Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tavaroiden heittelystä riidan yhteydessä?

Vierailija
18.04.2024 |

No hyvä on, minä heitin 20 v sitten sämpylän. Nurkkaan.

Muuten ei ole tapana ylipäätään riidellä eikä varsinkaan heitellä tavaroita.

Mielipiteitä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sämpylänkin heittely on tuomittavaa.

Vierailija
2/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-nainen yritti kerran heittää minua maljakolla raivopäissään. Se oli sen suhteen loppuun. Totesinkin hänelle, että en voi kuvitella elämistä noin impulsiivisen ja epävakaan naisen kanssa. Tiedä koska päässä naksahtaa ja tarttuu vaikka leipäveitseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran 13 vuotiaana suuttunut mun äidille niin paljon että heitin piparin seinään. Sekin jo nolottaa.

Vierailija
4/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kerran 13 vuotiaana suuttunut mun äidille niin paljon että heitin piparin seinään. Sekin jo nolottaa.

Taisi sattua pipariin.

Vierailija
5/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintissä vikaa

Vierailija
6/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sovi parisuhteeseen. Toinen on liian ahdistunut tai ärtyvä, jos rikkoutuu tavaratkin. Stressi pitäisi laskea (myös työstressi, liiat vaatimukset) ja lopettaa riitely. Alkoholi ei kuvioissa? Keskustelu olisi parempi rakentavasti, koska sitten kumpikin saa selvää toisen mielipiteestä ja voidaan todeta että ollaan eri mieltä (taas). Tai joskus samaa mieltä. Asperger voi olla myös puolustuskannalla ja käsittää helposti väärin, Suomessa sitä on. Ellei toinen vaan ymmärrä väärin, vaikka toinen sanoo selkeästi ystävällisesti. Ihmiset loukkaantuvat helposti, asiat pitää muotoilla kivasti. Mutta jos on aina eri mieltä, parisuhde ei ehkä toimi, halutaan eri asioita? Ei ole pakko olla tavarat rikkovan kanssa, mitä jo se riehuminen kiihtyy. On kallista ostella uudet ja tulee paha mieli jos menee rikki, jos piti siitä.

Vierailija
7/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heittänyt tavaroita. Siinä vaiheessa olin sietänyt toisen alkoholismia, valehtelua ja aggressiivista käytöstä jo vuosia. Jos siitä tilanteesta ei lähde, niin muuttuu lopulta itse osittain samankaltaiseksi. 

Vierailija
8/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sämpylä kuiva vai tuore?

Vierailija
9/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Kai se nyt vähän riippuu... Esim. mistä esineestä kyse ja mihin se heitetään. Tyynyn heittäminen suutuspäissään omakotitalon ikkunasta pihalle on vähän eri asia kuin silitysraudan heittäminen vauvaa kohti.

Vierailija
10/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan riitelykumppaneilta sellaista impulssikontrollia, ettei ole tarve heitellä mitään. Lapselta voisin ymmärtää, koska vasta harjoittelee rakentavaa tunteen ilmaisua.

Vierailija
11/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihanhallinta-ongelmainen henkisesti epäkypsä ihminen, joka taantuu uhmaikäisen tasolle kun ei saa tahtoaan lävitse. Kiertäisin tuollaiset kaukaa.

Vierailija
12/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien seurassa huuto, karjuminen ja heittely kielletty. Ne vahingoittuu pahasti henkisesti. Menkää ulos nurkan taakse selvittelemään välejänne.

Vierailija
13/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-nainen yritti kerran heittää minua maljakolla raivopäissään. Se oli sen suhteen loppuun. Totesinkin hänelle, että en voi kuvitella elämistä noin impulsiivisen ja epävakaan naisen kanssa. Tiedä koska päässä naksahtaa ja tarttuu vaikka leipäveitseen.

Fiksusti teit. Oli kyseessä sitten nainen tai mies niin tuollainen ei ole koskaan hyväksyttävää ja kertoo paljon tuon ihmisen luonteesta.

Vierailija
14/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tyhmää. Ainakin jos ei osu.

Vierailija
15/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-naisystävä iski tv:n kaukosäätimellä päähän. TV jäi mutta kaukosäädin oli edelleen rikki.

Vierailija
16/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin antaa jo liikaa itsensä suuttua.Suuttuessaankin maltti on valttia, ei pidä antaa itsensä mennä raivon rajan yli .

Vierailija
17/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita tapahtunut paljon että toinen osapuoli on impulssi kontrollin pettäessä tarttunut keittiöveitseen kohtalokkain seurauksin.

Vierailija
18/18 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua rikkoa tai heitellä esineitä. Pitää sen verran olla verbaliikka kunnossa ettei tarvitse käsiksi käydä eikä rikkoa tavaroita.