Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En arvosta kotiäitejä enkä päivähoidossa työskenteleviä

Vierailija
17.03.2014 |

kukaan niistä ei tee oikeaa työtä. Päivähoidossa leikitään ja lauletaan ja mitä olen kuullut niin pitkiä taukoja saadakseen laitetaan lapsia monen tunnin päiväunille ja kotona ollessa maataan koko aikuisten työpäivä, monet laittaa lapselle videon koko päivän ajaksi ja menee itse nukkumaan. En arvosta naisia enkä miehiä jotka jää elämässä lapsen tasolle ja lasten kanssa leikkimään eikä ota oikeaa aikuisen roolia elämässään. Päivähoitohommista ei mielestäni tarvitse maksaa edes palkkaa. Sama koskee jotain vammaisten ja vanhusten hoitoa.

Sen sijaan arvostan sellaisia aloja, joiden tuottavuuden voi mitata ja osoittaa konkreettisesti talouskasvulla.

Ennen kuin kukaan ehtii kysyä että entä omat lapset niin tiedoksi että en aio hankkia lapsia koskaan ja vaimo on steriloitu.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, kyllä pukkaa taas paskaa provoa tänäänkin.

Vierailija
2/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika huono ulosanti. Haluaisitko keskustella siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, tuon viimeisen lauseen johdosta! Ja ilmeisesti olet lobotomia-leikkauksenkin läpikäynyt...

Vierailija
4/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivähoidon tuottavuudenkin voi aivan selvästi mitata - päivähoito mahdollistaa sen, että kymmenet tuhannet vanhemmat, yleensä äidit, voivat ylipäänsä työskennellä. 

Vierailija
5/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä pitäisi kysyä kuka sinut on kasvattanut? Olit varmaan päivät yksin leikkikehässä kun vanhemmat olivat navetassa.

Vierailija
6/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan sitten aio tulla vanhaksikaan koskaan. Omaan syntymiseensä ei voi vaikuttaa, mutta tohon sentään onneksi voit.

Vierailija
7/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vauva.fi-palstalla pitää silti päästä avautumaan, hih :)

Vierailija
8/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:22"]

Päivähoidon tuottavuudenkin voi aivan selvästi mitata - päivähoito mahdollistaa sen, että kymmenet tuhannet vanhemmat, yleensä äidit, voivat ylipäänsä työskennellä. 

[/quote]

Hys, ei ap kykene ymmärtämään näin monimutkaisia ajatuskulkuja!

Vierailija
9/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, tuon viimeisen lauseen johdosta! Ja ilmeisesti olet lobotomia-leikkauksenkin läpikäynyt...

[/quote]

Joo, on se parempikin jättää lisääntymättä kun on noin häiirintynyt kuin ap.

Vierailija
10/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallesi tielle-oikean valinna olet tehnyt.Kiitos sinulle siitä!!!! Ja toivon mukaan mun ei tarvitse KOSKAAN hoitaa sua missään vaiheessa elämääsi!

Vierailija
11/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en minäkään arvosta kotiäitejä enkä -isiä, sillä jotkut vaan vetää kaljaa kaikki päivät eivätkä edes hoida niitä lapsiaan.

En myöskään arvosta ketään työssäkäyviä, sillä jotkut vaan hoitaa omia hommiaan työaikana ja pitää hirveän pitkiä taukoja eivätkä tee töitä oikeastaan lainkaan.

Oikeastaan voisin sanoa, että en arvosta ketään ihmisiä, sillä jotkut ovat psykopaatteja ja ties mitä murhaajia. Eihän semmoisia nyt voi arvostaa.

t. ap:n sielunsisar :)

Vierailija
12/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä pitäisi kysyä kuka sinut on kasvattanut? Olit varmaan päivät yksin leikkikehässä kun vanhemmat olivat navetassa.

[/quote]

Niin siis kuka on jättänyt hänet kasvattamatta?

Vierailija
13/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Itse en arvosta ekonomeja, varsinkaan jos ne on jotain konsultteja. Voisko turhempaa antia maailmaan olla?

Vierailija
14/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja sen kyllä näkee, että ap on viettänyt lapsuutensa yksin leikkikehässä. Sen voisi sulkea sinne edelleenkin, tietokoneen ulottumattomille.

Vierailija
15/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm...et ole ajatellut asiaa kovin kauaskantoisesti... alojen, joiden tuottavuuden voi mitata ja osoittaa konkreettisesti talouskasvulla työntekijät ilmeisesti tuotaisiin ulkomailta...

Vierailija
16/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. Naisvaltaiset sosiaali ja muut hoiva-alat ei ole oikeitten töitten aloja, vaan jatkumoa nukkeleikeille. En arvosta ollenkaan ja julkisen puolen voisi tuottamattomuuttaan lakkauttaa mun puolesta kokonaan tai ainakaan siellä ei tarvitseisi maksaa palkkaa kellekkään.

Vierailija
17/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäs meinaat, että tulevaisuudessa löytyy tekijöitä noille upeille ja tuottaville aloille, jossa tuloksen voi talouskasvulla mitata, jos kerran kotiäitien ja tarhantätien homma on ihan yhtä tyhjän kanssa?

Vierailija
18/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitajat, lähihoitajat ym. ovat kyllä opiskelleet suurinosa muutaman vuoden alalleen ja joutuvat tekemään päiväohjelmia tai vastaavia, sekä ottamaan vastuuta muista ihmisistä. Nykyään vielä kaikki vastaavat palvelut ovat ylikuormituksen rajoilla, eikä työntekijöitä meinaa riittää... Toiset ovat laiskempia ja toiset ahkerampia hoitamaan hommansa ihan joka alalla. Mutta ei lasten tai vahustenhoitoon ihan joka persoona sovi. Tämä ammattikunta edistää yhteiskunnan toimintaa ja terveyttä  ilman liikevoittoja tai lääkkeitä, se on niin sanottua hoivaa. Kaikenlisäksi ilman päivähoitoa tai palvelukoteja olisi suomen talouskasvukin hieman erilaista, suurin osa naisista kotona. Kulutuskin nousee mitä enenmmän ihmiset työskentelee ;)

Vierailija
19/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en arvosta ketään vain duunin teon takia. Mulle on se ja sama, mitä jengi tekee. Mä kiinnostun ihmisestä. Joskus se ura tekee ihmisestä juuri sen mitä on, mutta enpä mä semmoisia ihmisiä kauan jaksakaan. Siis suorituskeskeisiä, kolisee muuten tyhjää ja elää työlleen.

Mitäs ap siihen sanoo, häh?!

Vierailija
20/28 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:23"]

Onnea valitsemallesi tielle-oikean valinna olet tehnyt.Kiitos sinulle siitä!!!! Ja toivon mukaan mun ei tarvitse KOSKAAN hoitaa sua missään vaiheessa elämääsi!

[/quote]

Minä hoidan ihmisiä palkan edestä, joten jos tulisit vanhana minun hoidettavaksi, niin olisi vain pakko jättää ap makaamaan paskaan ja kärsimään nälästä ja toivoa, että joku vapaaehtoistyöntekijä hoitaa hänet.

Somaa, kun alkaa työnteko tulla helpoksi :)

Pitkästä aikaa ihan hauska provo :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä