

[/quote]

Mielikuva ei häviä silmistäni nyt :D

Ap valkoiset kanankoivet heiluen yrittää laittaa vastaan "Meidän molempien odotusten pitää täyttyä Pertti, ..älä ei sinne..äh, tämä ei ole minusta seksuaalisesti tyydyttävää aaihhh!"

Vierailija
12/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:25"]

[/quote]

[/quote]

No enpähän ollut lahna.

Vierailija
13/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies nuolee mulle ihanan orgasmin, niin miten se sitten sanotaan? Lahnana mä siinä kyllä makaan :D Ja saan! Mies antaa.

Toisaalta sitten sen jälkeen annan miehelle.

Vierailija
14/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sain hyvää seksiä" = "koin seksin erityisen hyväksi"

Vierailija
15/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:25"]

[/quote]

[/quote]

Ulkopuolisena kommentoin, että ratsastus on hieno harrastus. Kuten on erilaisten tappien tunkeminen miehen anaaliinkin. Sitä on ihan leikkikaluna mies minulle noissa tilanteissa, tai siis kalu on kyllä hyvinkin oikea eikä mikään leikki-, kun antaa mulle niin hyvät orgasmitkin :D

Vierailija
16/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:22"]Ja oma ehdotuksesiko ei kuulosta suorituskeskeiseltä? :D Tuollaisia lauseita kirjoitetaan pomolle työprojektin loppuraporttiin!

[/quote]

[/quote]

Ap valkoiset kanankoivet heiluen yrittää laittaa vastaan "Meidän molempien odotusten pitää täyttyä Pertti, ..älä ei sinne..äh, tämä ei ole minusta seksuaalisesti tyydyttävää aaihhh!"

[/quote]

http://jenseyatvajameh.files.wordpress.com/2008/07/the-ultimate-guide-to-anal-sex-for-women.pdf

Vierailija
17/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen pitää yksityisasiat yksityisasioina, eikä puhu seksi elämästään!

Vierailija
18/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:18"]

Jos nainen sanoo, että hänen miehensä antoi hänelle ihania orgasmeja, tulee vaikutelma jostain jabba the hutista joka joka vaan makaa lahnana ja mies palvelee häntä kuin joku orja. En ikinä käyttäisi ilmaisua "sain hyvää seksiä" koska minulle hyvän seksin määritelmään oleellisesti kuuluu se, että se toinenkin osapuoli nautti siitä. Voisin sanoa, että "saimme hyvää seksiä" mutta se taas kuulostaa vähän suorituskeskeiseltä. Sanoisin mieluiten, että "onnistuimme molemmat täyttämään toistemme odotukset".

[/quote]

Mielenkiintoinen analyysi. En kyllä koe tarvetta avautua kenellekään seksielämästäni,mutta jos tekisin niin,sanoisin varmaankin että sain hyvää seksiä. Onhan siinä eroa,onko saanut orgasmeja vai ainoastaan "antanut"miehelle joka vonkaa,eli ei ole mielestäni mitenkään väärin nuo mainitsemasi ilmaisut.

Vierailija
19/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

sick

Vierailija
20/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:00"]

Aikuinen pitää yksityisasiat yksityisasioina, eikä puhu seksi elämästään!

[/quote]

Meinasin muuten just sanoa samaa,että kyllä mua vaan ällöttää ihmiset jotka puhuu seksinsaamisistaan,ihan sanamuodoista riippumatta. Entinen naapurini aina halusi kertoa yksityiskohtaisesti seksielämästään,yleensä teeskentelin kuuntelevani vaikka oikeasti mietin ihan muita asioita :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi