Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolasinko itseni? Työpaikkaihastus...

Vierailija
29.03.2014 |

Tai kuinka pahasti.. Menin juttelemaan ihastukselleni. Työasiaa, ei mitään erityisen välttämätöntä. Jäädyin kuitenkin totaalisesti, enkä saanut melkein sanaa suusta. On varmasti selvää, että tunne ei ole molemminpuolinen. Hävettää etten pystynyt pysymään coolina, vaivautuneisuuteni paistoi kilometrien päähän... Jatkossa pysyn kaukana..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh,eikö kenelläkään ole mielipidettä..

Vierailija
2/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, anna asian olla :) et nolannut itseäsi. Nämä ovat arkisia lähes jokaista meitä koskevia asioita. Nyt huoli pois, ei minkäänlaista syytä murehtia mistään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pystyä olemaan tavallisesti kyseisen miehen seurassa, kuitenkin pakko tehdä töitä. Se on oikeastaan ongelmani, että voisin olla normaali.. Olen varma, että mies tajusi änkytykseni syyn, koska en ikinä muiden seurassa ole sellainen. ap

Vierailija
4/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, mies ei VARMASTI tajunnut oikeaa syytä. Miehet eivät kiinnitä tuollaisiin asioihin huomiota. Ehkä hän vain ajatteli sinun olevan ujo tai sosiaalisesti kömpelö.

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 20:45"]

Haluaisin pystyä olemaan tavallisesti kyseisen miehen seurassa, kuitenkin pakko tehdä töitä. Se on oikeastaan ongelmani, että voisin olla normaali.. Olen varma, että mies tajusi änkytykseni syyn, koska en ikinä muiden seurassa ole sellainen. ap

[/quote]

Vierailija
5/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies? :) ei se varmaan tajunnut..

Vierailija
6/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, tässä voi käydä niinkin että mies alkaa kiinnostua sinusta kun huomaa ihastuksesi. Tai sitten hän ei tajunnut mitään. Kummassakaan tapauksessa et ole menettänyt kasvojasi, joten voit olla levollisin mielin. Noita sattuu joka työpaikassa.

Vierailija
7/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä? Saa sitä ihastumisensa näyttää. Ei se ole ollenkaan noloa.

Mun piireissäni ollaan tekemisissä entisten hoitojenkin kanssa eikä ole yhtään noloa.

Vierailija
8/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan noin kolmekymppisiä.. Siksi nolottaa, kun tuntuu niin teinin touhulta tämä. Pitäisi olla aikuinen. :) Kiitos piristävistä viesteistänne.. ap

Vierailija
9/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jäätymiseen muitakin selityksiä keksiä. Saa olla aika pahasti itseään täynnä, että pitää 100 % varmana, että johtuisi juuri siitä ihastuksesta. Miesten keskuudessa on myös ihan tavallista olla huomioimatta toisten käytöksen nyansseja.

Vierailija
10/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä että mies on huomannut vilkuiluni, joten ajattelin hänen tajunneet mitä ajattelen. Kuitenkin juttelun perusteella totesin ettei ole syytä kuvitella mitään enempää hänen puoleltaan. Onneksi olin asialistalla. ap