Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermot tähän eloon kun mies tarvii kaikessa mun apua!!!

Vierailija
17.03.2014 |

Ei tämä ei ole provo, ei tämä ei ole rasistinen avaus, ei tämä ei ole mitään muutakaan mamu-vastaista propagandaa. Tää on ihan tosi ja mä oon ihan poikki.

Kaikki Kela-hakemukset, työhakemukset, koulutus-hakuprosessit, toimeentulotuki (kyllä, tätäkin joudumme 2-3 krt/vuosi hakemaan), tukanleikkuu, kaikessa tarvitaan aina mun apua. Siivoamiseen saan apua jos pyydän, ikinä ei aloita siivoamista itse. Jos laittaa ruokaa niin pyytää että voisin nyt edes riisin keittää apuna. Jos minä laitan ruokaa laitan sen ihan mielelläni yksin.

Ikinä ei auta pyykinpesussa, ei viikkaa kuivia pyykkejä, ei ripusta märkiä. Kyselee vaan aina että ootko pessy sen treenipaidan tai missä ne harmaat jalishousut on.

Mies on asunut kymmenen vuotta suomessa, omaa suomen kansalaisuuden, mutta työelämään ei ole vieläkään päässyt kiinni. Yritetty on ja paljon ja siksi olen noissa hakemuksissakin auttanut, ei pääse kouluun, kurssille pääsee joskus mutta ne on aivan turhia kursseja. Suomen kansalaisuushakemuksessakin ei edes yrittänyt lukea vaadittuja täyttökohtia (väitti että yritti vaikka kysymykset oli ihan perus; Äitisi nimi, kansalaisuus, henkilötunnuksen loppuosa (jos on)) vaan kyseli multa vastaukset ja hermostui kun en jaksanut kello 22 illalla täytellä hänen papereitaan. Juuri 12 ennen hakemuksen jättöaikaa.

Nytkin raivoissani tätä pätkää naputan kun ukko oli koko aamupäivän kotona tekemättä ei mitään (katsoi ilm. jotain leffoja) kun oltiin lasten kanssa ulkona, odotti vaan että tuun kotii leikkaamaan sen hiukset, naputin vastaan kun halusin lounasta syödä ensin mutta menin kuitenkin leikkaamaan sitä tukkaa ensin kyrpä otsassa. Sitten niin marttyyrimaisesti uhos että seuraavaks ottaa säästötililtä rahaa ja menee parturiin kun olin niin äkäinen. Herra on hyvä ja menee (ei se ikinä mene vaikka uhoaa kun ei siellä säästötilillä niin paljon rahaa oo)!!!!

Niin, mainitsinko jo että on oltu nyt tämä koko alkuvuosi molemmat kotona? Minä hoitovapaalla ja mies muuten vaan työttömänä????

PERKELE!!! Onko kellään muulla tälläistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Miksi suostut tekemään kaikkea tuota?

En kyllä katselisi tuollaista touhua hetkeäkään, sinähän olet äiti miehelle.

Vierailija
2/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olet itsesi tuohon soppaan keittänyt. Mitä tapahtuu, jos et passaa miestä? Miksi alunperinkään olet alkanut aikuiselle ihmiselle holhoajaksi ja vielä tehnyt sen kanssa lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kattelee tollasta miestä yli 5min? Kerro enemmän itsestäsi, mikä on koulutuksesi, itsetuntosi, harrastuksesi jne.

Vierailija
4/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään suostuisi tuollaiseen. Miksi passaat, lopeta niin sen on pakko tehdä itse.

Vierailija
5/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita, olet saanut sen mistä kaikki suomen naiset unelmoi. Ulkomaalaisen miehen ja sen hehtokyrvän. Nyt saat niitä kukkia ja timantteja joka päivä. Kotitöitä et ole tehnyt vuosiin, senkun shoppailet miehen amexilla. Kesät ajelet ferrarilla, talvet mersulla.

Täyttä provoa koko aloitus, jonkun pienipilisen suomijuopon kirjoittama.

Vierailija
6/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästötilillä ei ole rahaa niin paljon että pääsisi parturiin?? Paljonko se maksaa, 20 euroa? On sulla kärsivällisyyttä kun tuollaista olet jaksanut 10 vuotta katsella. Saat varmasti marttyyrikruunun päähäsi.

Vierailija
7/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset niitä miehiä kasvattaa, tässä tapauksessa sinun tapauksessasi eri kulttuurissa kasvanut nainen. Meillä on vähän samaa vaikka suomalaisista suvuista ollaankin molemmat. Mieheni on todella huonosti kasvatettu, ihan säälittää välillä kun tajuaa ettei sille ole esim. varmaan koskaan kotona sanottu veistä ei syödessä laiteta suuhun, ei isäntä ota itse ensimmäisenä ruokaa jos vieraita, röyhtäily tai piereskely muiden seurassa ei ole kohteliasta jne. Esikoisemme on poika; minulla menee valtavasti energiaa siihen, että karsin isänsä tapoja pois pojasta, odotan toista lastamme, eilen sanoin miehelleni jonkun sikailuepisodin jälkeen, että miettisi sitä jos saamme nyt tytön joka omaksuu hänen tapansa. Meni hiljaiseksi. Ehkä hänkin oppii siinä samalla kun tapakasvatan/kasvatan lapsia. Ehkä sinunkin miehesi voi oppia.

Vierailija
8/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset niitä miehiä kasvattaa, tässä tapauksessa sinun tapauksessasi eri kulttuurissa kasvanut nainen. Meillä on vähän samaa vaikka suomalaisista suvuista ollaankin molemmat. Mieheni on todella huonosti kasvatettu, ihan säälittää välillä kun tajuaa ettei sille ole esim. varmaan koskaan kotona sanottu veistä ei syödessä laiteta suuhun, ei isäntä ota itse ensimmäisenä ruokaa jos vieraita, röyhtäily tai piereskely muiden seurassa ei ole kohteliasta jne. Esikoisemme on poika; minulla menee valtavasti energiaa siihen, että karsin isänsä tapoja pois pojasta, odotan toista lastamme, eilen sanoin miehelleni jonkun sikailuepisodin jälkeen, että miettisi sitä jos saamme nyt tytön joka omaksuu hänen tapansa. Meni hiljaiseksi. Ehkä hänkin oppii siinä samalla kun tapakasvatan/kasvatan lapsia. Ehkä sinunkin miehesi voi oppia.

Vierailija
9/9 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ulkomaalainen mies, 5v suomessa asunut. Työelämässä yrittäjänä, puhuu hyvää suomea, hoitaa onat paperiasiansa. Ihan alusta asti kieltäydyin puhumaata englantia tai soittamasta hänen puolestaan yhtään mihinkään. Sai sillä tönkerösuomellaan pärjätä, ja hyvinhän se pärjäsi :) ei kukaan usko, että on asunut niin vähän aikaan suomessa..

kannattaa vaan antaa sen ukon itse tehdä kaikki. Ei se muuten opi. Lakkaa olemasta äiti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän