Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autojankkaajat bloggaaja keskustelusta tänne!

Vierailija
17.03.2014 |

Voitte jatkaa keskustelua autoista ja niiden varaosista.

Vierailija 17.03.2014 klo 14:07

Land Rovereita näkee aika vähän loppujen lopuksi, sillä on Suomessa niin huono jälleenmyyntiarvo ja oikeasti varakkaat ajattelevat myös sitä.

Vierailija 17.03.2014 klo 14:12

Olen käymässä äitini ja hänen miesystävänsä luona täällä Espoon Haukilahdessa ja molemmilla ökyrikkailla naapureilla on Range Rover Sportit. Äitini ja miehensä ovat melko varakkaita mutta heillä on Nissanin pikkumaasturi :D

Vierailija 17.03.2014 klo 14:27

land rover tai range rover, kumpikin näyttää aika dorkalta ellet ole joku hevostilallinen. Nämä autoasiathan ovat ihan valintakysymyksiä, jotkut varakkaat eivät ollenkaan halua panostaa autoihin, joillekin on tärkeää että on joku erikoinen.Tässä meidän taloyhtiön rannassa (2-3 taloyhtiötä) ovat kalleimmat autot jaguar, porche cayenne, porchen eri urheiluautot, "massaa" ovat kaikki bmw:n ja audin eri mallit mukaanlukien maasturit sekä volvon maasturit. Volvon farmarilla ei taida ajaa enää kukaan.

Öh ja köh. Eihän se Jaguar hinnassa ole yhtään sen kalliimpi vastaavien MB/BMW/Audi-mallien kanssa. Volvo onkin sitten ihan eri luokan hinnoittelussa.

Itse asiassa varusteet Mersuun maksaa enempi kuin Jaggeen. Tiedän tämän, koska vanhempani ostivat samaan aikaan uuden Jaguarin kuin minä Mersun.

:D Minun isosisko vaihtoi Cayennen Rangen Sporttiin, koska uuden Cayennen varoitusvalot vilkkuivat pahemmin kuin amerikkalainen joulukuusi, vikaa ei selvinnyt, eikä ollut tyytyväinen huoltoon joka sijaitsee Itä-Helsingissä jollain alueella jossa liikkui paljon maahanmuuttajia, ja jonne aina pitkät odotusajat. Rangella on huoltopiste Espoossa joten sekin vaikutti valintaan koska asuvat siellä rannikolla, mutta on ollut erittäin tyytyväinen Rangeen (no olisin minäkin jos minun mies maksaisi minulle 100 000e auton, heh!) ja jos Ranget kelpaavat Brittien kunkkuperheelle niin miksei hänellekin ;D Voin sanoa että sen kyyti on ainakin juhlavaa ja turvallisen tuntuista moneen muuhun maasturiin verrattuna. Suomessa saisi vaan olla vähän isommat parkkiruudut joka paikassa.

Öh ja köh. Eihän se Jaguar hinnassa ole yhtään sen kalliimpi vastaavien MB/BMW/Audi-mallien kanssa. Volvo onkin sitten ihan eri luokan hinnoittelussa.

Itse asiassa varusteet Mersuun maksaa enempi kuin Jaggeen. Tiedän tämän, koska vanhempani ostivat samaan aikaan uuden Jaguarin kuin minä Mersun.

Minun miehen veli haki yritykselleen edustusautoa, ja hänellä oli koeajossa uusi Jaguar jonka hinnat alkaen 98 000 euroa joten en nyt ihan luokittelisi samaan kastiin tavis&taksi-Mersujen kanssa, ellei kyseessä joku Mersun 63 AMG menopeli....

ei tässä nyt sitä halvinta, saabin näköistä, jaggea tarkoitettukkaan... :D

Joo, en minäkään tarkoittanut sitä halvinta Mersua, sitä, missä on A perässä... :)

Ne varusteet on muuten hinnoiteltu aikas pitkälti saman hinnoittelun mukaan, oli kyse sitten kyseisen automerkin halvemmasta tai kalliimmasta mallista, ystävä rakas... :P

Sattuneesta syystä mulla on tässä pöydällä uusin MB magazine. Mersujen lähtöhinnat: CLS 79 000 euroa, M-sarja 83 000 euroa, GL 118 000, G 163 000, SL 138 000, S 125 000. Ja nuo on siis lähtöhintoja, ei sisällä vielä esim. automaattivaihteistoa tai nahkapenkkejä tms.

Ja niin edespäin. Jatkakaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi osti mulle uuden mustan Ferrarin kun se viikon vanha punainen oli niin ruman värinen.

Vierailija
2/3 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko siihen uuteen maastomalliseen Miniin golfvarusteet hyvin kyytiin? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 15:21"]

Isi osti mulle uuden mustan Ferrarin kun se viikon vanha punainen oli niin ruman värinen.

[/quote]

Mutta mun kaveri mieluummin tyhjentää Cadillacinsa tuhkakupit kuin ostaa uuden auton. Se on semmoinen vihreä, siis se kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän