Olen ollut sängyssä noin 600 miehen kanssa. Kysyttävää?
Olen nyt 29-vuotias ja aloitin seksielämän 13-vuotiaana. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (118)
Itsetuntoni on kohdallaan. Harrastan miehiä koska voin ja haluan! Tarvitseeko muuta syytä?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 15:04"]Kuinka persees kestää? Ei mulla ainakaan noin suurta kulutusta kestä, paikat menee rikki
[/quote]
Eiköhän tuo seksimäärä ole normaali tai jopa vähäinen parisuhteessa.
En ole tavannut miestä johon olisin halunnt kunnolla rakastua. En anna anaalia.
Moniko mies on pettänyt naistaan sinun kanssasi?
Oletko harvinaisen kaunis? Onko sinulla jotain vaatimuksia miehille vai käykö kaikki? Onko sinulla maine? Onko sinulla tavoitteita miesten määrään suhteen? Koetko itsesi hyväntekijäksi? Mikä saa sinut menemään aina uuden ja uuden kanssa?
Harrastan muutakin mutta en halua kertoa siitä täällä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:46"]
Siinä on kyllä reikää venytetty oikein antaumuksella. Onko koskaan oma maine kauhistuttanut?
[/quote]
Miten eroaa parisuhdeseksistä? Siis tuo venyttäminen?
Vooooi, 59, noin puolet miehistä on ollut parisuhteessa ja suuri osa niistä peräti avioliitossa. Olen kaunis ja pidän itsestäni huolta. Ilmeisesti on maine. Ei ole tavoitteita. En ole hyväntekijä. Menen koska voin ja haluan!
Oletko koskaan nussinut samaa miestä kahdesti?
On naisia kavereita. Äiti tietää ja antoi osan omista kondomeista kun asuin kotona.
Haluatko edes parisuhdetta? Kuinka kauan pystyt olemaan ilman seksiä?
Mistäköhän löydät miehen samoilla seksihaluilla? Se voi muodostua ongelmaksi.
Aika oireellista, ettet ole 600 miehen joukosta löytänyt ketään, jota rakastaa. Se selittyy minusta vain sillä, että et tahdokaan.
Kyllä seksi on kivaa, mutta pelottaako läheisyys?
Oletko lukenut Zoe Margoliksen tarinan A girl with a one track mind? Suomeksi mielessä vain se?
Jopas ap saa negatiivista kommenttia. Hän on itse valinnut elämän tyylinsä ja jos se saa hänet onnelliseksi, niin miksi ei saisi harrastaa seksiä niin monen kanssa kuin vain haluaa? Onhan täällä muitakin, jotka hehkuttavat perhe-elämäänsä, harrastuksiaan, elämäänsä. Kaikkia ei ole tarkoitettu yksiavioisiksi perheellisiksi. :)
Mäkin nuorempana "harrastin" miehiä. Se huuma vei vaan mennessään, koska kaikki miehet erilaisia. En tosin noin paljon mitä ap:llä, mutta kyllä olisi varmaan jatkunut, jollei nykyinen puoliso ois tullut vastaan ja muuttanut elämäni täysin ja halusin pysähtyä häneen.
Oletko ylpeä itsestäsi?
Mahtaa torttusi olla väljähtänyt. Vai onko?
Montako sukupuolitautia olet jo saanut?
Oletko koskaan kieltäytynyt seksistä vai annatko jokaiselle pyytäjälle?
Hiljaiseksi vetää......=(