Olen ollut sängyssä noin 600 miehen kanssa. Kysyttävää?
Olen nyt 29-vuotias ja aloitin seksielämän 13-vuotiaana. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (118)
Tiedätkö, että voit saada apua sairauteesi. Olet henkisesti sairas eli sairaallollisen riippuvainen seksistä. Psykoterapeutti voi vaikka auttaa sinua käsittelemään lapsuutesi traumoja, joista tämä kaikki johtuu.
Lukekaa ketju läpi ennenkun esitätte kysymyksenne. Alkaa tulla jo samoja juttuja vastaan. Mutta ei, en anna jokaiselle vaan joku roti senkin kanssa.
Pidätkö päiväkirjaa panoistasi?Annatko panoillesi arvosanan?
Pidätkö päiväkirjaa panoistasi?Annatko panoillesi arvosanan?
En pidä päiväkirjaa enkä anna arvosanoja.
Voiko yleistää että todella hyvännäköiset miehet on huonompia sängyssä. Siis oman kokemuksesi mukaan?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:35"]Äitini oli yksinhuoltaja ja hänellä oli kolme avomiestä kun asuin vielä kotona. Olen nainen ja hetero.[/quote]
Ai oliko äidilläsi siis kolme miestä ja kaikki asuivat hänen luonaan? Ymmärsinkö oikein?
Ei kai 600 sadan miehen kokemuksella enää ole kyse siitä, että nainen "lankeaa" ja antaa jokaiselle kysyvälle? Ziisus teitä... :S
Pikemminkin se peräkylän pirjo, jolla ei ole itsetuntoa luulee, että pitää antaa kun joku kerrankin katsoo kohti noin kerran kolmeen vuoteen. Jos naisella on korkeat seksihalut, hän vie ja miehet vikisee, ääliöt.
Oli kivaa. Hyvännäköiset miehet on enemmän täynnä itseään, muut antaa minulle enemmän mahdollisuuksia toivoa mitä tehdään ja miten. En tiedä tarkkaa lukumäärää ja siihen vaikuttaa sekin mitä lasketaan seksiksi ja mitä ei. Kaikki ei ole penetroinut minua vaikka jompikumpi tai molemmat onkin lauennut.
Äidillä tuli ja meni kolme avomiestä eri aikaan. Ei samaan aikaan.
Oletko ollut paljon ei-suomalaisten miesten kanssa? Pystytkö ottamaan kantaa siihen, pitävätkö kansalliset stereotypiat paikkaansa, ovatko esimerkiksi latinot kuumempia rakastajia kuin britit?
En ole matkustellut joten en pysty ottamaan kantaa kansalaisuuksiin. Paitsi että Afrikasta lähtöisin ovat kannattaa käyttää kunnolla testeissä ennenkun tekee yhtään mitään.
Vastaisitko minulle? Nro 69 (kappas...:)
Jos olet oikeasti sitä mieltä että kaikille pitää antaa jotka vain ymmärtää pyytää niin kehtaatko irl myöntää miesten määrän vai häpeätkö ja olet hiljaa jos asia tulee puheeksi esim. tyttöjen saunaillassa tai työpaikan pikkujoulussa.
Asutko isossa kaupungissa ettei ihan joka jannu tiedä että tuolta irtoo heti ilman suurempaa vaivaa.
Jos sinulla on ollut jo 4.krt sukupuolitauti niin mitäs jos seuraava tauti on herpes tai hiv? Niihin kun ei a.kuuri auta.
Ehdotan myös että rupea huoraksi niin saat rahaa ja munaa vaikka joka päivä koska pysyt näköjään jakamaan surutta.
Ja on tosiaan ihan eri asia rakastella 600krt saman miehen kanssa kuin naida 600krt eri miehen kanssa.
Tuo väkimäärähän on pienen kylän kaikki miehet. Tuletko usein torjutuksi ja miten päätät kenen kanssa haluat? Yritätkö pidemmälle vasta, jos uhri vaikuttaa sopivan oloiselta tai mistä tiedät, että pääsette loppuun asti?
Oletko päässyt lopulta jossain vaiheessa kaikkien kanssa sänkyyn, joiden kanssa olet halunnut?
Onko monta tuttua miestä, joiden kanssa et olisi ollut sängyssä? Muita kuin ystäviesi puolisot, tai oletko pettänyt jonkun ystävänkin?
ohis, en nyt tajua että miten niin paikat väljähtyisi? Kyllähän niitä yhdyntäkertoja normaalissa parisuhteessa tulee ainakin 100/vuosi?